Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Rommi750
Postitusi: 5
Liitunud: 04 Jaan 2014, 19:25

Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid

Lugemata postitus Postitas Rommi750 »

Sooviks end siis natukene harida!
Sattus minu kätte selline ratas nagu suzuki gsx-r 750 aastast 96.
Kuna ratas ideaalselt just ei käinud ( tühi koht sees kui madalalt pöördelt kiirendada) , siis otsustasin karpad maha võtta ja ära puhastada!
Vaatepilt mis mulle sealt avanes oli selline et esimesel ja neljanda silindri karpal on sees düüdid mõõduga 112,5 ning kahel keskmisel karpal 115.
Oskab keegi arvata miks nii???
Nõelad on ka kõik võimalikult avatud asendisse tõstetud!
Kui keegi targem teab siis võiks kohe kindlasti mõne rea kirjutada ;)

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

See on küll imelik, peaks täpselt vastupidi olema. Keskmised silindrid on kuumemad ja tahavad mingil määral vähem kütet saada. Kuid minuarust peaksid kõik düüsid ühtlase suurusega olema. Mis värvi küünlad on? Kuidas segu on. Rikas või lahja?

Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Vahepeal endal rf-ga ka sama jama. Karpad puhastasin, küünlad ilusad. Õhufilter vana ja tiba kahtlane. Võib see seda tekitada? Jälgin huviga teemat ...

Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Ei taha vaielda aga kas mitte rikkam segu ei langeta temperatuuri? Jahutuse pärast siis suuremad. Lahja segu ajab just tempi yles ju?

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!

tarmoel
Postitusi: 307
Liitunud: 25 Aug 2008, 22:48
Tänatud: 9 korda

Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid

Lugemata postitus Postitas tarmoel »

Mis te vaidlete, otsige parem manuaal välja! V2 mootoritel on päris tavaline, et 1. ja 2. silindritel erinevad düüsid - silindrite erineva temperatuuri pärast. Ridaneljal ju ka keskmistel vähem jahutust.

Päikest!


Teema algataja
Rommi750
Postitusi: 5
Liitunud: 04 Jaan 2014, 19:25

Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid

Lugemata postitus Postitas Rommi750 »

Mait.V kirjutas:

See on küll imelik, peaks täpselt vastupidi olema. Keskmised silindrid on kuumemad ja tahavad mingil määral vähem kütet saada. Kuid minuarust peaksid kõik düüsid ühtlase suurusega olema. Mis värvi küünlad on? Kuidas segu on. Rikas või lahja?

Peal on iriidium küünlad ja tunduvad täiesti normaalsed olevat.
Kõigil neljal silindril ühte moodi.

Kasutaja avatar

Raunokaselo
Postitusi: 10
Liitunud: 04 Apr 2014, 11:18
Tsikkel: Suzuki GSX600F

Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid

Lugemata postitus Postitas Raunokaselo »

Lahjem küttesegu = kõrgem põlemistemperatuur.
Düüsidega on sul korras.
Kui rattal on alumises otsas tühi auk, siis
kontrolli idle circuit üle, mõõda ujuki tasemed - kuni ~ 3000 rpm
Kui oled summutit vahetanud või õhufiltrit, siis võib nõela tõstest abi olla (auk 5000 rpm)
Kui ratas enne selles seades käis ja pole muutnud miskit, siis korralik puhastamine aitab.
Samuti võib olla vajadus uute kummiosade järele, ebay või louis.de aitab.

Jawa 634, Yamaha XJR1200, Suzuki DR650
Kasutaja avatar

henri
Postitusi: 333
Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid

Lugemata postitus Postitas henri »

Vanal rattal on karpades kōik asjad pisut kulunud. Endal on mitmel korral aidanud dynojeti komplekti panek, seal on uued tihedndid, nōelad, düüsid.
Vikiile: hijuti vahetasin ühel rf900-l nōelad ära ja probleem kadus. Samas maksid nōelad pea 50 eurot, mis on rohkem kui 1/3 dynojet kit hinda. Mina oleks tellinud dyno kiti, siis on suva mis ōhufilter ja sumpa jne.

Honda CBR 1000 -90
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Ok siis tean mis suunas liikuda. Eks talvel läheb jälle ehitamiseks siis võtab ka dyno kiti ligi. Hetkel ei viitsi jännata sellega. Nii hull ka pole et metsikult häiriks sõitmist.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Pane nõelad std asendisse ja proovi alustuseks?


Teema algataja
Rommi750
Postitusi: 5
Liitunud: 04 Jaan 2014, 19:25

Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid

Lugemata postitus Postitas Rommi750 »

Raunokaselo kirjutas:

Lahjem küttesegu = kõrgem põlemistemperatuur.
Düüsidega on sul korras.
Kui rattal on alumises otsas tühi auk, siis
kontrolli idle circuit üle, mõõda ujuki tasemed - kuni ~ 3000 rpm
Kui oled summutit vahetanud või õhufiltrit, siis võib nõela tõstest abi olla (auk 5000 rpm)
Kui ratas enne selles seades käis ja pole muutnud miskit, siis korralik puhastamine aitab.
Samuti võib olla vajadus uute kummiosade järele, ebay või louis.de aitab.

Selles asi ong et ma ei tea kas ratas käis sellises seades ka kunagi korralikult või mitte.
Kui ta sain siis oli kohe algusest peale sama probleemiga!
PS: Nõelad on juba nii üleval kui veel vähegi olla saavad...


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Teiste sita üle järele mõelda on mõttetu, pane nõelad-kruvid raamatu järgi vabrikuseadesse ja siis hakka edasi mõtlema. Liiga kõrgele tõstetud nõelad võivad samamoodi "auku" tekitada.

Vanema gikseri manual ütleb, et suuremad düüsid käivad äärmistesse silindritesse, väiksemad keskele.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”