1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Teab keegi ütelda kas 97 classicu mootor istub ilusasti 90a 1500 raami? Claasicu mootoril vist teist moodi klapikamber ja mootori katted.
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
- Tsikkel: vn 1500
- Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Mootori plokk tundub sama olema küll. igaks juhuks võiks korra kõrvuti panna muidugi.
Ainus mis pähe tuleb on see, et classicul on tagumine sumpa ka paremal pool, pead süüteluku kuskile jahedamasse kohta vedama.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Ma ostsin mingi ise classiku nägu ehitatud Vulcani. Kuskil Hollandis sajandivahetuse paiku ümber ehitatud. Mootor, tõsi küll, originaal. Sumpad on mõlemad igatahes paremal ja süütelukk kuskil sealsamas, aga minu käes oldud 3.a jooksul pole luku paiknemisest ja üleüldse ümberehitusest tulenevalt mingeid probleeme esinenud. Lukuga seoses isegi käte kõrvetamist mitte.
(Ainuke näpukõrvetus oli kohe paar nädalat pärast ostu, hoopis vasakul pool leegika vastu, puhtalt oma lollusest ja liigsest uudishimust uue mänguasja vastu.)
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
pühak sul pilti pole jagada oma classic vulcanist?
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Classikute, nomadide jne. mootorid on vana Vulcani mootori edasiarendused. Aga kuna raam on teine, siis ei tea kas kinnitused üks-ühele lähevad. Sumpad annab vast ikka ümber sättida, samuti käiguvahetuse. Aga toide (Classikul on 1 karpa) ja elekter ( CDI, karpa andur ) on teised. Ei tea kas vana ratta süütepoolid näiteks Classiku CDI-ga sobivad. Kui hakkad asju kokku otsima saad asjade omavahelist sobivust kontrollida http://www.partzilla.com Ise vahetasin 1998a. Classicu mootori 2001a. Nomadi mootori vastu. Siis selgus, et peaaegu igal aastakäigul (samuti Euroopa või Ameerika variant või Classic, Drifter või Nomad) on omad väiksed erinevused, mis puudutavad kül põhiliselt CDI-d ja generaatorit. 1996-1998 aasta Classicute mootorid peaksid olema ühesugused. Alates 1999-st peaks olema sama Nomadiga ja seda vist kuni aastani 2003.
Päikest!
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Olen partzilla.com risti rästi läbi uurinud, cdi näitab sama tootekoodiga. Kõige rohkem huvitab mind raam ja kinnitused
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Mul pole päris classic vaid heal juhul mingisugune replica. Pilte leiad siit: http://nagi.ee/photos/rekkamees/sets/365683/
Albumi esimesed pildid on ostuhetke konditsioonist ja viimased tsiklipildid praegusest seisust. Vahepeal on muutumine. Viimastel piltidel olev jalaraudade komplekt on mingil ajal maha müüdud.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
- Tsikkel: vn 1500
- Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Pidasingi leegikat silmas. Vanal on esimene paremal ja tagumine vasakul, uuemal on mõlemal silindril paremal. Ja kuna uue raam on 5-10 cm pikem, võib juhtuda, et see tagumine leegikas jääb muudki segama kui ainult süütelukku. Võimalusel peaks vaatama ja mõõtma ka seda.
-
- Postitusi: 78
- Liitunud: 29 Apr 2005, 14:44
- Tsikkel: Kawasaki VN15 SE, ZX-6R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Kontakt:
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
pühaku ratas paistab olema vanem 1500 Vulcan millele on külge poogitud Classicu porilauad, esiratas ja paak.
Classic tundub piisavalt suurema mootoriga olema, vaevalt ta 90-nda 1500 raami vahele üks-ühele läheb.
____________________
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Classicu mootor peaks raami vahele küll mahtuma, sest mootori komponendid (väntvõll, siduritrummel, käigukast, nurkreduktor) on samad ja mootor ei saa seega suurem olla. Iseasi kas kinnituskohad on samad.
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Üks ühele ta arvatavasti ei lähe. Klapikambrid tunduvad suuremad olema, oleneb kas tagumine pütt raami alla mahub.
Classicu esimene mootorikinnitus on pikendatud, ehk annab sellega mänguruumi. Lisaks tuleb veel mängu kardaan, peab tema ka vahele ulatuma
Uurin, et ehk on kellegil kogemust. Siiani tundub, et pean ise selle selgeks tegema
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Aarne kirjutas:pühaku ratas paistab olema vanem 1500 Vulcan millele on külge poogitud Classicu porilauad, esiratas ja paak.
