Hyosung GT650
Moderaator: Moded
Hyosung GT650
Kas keegi foormuni kasutajatest on omanud või omab Hyosung GT650, et oskaks seda ratast iseloomustada oma kogemustest. Kas sis kiita või laita:)
Re: Hyosung GT650
kas foorumis otsingu aken ei anna tulemusi
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
Re: Hyosung GT650
ma küll ei näe mingit põhjust, miks keegi peaks omale mingi hiina käki soetama... pigem sama raha eest mõni kasutatud, ent korralik ratas.
Neil on ka paari aasta pärast mingi väärtus olemas
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
Re: Hyosung GT650
Hyosung on küll Lõuna-Korea ratas. Ühe kasutaja poolt antud arvamus on siin:
http://www.bcmtouring.com/forum/motorcy ... rt-t40723/
Siin veidi vigadest.
http://www.motorcyclesurvey.com/reviews/hyosung/gt650r/
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Hyosung GT650
Üsna SV650, tiba võimsam ja odavam. Kiidavad üldiselt. Ja kvaliteedi poolest on lõunakorealased oma asjade suhtes nõudlikud. Arvan, et kui hea hinnaga hästihoitud isendi kätte saad, võid asjaga rahul olla küll. Pole küll seda tsiklit oma kanniga katsuda saanud, aga arvestades Suzu (sõidetud ) mootori head mainet ja Hyosungi kõrge tasemega koostetööd, on see ilmselt korralik keskklassi sõiduriist.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Hyosung GT650
hiina ja mingi korea... ilmselt suur vahe eks
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: Hyosung GT650
no ma ei tea. hyundai ka lõuna korea toodang, aga ei ole viimasel ajal küll kuulnud, et nad väga sitta oleks tootnud
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Hyosung GT650
Hyosung on täiesti normaalne Korea firma (vrd KIA, Hyundai). Honda kvaliteediga ei võrdle aga üldjoontes hinnatakse täiseti headeks ratasteks.
Kui ma ei eksi, siis kasutaja "ar" peaks tegutsema (või tegutses) Hysungite maaletoojana.
http://biker.ee/phpbb/memberlist.php?mo ... file&u=965
Re: Hyosung GT650
Oman juba 5 aastat GT650iR'i. Eelnevalt sai päris pikalt uuritud erinevaid testisõitude arvamusi ja sellega jõudsin ka järeldusele, et ega ikka väga kehvem polegi, kui mõni jaapanlane. Mootorrattaid on nad tootnud juba üle 30 aasta. Ja kodanikud, kes te sõidate SUZUKIGA, siis pole välistaud, et mõni teie mootori detail on toodetud just HYOSUNGi tehases. Esimene reaktsioon on paljudel, et mingi "hiinakas", aga halvustama kipuvad inimesed ikka siis, kui pole viitsinud asja lähemalt uurida (hea näide ju siitsamast võtta ). Saksas ja Soomes üsna tuntud ratas.
2 a sõitsin bike asendis ja siis tõstsin lenksud ülesse. Sõita on mugav. R'il tundub olevat natuke teine seadistus - ise pole küll täpsemalt seda uurinud aga hääle erinevus on päris korralik (pean silmas tavalist ja R'i). Varuosade saadavus hea - vaheladu Saksas, tarne 1,5 - 2 nädalat. Võimalik ka netist otse tellida - mitte Saksast (kohati isegi odavam tulnud). Mingeid kuluosi saada ka juba tavalistes motopoodides. Kui juhtud Pärnu kandis olema, siis võimalk ka kokku saada ja lähemalt kaeda.
