KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
sepi
Postitusi: 24
Liitunud: 21 Okt 2009, 17:28
Tsikkel: Superduke 990
Asukoht: Tartu, Helsinki
Tänanud: 1 kord

KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Lugemata postitus Postitas sepi »

Tere!

Probleem järgmine. Aegajalt rattal tyhikäigu pöörded kõiguvad 3000 -1000 tavaliselt on kusagil 1400 p.
Maantee sõidul sidurit lahutades ja pöörded maha lastes sureb mootor teinekord välja.
Kytte ja muud torud tunduvad visuaalselt ok olevat et lisa6hku ehk ei saa.
Ehk on kellelgi samane jama olnud ja oskate n6u anda.
Rattal on Akra väljalase ja see seadistati aastaid tagasi, kas v6ib olla et setungid paigast ajaga ja nuid paneb segast ?

Terv. Sepi

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8858
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Siin võib palju asju olla ning Biker.ee reegel on, et kui sa postitad probleemi ja ise vahepeal kontrollimas ei käi, siis päeva lõpuks on sul rattal kõik vead, kaasaarvatud see, et rehvis pole piisavalt rõhku.

Alustaks selle probleemi puhul Throttle Body Sync'ist ja TPS anduri regullist.
Ehk on sul service manual sellel rattal olemas, ma praegu ei jõua kiiruga sulle neid asju välja otsida.

Kasutaja avatar

Teema algataja
sepi
Postitusi: 24
Liitunud: 21 Okt 2009, 17:28
Tsikkel: Superduke 990
Asukoht: Tartu, Helsinki
Tänanud: 1 kord

Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Lugemata postitus Postitas sepi »

Servic manuali mul pole.
Ilmselt tulex siis esimesena juhe rattale sappa saada.

Kasutaja avatar

nrvous
Postitusi: 59
Liitunud: 27 Veebr 2004, 13:13
Tsikkel: SDR
Asukoht: Tallinn

Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Lugemata postitus Postitas nrvous »

Mul juhe olemas kui Tallinnasse satud, saame TPS andurite näidud ja veakoodid üle vaadata kui tahad.

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

sepi kirjutas:

Tere!

Probleem järgmine. Aegajalt rattal tyhikäigu pöörded kõiguvad 3000 -1000 tavaliselt on kusagil 1400 p.
Maantee sõidul sidurit lahutades ja pöörded maha lastes sureb mootor teinekord välja.
Kytte ja muud torud tunduvad visuaalselt ok olevat et lisa6hku ehk ei saa.
Ehk on kellelgi samane jama olnud ja oskate n6u anda.
Rattal on Akra väljalase ja see seadistati aastaid tagasi, kas v6ib olla et setungid paigast ajaga ja nuid paneb segast ?

Terv. Sepi

See veakirjeldus viitab pigem kütuseande või segu reguleerimise probleemile tühikäigul.
Seda Su suur performance map ei mõjuta aast ega beest.
Teatavasti on pritsega rattal selleks (kütusepump, aju, pihustid, aku ja laadimine).
990 mootoritel on tühikäigul suht kehva laadimine, kui aku jampsib, siis tuleb tihti sellist käitumist ette.
Kontrolli laadimist ja pinget ja siis rattale juhe sappa, et kas näitab mõnda muret.
:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

PS! - kas canisterectomy on tehtud???

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Teema algataja
sepi
Postitusi: 24
Liitunud: 21 Okt 2009, 17:28
Tsikkel: Superduke 990
Asukoht: Tartu, Helsinki
Tänanud: 1 kord

Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Lugemata postitus Postitas sepi »

Snowhite kirjutas:

PS! - kas canisterectomy on tehtud???

Ei ole tehtud. Ma olen viimased kolm hooaega muretult s6itnud ja peale keti määrimise ja 6li vahetuse pole miskit muret olnud.
Mis see canisterectomy yldse on :oops: :oops: :oops: :)

Kasutaja avatar

nrvous
Postitusi: 59
Liitunud: 27 Veebr 2004, 13:13
Tsikkel: SDR
Asukoht: Tallinn

Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Lugemata postitus Postitas nrvous »

sepi kirjutas:
Snowhite kirjutas:

PS! - kas canisterectomy on tehtud???

Ei ole tehtud. Ma olen viimased kolm hooaega muretult s6itnud ja peale keti määrimise ja 6li vahetuse pole miskit muret olnud.
Mis see canisterectomy yldse on :oops: :oops: :oops: :)

Minu teada see EU mudeleid ei puuduta, USA turu jaoks oli nõutud bensiiniaurude filtreerimine/eemaldamine.

Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
sepi
Postitusi: 24
Liitunud: 21 Okt 2009, 17:28
Tsikkel: Superduke 990
Asukoht: Tartu, Helsinki
Tänanud: 1 kord

Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Lugemata postitus Postitas sepi »

Kas see tähendab et paagi ja mootori vahele peax jääma miski bensuaurude filter.
Minul sellist ei paista. Toru algab paagist ja l6ppeb mootoris, keskele jääb klamber millest saab vooliku katkestada.

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

sepi kirjutas:

Kas see tähendab et paagi ja mootori vahele peax jääma miski bensuaurude filter.
Minul sellist ei paista. Toru algab paagist ja l6ppeb mootoris, keskele jääb klamber millest saab vooliku katkestada.

See oligi pigem kontroll-küsimusena mõeldud.
esialgne SAS- süsteemi eemaldamine ja ka "purge canister" -i eemaldamine oli vägagi seotud sarnaste murede lahendamiseks.
Meie kandi sõidutingimustes väga ei esinenud aga palava ilma korral võis vahel üllatusi olla.
SAS - eemaldamisest ja ka canisterectomi on kirjeldatud näiteks siin:
http://advrider.com/index.php?threads/d ... dv.407113/

Euro versioonidel seda kütuseaurude filtrit ei olnud üldjuhul (canisteri).
Aga konkreetse ratta murede otsingut peaks siiski alustama ikka sealt elektri ja elektroonika poole pealt ja siis edasi muudesse muredesse süvenema, kas ja kui neid esineb.
:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Teema algataja
sepi
Postitusi: 24
Liitunud: 21 Okt 2009, 17:28
Tsikkel: Superduke 990
Asukoht: Tartu, Helsinki
Tänanud: 1 kord

Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Lugemata postitus Postitas sepi »

Saaga jätkub järgmine nädal. Hetkel m6neks päevax eemale garaasist.
Tänud vastamast ja alustan siis pingetest ja laadimisest uuel nädalal.

Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 481
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda

Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Mul Tartus juhe olemas, võin laenata, et saaksid tuneecu-ga diagnosti jms teha.

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”