Ducati Monster head ja vead?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Mihkelson kirjutas:Monster 696 manual ütleb, et 24000 on rihma vahetus ja kui ma nüüd ei eksi, siis see läks maksma 195 eurikut Bikepoint-is.
Võin manuali saata mail-ile, kui kellegil suurem huvi Monster696 vastu.
See ju täitsa ok hind, siis lihtsalt kui cat'i ostad, siis lased kohe ära vahetada. Isegi nillin mõnda 620i Monster'it ja nüüd tean, mis kuluga kohe arvestada.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
ma ei ütleks, et need asjad nii 1:1 on
Ühel rattal oli mootori võlli otsast polt natuke lahti tulnud ja rihmaratas juba vähe viltu ja ka rihma söönud vähe
Seega läksid vahetusse rihmad osad rullid, klapi regull vajalikud seibid ja veel nipet näpet arve oli peaaegu 900.-
Samas oleks natuke veel lasknud oleks tulnud mootori remont üle 2K
Samas sai veel vähe siit ja sealt tehtud ning nüüd 119kw, 162HP ja 126Nm seda siis tagaattast mõõdetult
tehasest oli see ratas vist 113kw mootorist mõõdetult
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Jutt käib 1198-st vä? Tagarattast mõõdetud jõu põhjal mootori jõu arvutamiseks mingid kaod ja värgid (keti puhul ala 15% jne) ette nähtud ju. Kui tehases oli mootorist u 113kw, st et tagarattast mingi 100kw. Sa vahetasid rihmad ära ja tegid nipet-näpet veel ja tuli ainuüksi tagarattast 119kw, st et mootorist peaks olema arvestuslikult u 137 kw? Kõlab kahtlaselt igatahes.
Aga teemasse, kui rullid lähevad vahetusse, siis tuleb muidugi suuremate kuludega arvestada. Aga Monsteri rihmavahetus 200€ eest on küll üliodav, veelgi enam olukorras, kus töö tehakse esinduses.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Punal on ta vist rohkem kui korra teisel pool lahte kuskil ajuopil jms käinud, nagu RasmusL turbo-kawa teema kõrvalt silma on hakanud. Vabalthingavalt, eriti kui ta pole mingi vene töötlemata valujääkidega kärakas, on muidugi raske suurt lisa välja pigistada, aga eks midagi ikka...
Kui autodel on rihma välp tavaliselt 90-120t ja vahetatakse koos rullikute ja soovitatavalt ka veepumbaga, siis kui Monsteri rihmavahetuse välp on tehase andmetel tõesti mingi 10-20t, millise intervalliga rulle ja veepumpa vahetama peaks?
On kellegi ehk head service manuali linki käepärast?
Re: Ducati Monster head ja vead?
Andrea kirjutas:Jutt käib 1198-st vä? Tagarattast mõõdetud jõu põhjal mootori jõu arvutamiseks mingid kaod ja värgid (keti puhul ala 15% jne) ette nähtud ju. Kui tehases oli mootorist u 113kw, st et tagarattast mingi 100kw. Sa vahetasid rihmad ära ja tegid nipet-näpet veel ja tuli ainuüksi tagarattast 119kw, st et mootorist peaks olema arvestuslikult u 137 kw? Kõlab kahtlaselt igatahes.
Aga teemasse, kui rullid lähevad vahetusse, siis tuleb muidugi suuremate kuludega arvestada. Aga Monsteri rihmavahetus 200€ eest on küll üliodav, veelgi enam olukorras, kus töö tehakse esinduses.
Punal tuli see tagarattast jõud kolme ducato peale kokku
Re: Ducati Monster head ja vead?
Huh, õnneks diavelil peab rihma vahetma iga 24K km / 60 kuu tagant
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Dünopingi võib panna mõne klikiga näitama mistahes numbreid, seega nendega eputamine on suhteliselt mõttetu tegevus; samuti on mõni düno optimistlikum kui teine jne. Mul sõbra FZR1000 lasi ka tagarattast praktiliselt tehase väntvõllinumbrid (ca 145) välja, milles küsimus!
Harley mehi ma mõistan, aga Ducati on jäänud mõistetamatuks. Mehaanikud ei saa ka tegelikult mõnikord aru, miks itaalia tsiklimarki kummardavad idi.... inimesed remontimise asemel lihtsalt jaapani rattaga ei sõida.
Re: Ducati Monster head ja vead?
kurikristjan kirjutas:Harley mehi ma mõistan, aga Ducati on jäänud mõistetamatuks. Mehaanikud ei saa ka tegelikult mõnikord aru, miks itaalia tsiklimarki kummardavad idi.... inimesed remontimise asemel lihtsalt jaapani rattaga ei sõida.
