Mootorratta rehvid

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

GT - vs ST on umbes 15-30 % parem tulemus, eeldusel, et täpselt samamoodi sõidetakse ja rehvirõhk on korras.
Võimsa ja raske touring ratta rehv kulubki ära keskelt. Täiesti ebaoluline, mismoodi "arvad", et sõidad. Kui meie teid võrrelda, siis niipalju gaasi all kaldes ei saa olla, et küljed ära kulutada.
Kasuta raskele rattale mõeldud touring rehve ja kulub lihtsalt mõistliku kiirusega ja on ka stabiilne pidamine.
:bsmile:

koma2 kirjutas:

Angel ST - 5000 km juures hakkas tagumine kandiliseks kuluma. Hetkel 7000 km ja 0,5mm mustrit jäänud kulumismarkeriteni. Pidamine muidu üsna hea nii kuivas kui vihmas, kuigi kerge vajumise moment on kallutamisel - st mingi nurga all nagu läheb pehmemalt maha ja see tunne (võibolla petlik) oli algusest peale.
Mezeler Roateciga hakkas kandiliseks c.a 6500km läbisõiduga minema.
Palju Angel GT-ga läbisõitu võiks oodata? Ratas väheste kilovattidega ning rajal ei sõida. c.a 228kg tühikaal + juht

Ja vist pigem rumalate küsimuste rubriiki aga kuidas sõita Eesti teedel legaalsetel kiirustel, et rehv ümmargune püsiks? :) Rõhkusid kontrollin stabiilselt ja keti pingutamisel kontrollin ka tagumise ratta sirgjoonelisust (st tegelikult 2 või max 3 korda hooajal tuleb ette pingutamist).

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”