Honda CBR1000F Steimo
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: 17 Veebr 2014, 14:25
- Tsikkel: Honda CBR1000F
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Honda CBR1000F Steimo
Nagu siin foorumis korduvalt öeldud, siis puhastama peab korralikult. kõik väikesed kanalikesed karburaatori keres peab suruõhuga läbi puhuma. Enne muidugi carb cleaneriga leotama. Düüsid samamoodi.
Youtubes on selle puhastamise kohta ka videoid, mida vaadata. Näiteks:
Kas segukruvide all on kummitihendid korralikud ja kas on alles väikesed seibid? Kui kumbki neist puudu on või tihend väsinud, siis ei tööta masin normaalselt enam.
Millised küünlad on? Nende järgi näed ära kui mõni silinder ebanormaalselt rikas või lahja on. Või kui mõni üldse ei tööta.
Kui vanad küünlad on?
Karburaatori ja mootori vahelised ühenduskummid peavad olema korralikud ja pragudeta.
Enne pole mõtet seda sünkroniseerimise riista külge panna kui ratas normaalselt käib selles seades (3 tiiru väljas). Kui baasseades ratas sellist nalja teeb, siis sünkroniseerimine Sind ei aita.
Sellise vana ratta ostmine on suht riskantne, eriti esimeseks rattaks. Siis ei tea, mida ostes peaks jälgima või millised on kallid vead parandada.
Kui Tallinna läheduses asud, võid PS saata ja ehk saan aidata.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.