Ja sellepärast sa oledki gixxerite peale pidama jäänud, meie läksime ebakindlama, aga lõbusama pilli peale. Noh, sa oleks umbes nagu kooliaegse armastusega abiellunud kohe peale kooli, meie aga litutasime isu täis, nüüd saime (super)modelli konksu otsa. (Tõsisemalt - lihtsalt nii on, sulle tagasihoidlik brünett, mulle pirtsakas blond. Sest tal on tissid suuremad ja ta on pöörasem.)
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
https://lh3.googleusercontent.com/-ze4U ... G_8927.JPG
Panen siis väikse ülevaate sellest ratta seadistusest
Panen siis ka paberi pildi selle kohta ja jutt käib siiski 1098 rattast
Rihmad läksid enne dynot kontrolli ja pingutusse kuna 12K km oli kohe täis saamas
Vahetuses läks peale rihmade ka ports rullikuid ja veel nipet näpet seadstati ka klapid
ja oli kohe teada, et läheb Dynosse peale seda ja ei hakanud ka midagi koonerdama siis
ise ei hakanud seda tööd ette võtma kuna ei ole sellega päris kodus
Lisatud PCIII ja täis Termigoni väljalase ülejäänud töö tegi seadistaja
seadistaja ütles, et lisa autodyne ja nipet näpet oleks, ehk veel vähe juurde saanud
Aega ma täpselt ei tea palju läks tööga, aga kütust läks 30L keevitust ja nipet näpet veel
Tagasi saades oli ka rehvist riie välja lastud
Töö käis jah soomes sami juures kes teab see teab ilmselt nagu ka väited on ei ole 500km raadiuses kedagi kes suudaks paremat nii on netist silma jäänud
Turbo rattad viiakse suht erandlitult tema juurde seadistusse
Eestis ei olnud klausenil aega eriti kuna ta sellega väidetavalt enam ei tegele ja nii me ei saanud sobivaid aegasi klappima rohkem pole kellegi juurde minna
Ei usu, et ta oleks ka sama suutnud teostada ja ilmselt ei keevita ka kohapeal Titaani kuna landa stutse laht keerates andsid need järele ja eraldusid torude küljest
Minu rattal ka rihmavahetus ametlikult 24K km tagant ja kontroll ning vajadusel pingutus käib ka12K km tagant
Ja kuuldavasti sami dyno pidi olema pigem pessimist kui optimist, aga eks neid kahtlejaid jääb alati
samas ei ole mul kahtlejate arvamusest sooja ega külma tean ise väga hästi kui suur see vahe enne ja pärast seadistamist reaalselt on
Ja jaapanlastega võib sõita igaüks Itaallastega mitte
Itaallaste kohta on arvamust paljudel, Kallid edevad autod, disaineri riided, kas või jalgrattad need ei olegi mõeldud kõigile
Reimpsi näide on ka väga hea
Re: Ducati Monster head ja vead?
kurikristjan kirjutas:Dünopingi võib panna mõne klikiga näitama mistahes numbreid, seega nendega eputamine on suhteliselt mõttetu tegevus; samuti on mõni düno optimistlikum kui teine jne. Mul sõbra FZR1000 lasi ka tagarattast praktiliselt tehase väntvõllinumbrid (ca 145) välja, milles küsimus!
Harley mehi ma mõistan, aga Ducati on jäänud mõistetamatuks. Mehaanikud ei saa ka tegelikult mõnikord aru, miks itaalia tsiklimarki kummardavad idi.... inimesed remontimise asemel lihtsalt jaapani rattaga ei sõida.
Tegelikult on sul oma japsidega remonditunde rohkem, kui mul italjaanoga läbitud kilomeetreid (50 000km)
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
puna, mis värk Sul nende kirjavahemärkidega on? (sry, OT )
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Ducati Monster head ja vead?
Itaalia brändid tunduvad Eestlaste jaoks üle keskmise kallid, sest enamusel jääb peale maja, auto, telefoni ja sms laenu iga kuist makset palgast paar sada euri alles. Siis ongi kõik asjad kallid ja peab iga nädalavahtus oma masendust viinapitsi uputama ja "lõõgastuma". Mis puutub kvaliteeti, siis kes on itaalias käinud, teavad kuidas seal on inimeste suhtumine töösse ja elusse üldse. Mina ei ole ka näiteks aru saanud nendest kes restaureerivad vanu vene tsikleid, mis juba tehasest tulles ei olnud mõeldud käima, küll aga ei kuule nende suust õigustusi, et näe mulle meeldivadki pirtsakad suurte saiadega naised ja selle pärast ma ka vene tehnikat putitan. Mõni ütleb lihtsalt et nostalgia. Eks iga üks sõidab sellega, millega tahab, see et keegi sellest aru ei saa on ta isiklik probleem.
