K6(7)50 kohvik
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: K6(7)50 kohvik
Mendi soolo-Uralidel oli kiirem peaülekanne. Käigukast oli standard, 4-käiguline. Olen 90-date keskel mendioksjonilt 2 Urali ostnud ja neist ühe sõitva eksemplari kokku ehitanud. 4-käigulised olid mõlemad. Aga mine sa tea, võibolla uuemad olid 5-käigulised. Minu käest käisid läbi 80-date aastate alguses välja lastud tsiklid. Ühel oli kiire peaülekanne, teisel tavaline. Külge läks muidugi kiire variant ja Jawamehed solvusid. Ma sain kuskil 140 kella peale, aga naaberkülas elab endine miilits, kes on soolo Uraliga valitsuse ja diplomaatide kolonne eskortinud. Tema sõnul läksid kiire peaülekandega soolo Uralid uuemast peast kuskil 150-160 välja ja Tšaikade-Volgade kolonni ees oli üldjuhul punn põhjas kästud hoida.
Väheke offtopicut ka selle mendiurali kohta: Eriti lõbus oli, et tsiklile oli sireen külge jäetud. See oli mingi pooliku turbo laadne riistapuu, pöörlemine ja sellega vile tuli piduriklotsimaterjalist rattakese vahendusel hoorattalt. Vilet sai lasta süsteemi küljes oleva pedaali vajutusega, mis surus siis võlli ühes otsas oleva rattakese hooratta vastu. Võlli teises otsas oli see turbovile.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.