Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Black kirjutas:Kui on ümmarguse kopsikuga tuli või paar neid, siis tuleb vahetada vaid elemendid. Need on võrdlemisi odavad ja universaalsed. Ja muu on kõik sama. Lenksu ei pea rohkem vasakule poole vägistama hakkama.
Küsimus ei ole mitte ümberehitamises vaid pärastises paberimajanduses. Nimelt väljastab mootorsõiduki valmistaja iga uue sõidukiga paberi, mida nimetatkase CoC-ks (Certificate of Conformity), kus on kenasti kirjas, mis poolse liiklusega teede jaoks nimetatud sõiduk loodud on. Lisaks muud tehnilised andmed. See paber on aluseks mootorsõduki esmaregistreerimisel ja tüübikinnituse saamisel. Tüübikinnituse saamine, eeldusel, et CoC on olemas ja nimetatud liikur on mujal EL-is juba heaks kiidetud võtab Eestis aega 2-3 nädalat. Kui nüüd on tegemist registreerimata mootorsõidukiga (pole kunagi üheski riigis arvel olnud), lisaks on CoC-s kirjas, et nimetatud sõiduk on mõeldud vasakpoolse liikluse jaoks, võib olukord paberimajanduse poolepealt ootamatult ajamahukaks ja kalliks osutuda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.