Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas bitter »

Kas need alumiiniumikarva, amorditorudega paralleelsed jubinad, amorditorude ees, on esiporika kinnitamiseks? Miks nad seal on kui porikat ennast ei ole?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Las nad olla, esiporikas on valmimisel

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

Nonii, nägin pool tundi tagasi reaalselt sõitmas ka sind, Arcticu eest lasid läbi ja jäid foori taha seisma, sai isegi raud käest ära pandud ja akna juurde vaatama mindud :D väga kobe, eriti massiivne teerull ikka tänavapildis :bsmile: äge ratas

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tänud :bsmile: sai jah nüüd paar õhtut turbokana ka Tartus paugutatud. Järgmine nv jälle !

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Töötab OK pill ???
:bsmile:
Deiv 8)

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Sõidab, vilistab kenasti :bsmile:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Sõidab, vilistab kenasti :bsmile:

Kadedaks teeb :)

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Black »

Kena loom, jah. Soome vahet käid sõites või kaubikus?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Janar, küll saad ka ratastele varsti, ära muretse :)

Ratta tõin praegu scanni kastis eesti, kuna käin nagunii suurega koguaeg edasitagasi. Aga eks suvel võtan vast ikka tsikliga ka selle tripi ette.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Palamusel sai metanol paagist otsa, aga oli vaja ikka rõhuall korralikult sõita, nii et leidsin külapoest hädavariandi
Pilt

Korkelt sain kätte ka Brembo RCS19 esipiduripumba, peaks hea olema mu projektile
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Biker24 poes kohapeal ka miskid kasutatud Öhlinsid olemas.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Vaatasin noid Biker24 ohlinseid,kuid pikkuselt ei sobi, liiga lühikesed on et otse sobiksid :( Ei viitsi väga enam seal tagaotsas ümber ehitusi teha.. sellist oleks vaja nagu Ohlins KA 302..hea hinnaga loomulikult :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Suvel ka miskit toimub, Uddeholmist ostsin uued tükid uute traaversite jaoks suurusega 360×160×90mm. Talvel saab hakata siis cnc-ga möllama. Peaks tulema suht mehised tükid 8)
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Nii, väike reportaaz siis nädalavahetusest. Tartust sai hakatud smashile liikuma mingi 7 ajal umbes reede õhtul, Vao külas käies pigisid vaatamas jäi meelde,et peale Jõgevat on maru tee-ehitus, ja ilmselgelt on seal vihmaga korralik mudaauk. Läksime niiöelda kerge ringiga,(165km) Jõhvi poole, ja teab kust karu persest läbi. Sadas ja sadas ainult, kohale jõudes oli pill selline: Pilt
Seda vaadates oleks ju võind minna ka otseteed, vaevalt et tulemus hullem oleks olnud... :mrgreen:
Laupäeva pärastlõuna ajal,peale ärkamist sai küsitud tuletõrjuja tädi käest luba tsikkel veega üle lasta,kuna nii roojast pilli ka ei kõlba kusagile keset platsi inimeste ette tõugata. Luba saadud, ning uhasin pilli üle: Pilt
Õhtul aga selgus, et fighteri tiitel jäi Eestisse ning peale autasustamist läksin lennukale et proovida väheke korralikumalt ka keerata. Esimesed tõmbed tundusid väga vinged,ning kriips oli koguaeg kõrvuni ja ka pill töötas hästi. Peale seda sai aga telf antud Deivi kätte,et saaks häält ka videole, peale seda otsustas viimase tõmbe ajal 3nda käiguga pill keti maha visata :shock: Video pealt on väga hästi kuulda keti raginat, mida ma arvasin koguaeg, et põhjustab käigukast. Nii et eelmine talv raisatud ca 300e hammakatele läks tuulde. Deivi ja tema kamraadidega natuke aega uurides,selgus et kett jooksebki kõveralt. Tagant on liiga väljas või eest liiga sees, nii et pm jookseb eestpoolt küljega peale. Millimeetrite mäng aga sai täna tagumine hammakas keeratud teistpidi,nii et sain keti mõned mm sirgemaks. Eks homme lähen proovin teha mõned tõmbed kusagil suurema boostiga, eks näis kas oli kasu ka. Keti maha visates sai viga tagumine velg, äärest värv maas ja vist isegi mõned sügavamad kriimud, aga nagunii on plaanis veljed läikima poleerida. Pilt ka tänasest päevast: Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Pole hullu :D lastehaigused ikka vaja läbi põdeda !!!

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kottigi ei muutund, ragiseb ikka edasi. Tuleb siis talvel ka ülekanne ümber modida.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

tafkin
Postitusi: 44
Liitunud: 25 Okt 2006, 22:34
Tsikkel: kx
Asukoht: Tallinn

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas tafkin »

RasmusL kirjutas:

Suvel ka miskit toimub, Uddeholmist ostsin uued tükid uute traaversite jaoks suurusega 360×160×90mm. Talvel saab hakata siis cnc-ga möllama. Peaks tulema suht mehised tükid 8)
Pilt

Hei
Huvi pärast küsin, mis alumiiniumi sulami valisid?

tafkin
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Alumec 89, üks parimaid millest selliseid asju voolida, aga keevitada ei tohi, kaotab oma tugevuse siis.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Kui Smashil kiirendasid teadsid nägijad rääkida et sädemed jäid maha hõõguma.... Arvatavasti ketist :(

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Arvatavasti jah...nüüd siis talvel jälle 1 asi juures, millega pead murda. Aga no peabki vead välja juurima,et saaks hea :bsmile: Kuidas sinu pill, loodad veel see aasta saada teepeale, või läheb sujuvalt järgmisesse kevadesse see sõitmine ?