Monsteri kohta võiks aga lugeda küll. Praegu on pikalt jahutud rihma vahetuse üle. Kellel on natuke rohkem kui "kaks kuud tagasi ostsin ratta väga muretud 3000 km siiani" oma rattast rääkida võiks veidi kirjutada.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Ducati Monster head ja vead?
ducati.com saab ilusti alla laadida nii owner's manual kui spare parts kataloogid: http://ducati.com/services/maintenance/index.do
Ducidest võiks palju kirjutada, paraku puudutaks see valdavalt Multistradat (ok, Monsteriga on neil sama mootor) ja ST seeriat.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Re: Ducati Monster head ja vead?
S4R-ga sõitnud 3 aastat ja 13 000 km(ratta läbisõit ca 50k). Ainus mis hoolduste väliselt tehtud on õlirõhu anduri vahetus(seegi ütles üles oma vea tõttu-pesin survepesuriga liiga lähedalt). Ei kurda
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Hurt kirjutas:Monsteri kohta võiks aga lugeda küll. Praegu on pikalt jahutud rihma vahetuse üle. Kellel on natuke rohkem kui "kaks kuud tagasi ostsin ratta väga muretud 3000 km siiani" oma rattast rääkida võiks veidi kirjutada.
Monster on selline elukas, et vigasid polegi. Kõik on hea. Ja selle tõttu keegi omadest kogemustest väga vist kirjutada ei tahagi - muidu sõidaksid kõik Monsteritega mööda linna ringi.
Samas pole sel räägitud rihmal häda midagi ning ka vajadust teda hirmsasti iga natukese aja tagant vahetada. Keerad kaaned maha ja kui paistab visuaalselt ikka ilus, praod ja märgatavad kulumisjäljed puuduvad siis ei olegi suurt põhjust vahetamiseks, juhul kui tahta rahakest kokku hoida. Ja kui tahta veelgi selle pealt rahakest kokku hoida siis tegemist on rihmaga, millel ei pea ilmtingimata Ducati kleeps peal olema. Youtube abiks rihma vahetamisel ja sellega peaks igaüks hakkama saama, kellel tahtmist ja käed õige koha pealt välja kasvanud. Kulu jääb alla 50€.
Meil peres juba teine Monster. Mõlemad aastatuhande algusest, millede raamid/kujud vist aegumatu disainiga. Sõidab nagu unistus. Hooldamise koha pealt nagu iga teine ratas - hoia silma peal, õli sees ja sõida. Kuna tegemist naked rattaga siis silma peal hoidmine ja kiire ligipääs kõikjale kiire ja lihtne.
Lisaks arvan, et Monster on üks parimaid rattaid, millega sõitmist alustada - madalatel pööretel suhteliselt jõuline minek, ilma igasuguse äkilisuseta. Ma ei räägi siinkohal muidugi kõige võimsamatest mudelitest, milledel kW juba 100 ringi. Viimaseid ei ole ma kahjuks ka proovida saanud ja nendest midagi rääkida ei oska. Tahaks aga küll.
Monsteri ja ka teiste Ducatide hääl on mõnus kõrvale kuulata. Juba kaugelt suhteliselt kergesti äratuntav, nagu ka paljude teiste tootjate rattad. HD vist isegi patenteeris oma mootorite hääle ära. Duci puhul pole arvatavasti karta, et keegi seda järele peaks tegema.
Samas, kellele ema, kellele tütar ja kellelegi võibolla meeldib hoopis vend või isa. Mina sõidaks paljude erinevate tootjate ratastega kui ainult võimalust oleks, sest pea igalt tootjalt leidub miskit isikupärast ning oma sõidult võivad nad olla nii tohutult erinevad. Monster on hea ratas ja julgen arvata, et kes korra proovinud, tahaks veel. Ja huvitaval kombel ei tahaks Monsterisse rellakat väga isegi sisse lüüa Kui siis ainult nuditud saba, mida on meie pere ratastega ka juhtunud.
566 97 936
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Ducati Monster head ja vead?
muidugi vahemärkusena nii palju, et Ducatil on peale Monsteri veel teisigi huvitavaid mudeleid (Sport Classic, Hypermotard ja -strada, Multistrada ja ST-seeriad), mida alternatiivina võiks kaaluda
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Re: Ducati Monster head ja vead?