Classic tundub piisavalt suurema mootoriga olema, vaevalt ta 90-nda 1500 raami vahele üks-ühele läheb.
Tõenäoliselt on minu omal esihark ka classicu pealt pärit, kuna minu ratta tootmisaja standard esiratas kitsam ja kõrgem on. Samuti vist ka tagaratas, sest tootmise algusaastatel varustati Vulcanid minu teada eranditult valuvelgedega. Muus osas tundub, et mainitud skeemi järgi.
Kui asja uurida, tasub esmalt kindlaks teha, kas 90 ja 97 aastatel kasutati sama mootoriplokki või mitte. Enda omale olen külge proovinud 99 aasta Drifteri käiguvahetushoobasid. Need igatahes ei sobinud, minu mootoril on käiguvahetusvõll liiga sügaval mootori ääre all, Drifteri hoovad ei mahtunud ligigi. Ja minu omale ei mahu kahte hooba võlli otsa (kannaga vahetus), võll on liiga lühike. Kuna tahtsin kanna alla hooba saada, tegin selle lõpuks ise ja lasin lihtsalt eesmise hoova külge keevitada.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
- Tsikkel: vn 1500
- Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Vn1500a on valukatega vn1500b on kodaratega. Samuti on muid väiksemaid erinevusi nt. ühel vaatab tagumise porilaua ots alla ja teisel üles. Küll aga ma siiski arvan, et mootori plokk peaks sama olema ka classicul. Niipalju kui ma olen vaadanud, on vähemalt esimene ots sama. Ja need silindri ülemised otsad on ju butafooria. Kui kroom katted maha võtta on nad poole väiksemad.
Ja noh, palju see keevitus ikka maksab..
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Classiku silindrikaaned ei ole butafooria, kohe seal all on nookurid. Mootoriblokk on ka võrreldes A ja B mudeliga teine aga kui suur tegelik erinevus on ei oska öelda kuna olen ainult classicut lammutanud.
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
tarmoel kirjutas:Classiku silindrikaaned ei ole butafooria, kohe seal all on nookurid. Mootoriblokk on ka võrreldes A ja B mudeliga teine aga kui suur tegelik erinevus on ei oska öelda kuna olen ainult classicut lammutanud.
Ipl näitab, et plokk on sama välja arvatud kaaned ja ülemine ots.
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
- Tsikkel: vn 1500
- Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Minu viga. Googledasin ja pean nentima, et tõesti ei ole butafooriat klassikul. vanal aga on kõvasti.
Noh aga kui plokk on sama, siis tuleb lihtsalt teha vajalik mõõdistus, et kas tagumine silinder ilma rellakata vahele mahub, ja minna jahile.
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Tere, mul 1996 D1 classic. Sellel mootor sama, mis 1997 D2 classicul. Tsikkel asub Murastes. Kui huvi ja tahtmist on, astu läbi, pildista ja mööda palju vaja on. Pole mingi probleem korra paak pealt maha võtta.
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Sain oma vastuse. 97a classic d2 mootor istub 90a raamis.
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Väga okei! Kas kinnitused läksid üks-ühele?
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
tarmoel kirjutas:Väga okei! Kas kinnitused läksid üks-ühele?
Kinnitused klapivad aga siduri kaas on kõrgem ja jääb kergelt vastu poolraami. Hooratta pool istub kenasti vahele kuid kaant raami vahelt välja ei saa, see tunduvalt kõrgem.
Siit ka küsimus: miks värskematel mudelitel hooratas kaks korda raskem, 90a. masinal peal poole väiksem hooratas. Kas kergem ratas hakkas mootorit lõhkuma?
Re: 1990 vulcan 1500 mootori asendamine 1997 classic omaga
Classicul ka ei tule hooratta poolne kaan raami vahelt välja ilma mootori kinnitusi lahti päästmata (kardaan võib siiski külge jääda). Hooratas, mis on tegelikult geneka rootor on suurem vast suurema voolutarbe pärast- ilmselt peaks ka staatori mähis teine/suurem olema. Alates 1999a. mudelitest on rootor veel praktiliselt poole suurem ja kasutusel kaks staatorimähist, mis asuvad teine teisel pool rootorit. Küljekaan on ka seal lahendatud paremini - kaheosalisena, samuti käiguvaheti pedaalide kinnitusvõll on paremini ja tugevamalt paigas. Need uuema tüübi classiku/nomadi mootori rootor, mähised ja küljekaaned lähevad üks ühele ka vanema (1996-1998) classicu mootori külge. Ainult, siis on teist CDI-d ka vaja. Ja käiguvaheti hoobasid.
Päikest!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.