Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas need alumiiniumikarva, amorditorudega paralleelsed jubinad, amorditorude ees, on esiporika kinnitamiseks? Miks nad seal on kui porikat ennast ei ole?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Las nad olla, esiporikas on valmimisel
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nonii, nägin pool tundi tagasi reaalselt sõitmas ka sind, Arcticu eest lasid läbi ja jäid foori taha seisma, sai isegi raud käest ära pandud ja akna juurde vaatama mindud väga kobe, eriti massiivne teerull ikka tänavapildis
äge ratas
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tänud sai jah nüüd paar õhtut turbokana ka Tartus paugutatud. Järgmine nv jälle !
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sõidab, vilistab kenasti
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Sõidab, vilistab kenasti
Kadedaks teeb
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kena loom, jah. Soome vahet käid sõites või kaubikus?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Janar, küll saad ka ratastele varsti, ära muretse
Ratta tõin praegu scanni kastis eesti, kuna käin nagunii suurega koguaeg edasitagasi. Aga eks suvel võtan vast ikka tsikliga ka selle tripi ette.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Palamusel sai metanol paagist otsa, aga oli vaja ikka rõhuall korralikult sõita, nii et leidsin külapoest hädavariandi
Korkelt sain kätte ka Brembo RCS19 esipiduripumba, peaks hea olema mu projektile
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Biker24 poes kohapeal ka miskid kasutatud Öhlinsid olemas.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vaatasin noid Biker24 ohlinseid,kuid pikkuselt ei sobi, liiga lühikesed on et otse sobiksid Ei viitsi väga enam seal tagaotsas ümber ehitusi teha.. sellist oleks vaja nagu Ohlins KA 302..hea hinnaga loomulikult
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Suvel ka miskit toimub, Uddeholmist ostsin uued tükid uute traaversite jaoks suurusega 360×160×90mm. Talvel saab hakata siis cnc-ga möllama. Peaks tulema suht mehised tükid
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nii, väike reportaaz siis nädalavahetusest. Tartust sai hakatud smashile liikuma mingi 7 ajal umbes reede õhtul, Vao külas käies pigisid vaatamas jäi meelde,et peale Jõgevat on maru tee-ehitus, ja ilmselgelt on seal vihmaga korralik mudaauk. Läksime niiöelda kerge ringiga,(165km) Jõhvi poole, ja teab kust karu persest läbi. Sadas ja sadas ainult, kohale jõudes oli pill selline:
Seda vaadates oleks ju võind minna ka otseteed, vaevalt et tulemus hullem oleks olnud...
Laupäeva pärastlõuna ajal,peale ärkamist sai küsitud tuletõrjuja tädi käest luba tsikkel veega üle lasta,kuna nii roojast pilli ka ei kõlba kusagile keset platsi inimeste ette tõugata. Luba saadud, ning uhasin pilli üle:
Õhtul aga selgus, et fighteri tiitel jäi Eestisse ning peale autasustamist läksin lennukale et proovida väheke korralikumalt ka keerata. Esimesed tõmbed tundusid väga vinged,ning kriips oli koguaeg kõrvuni ja ka pill töötas hästi. Peale seda sai aga telf antud Deivi kätte,et saaks häält ka videole, peale seda otsustas viimase tõmbe ajal 3nda käiguga pill keti maha visata Video pealt on väga hästi kuulda keti raginat, mida ma arvasin koguaeg, et põhjustab käigukast. Nii et eelmine talv raisatud ca 300e hammakatele läks tuulde. Deivi ja tema kamraadidega natuke aega uurides,selgus et kett jooksebki kõveralt. Tagant on liiga väljas või eest liiga sees, nii et pm jookseb eestpoolt küljega peale. Millimeetrite mäng aga sai täna tagumine hammakas keeratud teistpidi,nii et sain keti mõned mm sirgemaks. Eks homme lähen proovin teha mõned tõmbed kusagil suurema boostiga, eks näis kas oli kasu ka. Keti maha visates sai viga tagumine velg, äärest värv maas ja vist isegi mõned sügavamad kriimud, aga nagunii on plaanis veljed läikima poleerida. Pilt ka tänasest päevast:
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kottigi ei muutund, ragiseb ikka edasi. Tuleb siis talvel ka ülekanne ümber modida.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Suvel ka miskit toimub, Uddeholmist ostsin uued tükid uute traaversite jaoks suurusega 360×160×90mm. Talvel saab hakata siis cnc-ga möllama. Peaks tulema suht mehised tükid
![]()
Hei
Huvi pärast küsin, mis alumiiniumi sulami valisid?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Alumec 89, üks parimaid millest selliseid asju voolida, aga keevitada ei tohi, kaotab oma tugevuse siis.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kui Smashil kiirendasid teadsid nägijad rääkida et sädemed jäid maha hõõguma.... Arvatavasti ketist
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Arvatavasti jah...nüüd siis talvel jälle 1 asi juures, millega pead murda. Aga no peabki vead välja juurima,et saaks hea Kuidas sinu pill, loodad veel see aasta saada teepeale, või läheb sujuvalt järgmisesse kevadesse see sõitmine ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Arvatavasti jah...nüüd siis talvel jälle 1 asi juures, millega pead murda. Aga no peabki vead välja juurima,et saaks hea
Kuidas sinu pill, loodad veel see aasta saada teepeale, või läheb sujuvalt järgmisesse kevadesse see sõitmine ?
