1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga

Lugemata postitus Postitas pühak »

Aarne kirjutas:

pühaku ratas paistab olema vanem 1500 Vulcan millele on külge poogitud Classicu porilauad, esiratas ja paak.
Classic tundub piisavalt suurema mootoriga olema, vaevalt ta 90-nda 1500 raami vahele üks-ühele läheb.

Tõenäoliselt on minu omal esihark ka classicu pealt pärit, kuna minu ratta tootmisaja standard esiratas kitsam ja kõrgem on. Samuti vist ka tagaratas, sest tootmise algusaastatel varustati Vulcanid minu teada eranditult valuvelgedega. Muus osas tundub, et mainitud skeemi järgi.

Kui asja uurida, tasub esmalt kindlaks teha, kas 90 ja 97 aastatel kasutati sama mootoriplokki või mitte. Enda omale olen külge proovinud 99 aasta Drifteri käiguvahetushoobasid. Need igatahes ei sobinud, minu mootoril on käiguvahetusvõll liiga sügaval mootori ääre all, Drifteri hoovad ei mahtunud ligigi. Ja minu omale ei mahu kahte hooba võlli otsa (kannaga vahetus), võll on liiga lühike. Kuna tahtsin kanna alla hooba saada, tegin selle lõpuks ise ja lasin lihtsalt eesmise hoova külge keevitada.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”