Big air kit ja sellele hypercharger (V twin)

Kasutaja avatar

Stonekurg
Postitusi: 242
Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
Tsikkel: zx7r
Asukoht: Laulasmaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Big air kit ja sellele hypercharger (V twin)

Lugemata postitus Postitas Stonekurg »

will111 kirjutas:

mina pole ka racing tiimi insener aga kui kunagi rinkaautot ehitasin siis sinna sai see rammimise süsteem huvi pärast korra peale ehitatud...ja ka testitud. testimiseks kasutasin seadeldist, mis mõõdab nö. persetunnet aga reaalse anduriga ja kirjutab oma tulemused maha ka. masin arvutas ja näitas ligikaudseks hobujõudude erinevuseks kuskil 3-5. Seda aga 200 mootori hobuse juures ja kiirendades umbes kiiruseni 200kmh. ajad olid ka suht ühesugused ning ega oma perse ausalt öeldes mingit erilist vahet samuti ei tunnetanud :D see kuni 5 hp tuli tõenäoliselt ka pigem CAI pärast kui nüüd erilisest rammimise tulemusest.
aa ja kuna airbox tuli delete'da selle asjanduse jaoks siis vääne madalamatel pööretel kannatas kah, mis oli küll tol hetkel pisut teisejärguline

Mootorratastel on sisselaske ja nina vahe lühike, enamusel autodest on sisselase ikka ninast päris kaugel ning seega tekib küsimus kas keerasid mootori ringi? Ei kujuta väga ette kuidas kapoti alla see suur toru(torud) ära mahtusid.

kawasaki zx7r

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”