Ei tea veel midagi, Deiv pole vist aega saanud asjaga tegelema hakata..... uut ratast ei taha ka nagu ostma hakata, prooviks korra veel dünotada ja sõita, kui kestma ei saa siis tuleb marki vahetada. Jube kopp on ees küll juba sellest 3 aastat kestnud turbotamisest.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Turbomeestel peabki teine ratas rahulik olema, et saaks suvel sõita ka.
Sai oma rattaga ka sami juures käidud ja tulemus on lihtsalt super
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
EI pea olema tingimata teist ratast, kui turbokas on algusest lõpuni tehtud korralikult õigete juppidega.Ja turbokale kohaselt peab olema ka muidugi vastav sõidustiil, ei ole nii, et lased nagu vabalthingavaga pikalt gaas põhjas täie rõhuga Ja enne Deivi käe alla minduna oli see R1 näinud ju kahte minu mõistes tolbajoobi, ikka veel mõtlen kahe käega peast kinni võttes,et kuidas saab nii teha
Loodan Janar, et saad ikka asja lõpuks ikkagi nii joonde,et reaalselt saab sõita ja igapäeva pillina kasutada..
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ei müts maha turbomeeste ees see ei ole lihtne ja rahakotisõbralik tegevus just.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:EI pea olema tingimata teist ratast, kui turbokas on algusest lõpuni tehtud korralikult õigete juppidega.Ja turbokale kohaselt peab olema ka muidugi vastav sõidustiil, ei ole nii, et lased nagu vabalthingavaga pikalt gaas põhjas täie rõhuga
Ja enne Deivi käe alla minduna oli see R1 näinud ju kahte minu mõistes tolbajoobi, ikka veel mõtlen kahe käega peast kinni võttes,et kuidas saab nii teha
Loodan Janar, et saad ikka asja lõpuks ikkagi nii joonde,et reaalselt saab sõita ja igapäeva pillina kasutada..
Tänud toetuste eest ja eks ma üritan oma sõidustiili ka vähe muuta, et ratas koos püsiks.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Täna sai Fredy ja Laasiga Motors24 jaoks filmitud saade (vist tuleb isegi 2 saadet minu rattast, kuna mula sai nii palju). Ja ka sõber, stunter Timo Tasuja tegi saate oma stunt zx6r-ist. Eks näis kuna vaadata saab, usun et täitsa huvitavad saated,kuna üsna palju sai ka linnapeal paugutamist filmitud Saate väliselt sai Fredyga ka öhlinsi vedrustuse asjus jutustatud, midagi 100% otsustatud veel pole, kuna talveni aega, aga usun et järgmiseks suveks on üsnagi hea vedrustus sellel.
Jõudu on originaaliga 2x aga vedrustus ja pidurid aastast kivi ja mõõk ehk 11a vanad..Pidurid veel elab üle aga kehv vedrustus teeb suurema boostiga selle pilli ikka väga rahutuks.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
No nii hakkab ikkagi siis rootsi kollaste poole ka asi liikuma väga hea
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas keegi photoshopi oskajatest viitsiks võtta siit teemast mingise küljeprofiili pildi, ja teha nii, et esimesed amordid oleks kuldsed, veljed läikivad, kuid kodarad kuldsed ja kiige ka kuldne ? Siis saab edasi mõelda...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kuldsed rootsi torud on ok
Kiiget ma ei värviks jätaks mustaks
Sama kodaratega kas must või rattavärvi punane või siis läikivad nagu plaanid rummud, aga mitte kuldne
See läheb nii üle vindi kirjuks, et ei ole enam ilus vähemalt see on minu arvamus
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Krt ei tea jah, ise kardan ka et liiga kirjuks võib minna aga midagi tahaks nagu värvi asjus ka muuta Veljed ajan läikima nagunii ja traaversid. Kiiget on ka vaja ümber teha, sellepärast mõtlesingi, et laseks mingit teist värvi. Niisama tõesti ei julge midagi värvima hakata,kui pole ettekujutust. Vedrustuse asjus muideks Fredy pakkus välja siis taha TTX GP seeria amordi, zx10-le ja esiotsa FGRT 201. Arvan, et alustangi tagantpoolt seda vedrustuse ja pidurite tegemist. Välja näevad need sellised:
Oleks ikka mega upgrade küll vedrustuse osas
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.