Meil on olnud peres sajandialguse 600-ne Monster vist seitse-kaheksa aastat ja läbisõit 60k. Algul oli see prouale esimeseks rattaks, nüüd sõidab sellega poiss. Saab ka vatti, kallutamist jne.
Alguse hädadest oli probleem laadimisega, kippus akut keetma ja ei olnud hea: ajas ka hapet välja. Mis täpselt veaks oli, pole veel selge tänaseni. Viimased aastad aga muretu, rihmad pole kordagi vaevanud (on vahetatud), ülevaatuse läbib kohe ja nagu ikka, hoolitsust tahab.
Põhimõtteliselt on olnud istu-ja-sõida ratas. Teele pole kordagi jätnud.
Sõiduomadustelt on väheke omapärane, madalal pöördel väristab, aga see on kõigile "ducatista"-dele tuttav tunne. Igati innuka minekuga ratas.
Re: Ducati Monster head ja vead?
puhh kirjutas:muidugi vahemärkusena nii palju, et Ducatil on peale Monsteri veel teisigi huvitavaid mudeleid (Sport Classic, Hypermotard ja -strada, Multistrada ja ST-seeriad), mida alternatiivina võiks kaaluda
- Diavel
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Tõenäoliselt on teema algataja siiski arvestanud 2000-te alguse pruugitud Monsteri hinnaklassiga 2-3-4k. Nii näiteks minagi. Jätaks kallid eksoodid mõnda teise teemasse? Pealegi on Monster konkreetselt naked, plastiga kaetud rattad on juba teine teema ja ei pruugi alternatiivseks valikuks sobida.
Lappasin 2002 620/750/900 kasutusjuhendi (pdf) tehnilist osa. Mõned tähelepanekud:
Ülalpool oli sidurist räägitud. Et kuiv ja koliseb vms. Tegelikult on 620/750 märgsidur, 900 kuiv.
620/750 on 5-se kastiga, 900 6-se kastiga.
Re: Ducati Monster head ja vead?
[youtube][/youtube]
Selline ongi normaalne monsteri siduri hääl?
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Siin videos sellel teisel ducatil tuleb paremini sidur kuuldavale.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
selline hääl sel siduril on nagu tahaks midagi ära laguneda
ja tuonole teadmiseks, et edaspidi pean seda jõudu ilmselt 2 ratta vahel jagama ja omal rangluud parandama
Tuono kirjutas:Punal tuli see tagarattast jõud kolme ducato peale kokku
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Kui kinnine sidurikaas peal on, on vast lärm kõvasti väiksem. Huvitav, mis sunnib üldse sinna lahtist võret panema, nagu paljudel paistab tehtud olevat? Soov seda kolinat võimendada või lapselik vaimustus liikuvaid mootoriosi demoda? Ükskord ketsipael sinna sisse veetud saab, saadakse vast aru, et selliste asjadega ei mängita. Või on see mingi praktiline performancejupp parema jahutuse tagamiseks?
Konkreetse pildil oleva võre puhul kardaks ma juba ka saapanina pärast.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
No eks see edevuse asi ole. Ainuke miinus see, et iga kord kui vihmaga sõidust tulla või väljas parkida kleebib sidur ennast kenasti kokku.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Mis tal seal täpsemalt koliseb üldse? Saaks aru, kui lahutatuna, aga tundub, et ka ühendatuna? Miskid leevendid?
-
- Postitusi: 8383
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 318 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Ducati Monster head ja vead?
Kuidas see kuivsidur üldse haagib? Omal kogemus omaaegsete CZ krossikatega, millel olid kah kuivsidurid ja olid ikka väga järsud.
Re: Ducati Monster head ja vead?
Ei ole ta nii järsk midagi. Saab vaikselt libistadagi, aga see sööb ketast tublisti. Põhimõte on ju tal ikkagi on/off
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Ei ole kordagi kettad kinni kleepunud
Üks hea asi on juba see, et ei määri õli
Ise kasutan racing libisevat sidurit see on väga mõnus
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Hurt kirjutas:[youtube][/youtube]
Selline ongi normaalne monsteri siduri hääl?
Sellel küsimusele ei oskagi paremini vastata, kui seda siin foorumis juba keegi varem öelnud on: selline tunne, nagu oleks peotäis mutreid mootorisse visatud. Aga nali naljaks, kui enam nii kenasti ei kolise, siis on midagi p...sis
Oleks rahhi, ostaks kohe Monsteri , või kui juba lotovõidust unistamiseks läks, siis Streetfighter'i
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.