Big air kit ja sellele hypercharger (V twin)
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Big air kit ja sellele hypercharger (V twin)
T.Tiho kirjutas:kurikristjan kirjutas:Ülerõhu all mõtled sa siis absoluutrõhku üle 1 bar ja et enne seda ei toimu mitte mingisugust positiivset efekti?
Umbes nii, eks see mis Sa temperatuurist rääkisid on ka õige, aga asi ikka ennekõike ju õhu sisse pressimises, ehk ülerõhus, nagu reeglina ka välja reklaamitakse ram air intake.
Suuri võimsuselisasid sealt ikkagi ei tule. Tavainimeste kiirustel 0-110 km/h on kasu võibolla hobujõud. See on kõigest analüüsimata wild quess ja kuna ma ei ole kõrgharidusega insener ning ma ei ole seotud ka ühegi võidusõidu R&D meeskonnaga, siis tean, et võin rängalt pange panna.
Bike-tüüpi rattal, kiirusel 300 km/h 10+ hp jõulisa usun, aga aerodünaamikavaesel H-D'l suvalise aftermarket iluasjaga, mis keset õhukeeriseid paigutatud, olen palju skeptilisem ja seda olenemata sellest, kas seda pada toidab karbuss või sissepritse. Ja tuletan veelkord meelde, et 100 km/h pole 10-st peaaegu midagi järel.
Seda testi olen kusagil näinud, mis baikidele tehti; tõsi, jõulisa süsteem toodab, kuid rõhud ei ole seal küll midagi märkimisväärset, pigem suurusjärkudes 0,00x kuni 0,0x bar.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.