K6(7)50 kohvik
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: K6(7)50 kohvik
Miks seda vana paaki pahteldatud on, kui orig kandiline lõpuks käiku läks? Või oli seda juba kunagi varem tehtud?
K750 on 22hj, K650 32/36hj. Lahjem mootor ei paranda sugugi kiirusomadusi. Samas kust on tekkinud mulje, et kohvik peab kiire olema? Sõnast "racer" seal sees? See nimetus ongi ju tiba sarkasmiga. Mis kiirust ühe kohviku eest teise ette tsillimiseks vaja on?
El skeem vaata korralikult üle. Minu omal olid ka ostes regulaatori juures šundi ja kontrollambi klemmid ära vahetatud ja üks mähis suht kõrbenud. Kui kõik korralikult teha, siis laeb see releega junn täitsa kenasti. Ja kontaktsüütemängul pole ka häda miskit. Ja seda loodetavasti juba tead, et aku peab alati korralikult täis olema, muidu ta, raibe, lihtsalt ei käivitu. Genekas ei tooda ilma korraliku ergutuseta miskit. Isegi lükates mitte. Ja küünlajuhtmed olgu korralikud vanakooli vaskjuhtmed. Kui mõtled, et viskad vanad minema ja tutikad söest autojuhtmed asemele, siis see rikub asja hoopis ära.
BTW, ise sadulas istudes vene bokseri vasaku kannaga käimalöömine on priceless rituaal. Ja tegelikult annab täitsa nii teha, et läheb esimesest hoobist.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.