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine

HYOSUNG GT650Ri
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Hyosung GT650
Eelmisel nädalal remontisime üht väiksemakubatuurilist Suzukit ja kuna mitu remonti oli korraga ning ruumi oli laudadel piiratult, siis peale tööde lõpetamist jäi lauale üle üks plastdetail, millel sees Hyosungi kiri. "Üle" jäi ta just selle kirja tõttu, sest justkui ei sobiks kuskile. Ükski kolmest töös olnud tsiklist ei olnud nimelt Hyosung ja minu esimene reaktsioon oli see, et mõni omanik on mingi aretuse jälle teinud. Mõni hetk hiljem riivas silma just remonditud Suzul paistev raamiosa ja Hyosungi plast klappis sinna täpselt. Ja siis sai huvi pärast vaadatud teisi sama ratta plastikuid ning üllatusena ledsin sealt seest kõikidelt Hyosungi kirja ja valmistusaasta. Niipalju siis puhastverd Suzukist
Eks neid hübriidtsikleid ole ju veelgi. Kawasaki KLV on näiteks isend, mis on tegelikult Suzuki ja kõik detailid ongi mõistlik Suzuki kaudu tellida, sest hinnavahe on kordades. Ja sellel Kawasakil on isegi VIN kood Suzuki oma ning mis veelgi huvitavam - ka VIN plaadil on Kawsasaki asemele Suzuki kirjas Ja vastupidi oli mäletamist mööda Suzuki VZ1600 Marauder, mis tegelikult Kawasaki...
Mul oli ka kunagi poes uuena üks Hyosung müügis ja minu meelest ja hinnangul töötas see sujuvamalt ja mõnusamalt kui SV650 samast aastkäigust. Muidugi pikki sõite ei teinud - poe ees platsil tiirutamise põhjal öeldud info aga minule sobis see ratas oma olemuselt ja dünaamikalt väga hästi.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Hyosung GT650
Hyosung olla Suzuki tsiklitele mootoreid tootnud juba nii 30 aastat ... eriti väiksemaid . Globaliseerunud maailm .
56915288 Tiit.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Hyosung GT650
StreetMoto kirjutas:Eks neid hübriidtsikleid ole ju veelgi. Kawasaki KLV on näiteks isend, mis on tegelikult Suzuki ja kõik detailid ongi mõistlik Suzuki kaudu tellida, sest hinnavahe on kordades. Ja sellel Kawasakil on isegi VIN kood Suzuki oma ning mis veelgi huvitavam - ka VIN plaadil on Kawsasaki asemele Suzuki kirjas
.
See on pärist ajast, mil Suzu ja Kawa ametlikult ja kõval häälel koostööd tegid. Nii müüdigi sel ajal V-Stomi ja ja KLVd. Ja KLV oli siis selle koostöö raames 1:1 Strom Kawa värvides. Kööstöö pidi isegi laienema ja nt. Soome ringkondades usuti ka suuremat ühinemist. Aga mingi hetk jäi koostöö nagu seisma ja mõlemad arenesid eraldi. Suzu viimasel ajal olnud mitmes mõttes üsna tagasihoidlik.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Hyosung GT650
tundub, et päris 1:1 need mootorid siiski pole...võrdlesin just sv 650 ja gt650 tehnilisi andmeid motorcyclespecs.com lehel ja on väiksed erinevused silndri läbimõõdus ja kolvikäigus ning Hyosung GT650 mootoril tiba suurem vääne ja võimsus. ka mootori töömaht korealasel mõni kuup enam
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Hyosung GT650
Polegi keski öelnud, et sama. Seepärast see Hyosung paremini liigubki kui SV...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Re: Hyosung GT650
Teema on küll 3a vana, kuid vastas siiski tulevastele põlvkondadele. Olen Hyosung 650ga (2 ratast) sõitnud 7a ja umbes 60 000 km. Selle alusel võin öelda, et vastupidavusega pole sellel margil/mudelil mingit probleemi. Kuluosi arvestamata on selle aja ja läbisõidu jooksul vahetamist vajanud üksnes starteri relee ja pingeregulaator. Kuid sissepritse selle aja jooksul pole kunagi ideaalselt töötanud (pöörded vahest kõikusid, vahest suri välja, vahest veel midagi sarnast) ja lahendust probleemile ei saanud (pole ausalt öeldes väga üritanudki seda lahendada. ).
