Honda XRV 750 Africa Twin

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 881
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

tallant kirjutas:

Sibirsky Extreme võttis teema üpriski tabavalt kokku.
https://www.facebook.com/sibirskyextreme?fref=nf
"How did Honda do it? How did they manage to make a parallel twin that will compete head to head with BMWs already heavyish F800GS, and make it over 20 kgs heavier again! Words fail me. 208 kgs dry? Dear oh dear. Amazing when you think that a year or so ago when the rumours started surfacing that Honda wanted to resurrect the Africa Twin the rumoured weight was about 175kg."
http://www.advpulse.com/adv-bikes/2016- ... -we-hoped/

Hondast tuleks muidugi ka aru saada, et taheti ikka sinna samma auku tampida, kuhu kõik teisedki ja saada suurest pirukast oma tükki.
Aga neil oli võimalus olla see tõeline "game changer" nagu nad ise kirjeldasid. Peale oma fafa automaatkasti sinna peale pakkumise pole sel rattal aga midagi seda mängu seal changemas.
Vedrustus ei ole isegi 990 tasemel, ega ka mitte 1190 või gessude tasemel, 270 kraadi vändaga mootor on tore, öko aga 1000 cc kohta pisut jõuetu siiski jäänud, et nende teistega võistelda ja kui eesmärgiks oligi teha midagi ktm-i kõrvale, siis seda oleks võinud teha transalp-ist või varaderost, mitte africa twin-ist.
Ilus on vaadata küll, nii kere kui värvi lahendused aga sadul on madal ja seat-to-peg vahemaa on kitsaks aetud ja tasakaal on tänavarattalikult ette upakil ning velje pöiad on sama "poolkõva" kräpp nagu 990 standard versioonil, mis ei kannata ühtki kõvemat auku ega kiviga kohtumist. LOE: pole ette nähtud offroad rehvi rõhku langetada, et saaks pidamist juurde ja ilmselgelt valitud laius pidades silmas onroad rehvi omadusi.
See 175 kg kuivkaal oleks mõningaste mööndustega tehtav olnud Hondale. Aga ilmselgelt seda ei soovitud.
Samuti nagu ei tehtud cb500x rattast päris offroad ratast vaid jäeti see võimalus siis järelturu arendajatele. Tolle kaal koos uue vedrustuse ja teiste velgede ja mõne muu väikse muudatusega on märjalt selline kena 200kg.
Lisaks siis veel see üks pisike mure - see dollari märkidega. Kui paljud lootsid, et sellest saab "game changer" siis said nüüd korralikult vasta näppe.
Aga starbucksi ette sobib ilusti.
:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”