Honda FT500 "Krants" Ascot
-
Teema algataja - Postitusi: 494
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Kui juhtmestik peale sai, siis tekkis jama igasuguste releede jms paigutamisega. Eriti täbar oli starteri releega, kus pädeva läbimõõduga juhtmeid ei andnud väga painutata. Aga paika ta sai:
Kuna paak oli veel värvimises ja sadulamaterjal poes, oli aeg värske õli sisse valada ja vaadata, kas saab katlale tule alla. Õlifiltriga oli alguses plaan see kohalikust kaubandusvõrgust soetada, kuid peale paari erineva poe külastust selgus, et keegi sellist jublakat tarnida ei suuda. Sa siis neid internetist terve peo täis tellitud, et tulevikus võtta oleks. Filtrit vahetades selgus eelmiste omanike loominguline lähenemine - defitsiidi tingimustes oli sobiva läbimõõduga filtrist õlikindla silikooni abil sobiv valmis meisterdatud ja tundus, et töötab. Vähemalt oli õli ja filtrit vahetatud...
Tagapiduri õlipotsik sai asendatud jämedama läbipaistva voolikujupiga, näeb mõnusalt minimaalne välja. Aitähh Andresele idee eest
Vahepeal oli ka tellitud sadula poroloon kohale jõudnud ja peale mõnetunnist lõikumist-lihvimist oli sadulapõhi vakmis. Üks pilt tööprotsessist:
Sadula katte jaoks ostsin Noorest Tehnikust meetri kunstnahka ja käsitöö poest paar rulli jämedamat õige tooniga niiti, kokku õmblesin tavalise koduse õmblusmasinaga. Kuna pealmise kihi alla panin ka aluskatte (5mm kangaga kaetud porolooni), siis kohati ei tahtnud masin korralikult edasi vedada ja õmblus sai ebaühtlane. Eks millalgi talvel peab uue ja korraliku katte õmblema.
Tagumise tule kinnitus ja numbrialus sai samuti garaažis vedelenud alumiiniumtahvlist välja lõigatud ja õige nurga alla painutatud:
Esimesed jalarauad on ebayst kasutatuna ostetud (pärit mingilt 550 kawalt) ja tagumised hiina päritolu, kokku sobivad omavahel hästi:
Kuna paak on joodetud, siis seda pulbervärviga värvida ei kannatanud. Ja kui juba värviga mäkerdamiseks läks, sai lastud Victorial ka mõned triibud peale tõmmata:
Ja siis nagu oligi valmis. Enne ülevaatusele minekut sai mingil kombel veel suunarelee läbi põletatud (salve tn alguses olevast autopoest sai 6 euroga kohe uue) ja peale ülevaatust sai üks kohustuslik kohviku tiir tehtud
Etteruttavalt veel niipalju, et juba on tellitud ka neile ratastele soovitatav peformance-kit: jämedamad düüsid koos 2 hammast suurema esitähikuga. Väidetavalt pidi hea olema, eks näeb.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.