Mida ma selle aja jooksul nendes ratastes hindanud olen?
- Ülimõnus, väga mehine mootori hääl. R4 mootoritega ei anna võrrelda
- Hea vääne madalatel pööretel
- Väga hea esihark. Tuttavad ja sõbrad tavalise esihargiga tsiklitel on tavalisel kurvilisel teel peeglist alati ära kadunud
- Hind
- Minule isiklikult VÄGA meeldib nende välimus (mootor ja raam). Ei anna võrreldagi paljude teiste ratastega
- Peale lenksu tõstmist ja istme ümber ehitamist väga mugav isteasend. Kõige rohkem olen päevas sadulas veetnud 8 tundi, ja õhtuks ei olnud sellest mingit jälgi üheski kehaosas
Mis mulle ei meeldinud:
- Täielik müüja ja/või tootja igasugune toe puudumine mis põhjusel jäid ka probleemid sissepritsega lahendamata
- Üldiselt on ta veidi robustne ning vajab lihvimist. Jaapani masinatel käib kõik kergemalt, siledamalt, vaiksemalt.
Kokkuvõte siis minu kogemustest on selline, et endale veel ühte Hyosung vaevalt ostan (nüüdseks müüdud), kuid inimesele kellel puuduvad ego probleemid (keda ei häiri Hyosung kleepsud ning ei hakka neid Suzuki kleepsuga asendama nagu mõned) ja on piiratud eelarve - sobib see ratas väga hästi. Kasutatud ratta ostmisel saab sama raha eest umbes 2-2,5 korda vanema jaapani tsiklil (vanus sellisel juhul juba 11-15a). Mul on olnud ka 15a vana jaapani tsikkel ning kui valida nii vana jaapani tsikli ja 4-7a vana Hyosung vahel, siis võtaksin kindlasti noorema Hyosungi kuna 15.a vana Suzuki vajas pidevat nokitsemist.
Re: Hyosung GT650
suzuki pideva nokitsemise osas vaidlen vastu. tõsi mul ei ole need suzuki'd ükski nüüd päris 15a vanad, kuid 10+ küll. ei vaja nad mingit nokitsemist kui ise midagi ära ei lõhu, kõveraks või katki ei sõida.
mis selles hyosungi esihargis nii müstiliselt head on/oli? täitsa tavaline "conventional" tüüpi amort niipalju kui minu silm seletab. või on seal tõesti sees miski cartridge ja reguleerimisvõimalused värgid olemas?
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Re: Hyosung GT650
will111 kirjutas:suzuki pideva nokitsemise osas vaidlen vastu. tõsi mul ei ole need suzuki'd ükski nüüd päris 15a vanad, kuid 10+ küll. ei vaja nad mingit nokitsemist kui ise midagi ära ei lõhu, kõveraks või katki ei sõida.
mis selles hyosungi esihargis nii müstiliselt head on/oli? täitsa tavaline "conventional" tüüpi amort niipalju kui minu silm seletab. või on seal tõesti sees miski cartridge ja reguleerimisvõimalused värgid olemas?
Rattad ei ole vennad. Minul vana Suzukiga üsna kehv kogemus. Lõpuks hakkas mootor ka kolisema.
Sisu ei tea, pole 60 000km jooksul kordagi vajadust olnud seda lahti võtta või tihendeid vahetada. Reguleerimis võimalus on tõepoolest olemas. Teed hoiab väga hästi. Kui olen sõpradelt küsinud, et miks maha jääte, siis sain iga kord vastuse, et nad lihtsalt ei saa nii kiiresti sõita kuna ratas ei sõida stabiilselt.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Hyosung GT650
Avatari pildilt paistab küll USD

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Re: Hyosung GT650
tali kirjutas:Avatari pildilt paistab küll USD
Jah, reguleeritav USD
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.