Spidomeetri kalibreerimine


Tonis_T
Postitusi: 147
Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
Tsikkel: GSF1250SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Spidomeetri kalibreerimine

Lugemata postitus Postitas Tonis_T »

urmas66 kirjutas:

Teemaalgatajal näitab ikka kiirust rohkem ja samavõrra ka siis läbisõitu rohkem.Mitte ,et ühte õigesti ja teist valesti.Tema pole eraldi odo-ja spidomeetrist ju rääkinud.
Ma pakun välja ,et see banditi spido pole üldse kalibreeritav.Kui rattal midagi muudetud pole,siis on midagi rikkis ja ei midagi enamat.Näiteks impulsse lugev andur või mida iganes.

Jah, banditi spido pole eraldi kalibreeritav.
Samas on nii, et see omadus, et spido on optimistlik ja hodo on täpne, on tehaseseade. Ratas on selliselt tehasest välja tulnud. Ma juhtisin tähelepanu sellele, et kui ta spidoka õigeks ajab, siis läheb hodomeeter valeks.
Ta ei küsinud seda, kuid see on asi, mida võiks teada enne kui asju sättima hakkad. Kui inimene pole asjaga kursis, siis on lisainformatsioon abiks ja suure tõenäosusega ei oleks ta osanud sellele tähelepanu pöörata.
Banditite puhul on teema netis nõrkemiseni läbi nämmutatud ja see info ei ole mul suvalise halluka käigus tekkinud verbaalne kõhulahtisus.
EU reeglid spidokate kohta on olemas. See, et enamasti hodomeeter suhteliselt täpne on, on samuti laialt teada tõsiasi (palju õnne skandaal oleks kui kasutajad GPS-iga võrreldes avastavad, et nende auto/mootorratas näitab märkimisväärselt suuremat läbisõitu, mis tõmbab järelturul müües hinna alla).

Ükski EU-s tüübikinnituse saanud sõiduk ei tule tehasest välja täpse spidomeetriga vaid kõik on optimistlikud.

http://www.thecarexpert.co.uk/how-accur ... eedometer/
https://en.wikipedia.org/wiki/Speedometer
http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs21-40.html sealt vaheleht 39
http://www.superstreetbike.com/how-to/a ... rs?image=0

Ainuüksi selle pärast, et teema algataja ei pruugi sellise olukorra eksisteerimisest teadlik olla ei tähenda seda, et sellele tõsiasjale ei tasu tähelepanu juhtida ja et seda ei peaks arvesse võtma enne kui spidokat kalibreerima asud.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”