Big air kit ja sellele hypercharger (V twin)
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Big air kit ja sellele hypercharger (V twin)
TiitX11 kirjutas:franz125 kirjutas:Mis see kiirus laadijat morjendab?Ikka pöörded peaks rolli mängima.Niisama suurem sisselase ilma midagi muud muutmata üldjuhul ainult halvendab asja.Baigiliste nö.vaesemehe turbod(ram air kanalid)hakkavad tööle olenevalt masinatest ca.175kmh.Kui viitsib keegi mataga vaeva näha siis saab seda välja ka rehkendada.Kui foorumeid lugeda siis paigaldanud kiidavad et jõudu roppumoodi juures aga dyno leht pole kellelgi ette näidata.See tagumiku dyno tuleb pahatihti sellest et nende bolt-on kittidega tuleb kuhugi pöörete vahemikku auk sisse ja kui sellest üle saadakse siis on ahhaaelamus oi kui palju hobuseid juurde tekkis.
Mis V-maxi küljepeal olevatesse ram air kanalitesse puutub siis vaevalt need kunagi ükskõik mis kiiruse juures ülerõhku tekitama hakkavad.Dynos ei saa ju imiteerida õhu juurdevoolu. Siis peaks dyno pink paiknema tuulekanalis
Vist on õigem panna max. suurusega ja läbilaskega paberfilter millele õhk pääseb ümbert ringi ligi kui hakata imeasja ehitama. Poe omad on butafooria ja rohkem iluasi, kui aga teha suurem ja tagantpoolt koonuseline, et õhukiirus kasvaks, see on suur töö, eriti siis kui ajada taga normaalset välimust.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.