Big air kit ja sellele hypercharger (V twin)

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Big air kit ja sellele hypercharger (V twin)

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

franz125 kirjutas:

Mis see kiirus laadijat morjendab?Ikka pöörded peaks rolli mängima.Niisama suurem sisselase ilma midagi muud muutmata üldjuhul ainult halvendab asja.Baigiliste nö.vaesemehe turbod(ram air kanalid)hakkavad tööle olenevalt masinatest ca.175kmh.Kui viitsib keegi mataga vaeva näha siis saab seda välja ka rehkendada.Kui foorumeid lugeda siis paigaldanud kiidavad et jõudu roppumoodi juures aga dyno leht pole kellelgi ette näidata.See tagumiku dyno tuleb pahatihti sellest et nende bolt-on kittidega tuleb kuhugi pöörete vahemikku auk sisse ja kui sellest üle saadakse siis on ahhaaelamus oi kui palju hobuseid juurde tekkis.
Mis V-maxi küljepeal olevatesse ram air kanalitesse puutub siis vaevalt need kunagi ükskõik mis kiiruse juures ülerõhku tekitama hakkavad.

Dynos ei saa ju imiteerida õhu juurdevoolu. Siis peaks dyno pink paiknema tuulekanalis

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”