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Arvatavasti jah...nüüd siis talvel jälle 1 asi juures, millega pead murda. Aga no peabki vead välja juurima,et saaks hea :bsmile: Kuidas sinu pill, loodad veel see aasta saada teepeale, või läheb sujuvalt järgmisesse kevadesse see sõitmine ?

Ei tea veel midagi, Deiv pole vist aega saanud asjaga tegelema hakata..... uut ratast ei taha ka nagu ostma hakata, prooviks korra veel dünotada ja sõita, kui kestma ei saa siis tuleb marki vahetada. Jube kopp on ees küll juba sellest 3 aastat kestnud turbotamisest.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Turbomeestel peabki teine ratas rahulik olema, et saaks suvel sõita ka.
Sai oma rattaga ka sami juures käidud ja tulemus on lihtsalt super

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

EI pea olema tingimata teist ratast, kui turbokas on algusest lõpuni tehtud korralikult õigete juppidega.Ja turbokale kohaselt peab olema ka muidugi vastav sõidustiil, ei ole nii, et lased nagu vabalthingavaga pikalt gaas põhjas täie rõhuga :mrgreen: Ja enne Deivi käe alla minduna oli see R1 näinud ju kahte minu mõistes tolbajoobi, ikka veel mõtlen kahe käega peast kinni võttes,et kuidas saab nii teha :evil: Loodan Janar, et saad ikka asja lõpuks ikkagi nii joonde,et reaalselt saab sõita ja igapäeva pillina kasutada.. :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Ei müts maha turbomeeste ees see ei ole lihtne ja rahakotisõbralik tegevus just.

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

EI pea olema tingimata teist ratast, kui turbokas on algusest lõpuni tehtud korralikult õigete juppidega.Ja turbokale kohaselt peab olema ka muidugi vastav sõidustiil, ei ole nii, et lased nagu vabalthingavaga pikalt gaas põhjas täie rõhuga :mrgreen: Ja enne Deivi käe alla minduna oli see R1 näinud ju kahte minu mõistes tolbajoobi, ikka veel mõtlen kahe käega peast kinni võttes,et kuidas saab nii teha :evil: Loodan Janar, et saad ikka asja lõpuks ikkagi nii joonde,et reaalselt saab sõita ja igapäeva pillina kasutada.. :)

Tänud toetuste eest ja eks ma üritan oma sõidustiili ka vähe muuta, et ratas koos püsiks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Täna sai Fredy ja Laasiga Motors24 jaoks filmitud saade (vist tuleb isegi 2 saadet minu rattast, kuna mula sai nii palju). Ja ka sõber, stunter Timo Tasuja tegi saate oma stunt zx6r-ist. Eks näis kuna vaadata saab, usun et täitsa huvitavad saated,kuna üsna palju sai ka linnapeal paugutamist filmitud 8) Saate väliselt sai Fredyga ka öhlinsi vedrustuse asjus jutustatud, midagi 100% otsustatud veel pole, kuna talveni aega, aga usun et järgmiseks suveks on üsnagi hea vedrustus sellel. :) Jõudu on originaaliga 2x aga vedrustus ja pidurid aastast kivi ja mõõk ehk 11a vanad..Pidurid veel elab üle aga kehv vedrustus teeb suurema boostiga selle pilli ikka väga rahutuks.
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

No nii hakkab ikkagi siis rootsi kollaste poole ka asi liikuma väga hea

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kas keegi photoshopi oskajatest viitsiks võtta siit teemast mingise küljeprofiili pildi, ja teha nii, et esimesed amordid oleks kuldsed, veljed läikivad, kuid kodarad kuldsed ja kiige ka kuldne ? Siis saab edasi mõelda...

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Kuldsed rootsi torud on ok
Kiiget ma ei värviks jätaks mustaks
Sama kodaratega kas must või rattavärvi punane või siis läikivad nagu plaanid rummud, aga mitte kuldne
See läheb nii üle vindi kirjuks, et ei ole enam ilus vähemalt see on minu arvamus

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Krt ei tea jah, ise kardan ka et liiga kirjuks võib minna aga midagi tahaks nagu värvi asjus ka muuta :D Veljed ajan läikima nagunii ja traaversid. Kiiget on ka vaja ümber teha, sellepärast mõtlesingi, et laseks mingit teist värvi. Niisama tõesti ei julge midagi värvima hakata,kui pole ettekujutust. Vedrustuse asjus muideks Fredy pakkus välja siis taha TTX GP seeria amordi, zx10-le ja esiotsa FGRT 201. Arvan, et alustangi tagantpoolt seda vedrustuse ja pidurite tegemist. Välja näevad need sellised: Pilt
Pilt

Oleks ikka mega upgrade küll vedrustuse osas 8)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”