K6(7)50 kohvik

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus Postitas pühak »

Mendi soolo-Uralidel oli kiirem peaülekanne. Käigukast oli standard, 4-käiguline. Olen 90-date keskel mendioksjonilt 2 Urali ostnud ja neist ühe sõitva eksemplari kokku ehitanud. 4-käigulised olid mõlemad. Aga mine sa tea, võibolla uuemad olid 5-käigulised. Minu käest käisid läbi 80-date aastate alguses välja lastud tsiklid. Ühel oli kiire peaülekanne, teisel tavaline. Külge läks muidugi kiire variant ja Jawamehed solvusid. :mrgreen: Ma sain kuskil 140 kella peale, aga naaberkülas elab endine miilits, kes on soolo Uraliga valitsuse ja diplomaatide kolonne eskortinud. Tema sõnul läksid kiire peaülekandega soolo Uralid uuemast peast kuskil 150-160 välja ja Tšaikade-Volgade kolonni ees oli üldjuhul punn põhjas kästud hoida.
Väheke offtopicut ka selle mendiurali kohta: Eriti lõbus oli, et tsiklile oli sireen külge jäetud. See oli mingi pooliku turbo laadne riistapuu, pöörlemine ja sellega vile tuli piduriklotsimaterjalist rattakese vahendusel hoorattalt. Vilet sai lasta süsteemi küljes oleva pedaali vajutusega, mis surus siis võlli ühes otsas oleva rattakese hooratta vastu. Võlli teises otsas oli see turbovile.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”