Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Ma olen alati tahtnud endale kas Norton või Triumph ratast. Eelnevalt olen olnud kolme japsi õnnelik omanik aga aitab küll
Plaan on soetada kas Triumph Bonneville või Thruxton või siis Norton Commando 961
Eestis pole ühtegi esindust, kes nende rattaid müüb ja seega on plaan kohale lennata ning sealt rattaga tagasi sõita. * (edasi loed, siis saad teada, et ratas ei saaks regada ja seega jääb see ära)
Probleem on aga selles, et kui rattale ise käsi külge panna, kaotab ratas tehase garantii ja see pani veidi kahtlema. * (edasi loed, siis saad teada, et kohalikud töökojad on OK)
Kas keegi omab mainitud ratastest mõnda ja kuidas sa oled lahendanud teeninduse probleemi?
Ise ma ratast remontima ei hakka. Pole minu ala. Jään parem oma liistude juurde.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
korrektse kirjutas:Ma olen alati tahtnud endale kas Norton või Triumph ratast. Eelnevalt olen olnud kolme japsi õnnelik omanik aga aitab küll
Plaan on soetada kas Triumph Bonneville või Thruxton või siis Norton Commando 961
Eestis pole ühtegi esindust, kes nende rattaid müüb ja seega on plaan kohale lennata ning sealt rattaga tagasi sõita.
Probleem on aga selles, et kui rattale ise käsi külge panna, kaotab ratas tehase garantii ja see pani veidi kahtlema.
Kas keegi omab mainitud ratastest mõnda ja kuidas sa oled lahendanud teeninduse probleemi?
Ise ma ratast remontima ei hakka. Pole minu ala. Jään parem oma liistude juurde.
EU ühtses majandusruumis on meil selline lugu, et hooldad/remondid oma tsiklit ikka selles töökojs, mis sulle meelib. Nimelt kehtib Euroopa Liidus määrus, mille kohaselt ei tohi sõidukitootjad ette kirjutada, et garantii lõpeb, kui sõiduki hooldus- ja remonditöid ei tehta nende volitatud esindustes, vaid näiteks sõltumatutes remonditöökodades. Seega marsid vabalt Mododepoosse/Streetmotosse/Biker24 ja lased neil ratast remontida/hooldada.
Ja mõte ise järgi minna ja koju sõita on jumekas, sest tabad kaks kärbest ühe hoobiga - motomatka/reisi ja uue mootorratta. Soovitan.
Samas, kui sõit sind ei paelu, siis siinsamas foorumis toob Timo sulle üsnagi mõistliku tasu eest Inglismaalt sobiva masina Eestisse.
PS. GBP-EUR kurss on hetkel üsna vilets, seetõttu Inglismaalt ost kipub kohati kallimaks minema, kui sama asi mandrilt hankida.
-
Teema algataja
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Tänud asjaliku info eest. Nii palju siis sellest hoolduse "probleemist".
Samas, kui sõit sind ei paelu, siis siinsamas foorumis toob Timo sulle üsnagi mõistliku tasu eest Inglismaalt sobiva masina Eestisse.
EUR on tõesti nõrk ja see summa pole just teab mis väike.
Ma eeldan, et see on autoga toomine. Selle saaks vist isegi ära orgunnitud, kui nad selle poes korralikult kasti pakivad.
Päris huvitav mõte aga siis jääb pool EU'd ratta seljast nägemata. See on liiga hea präänik, et sellest loobuda.
-
Teema algataja
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Needus... http://www.auto24.ee/used/2010086
Mis kräpp see nende sumpsi torude ümber on?
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Võibolla eksin, aga Triumphi servist tegi vist Streetmoto.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
Teema algataja
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Vaatasin, et isegi bikepoint toob neid maale aga saalis pole midagi.
Võib-olla olekski nii lihtsam. Siin ära osta, veidi nadi suusailma taluda ja siis alles kusagile kaugemale minna.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
korrektse kirjutas:Mis kräpp see nende sumpsi torude ümber on?
Seda kräppi on seal oma 50-100 euri eest. Nimeks kollektoriteip.
Uuri kuklist, milleks seda kasutatakse
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
korrektse kirjutas:Mis kräpp see nende sumpsi torude ümber on?
See on rooste varjamiseks.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Kulla teemaalgataja, kui p...se kinni peab, võta parem uus Commando ligi. Ameerikamaalt äkki saab parema hinnaga. Sinu poolt loetud Briti algupärandid on kurvad võrrid selle relvaga võrreldes. Karisma poolest muidugi mitte... . Pole ise uurinud, aga see Nortoni uus purakas võib päris kallis tükk olla... Või saab Saksast äkki
, räägi Hr. Nõela'aga
Ehh, ise küsin, ise vastan: http://www.mobile.ee/et/car?id=208699514 puha Öhlinsid ja Brembod ja jutud

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Natuke motikaporri kah
Ma ei saa vist pilti veel postitada:
Mul igatahes ila tilgub
-
Teema algataja
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
tali kirjutas:Kulle teemaalgataja, kui p...se kinni peab, võta parem uus Commando ligi. Ameerikamaalt äkki saab parema hinnaga. Sinu poolt loetud Briti algupärandid on kurvad võrrid selle relvaga võrreldes. Karisma poolest muidugi mitte...
. Pole ise uurinud, aga see Nortoni uus purakas võib päris kallis tükk olla... Või saab Saksast äkki
, räägi Hr. Nõela'aga
Ehh, ise küsin, ise vastan: http://www.mobile.ee/et/car?id=208699514 puha Öhlinsid ja Brembod ja jutud
Norton Commando 961 on muidugi palju vihasem aga palju ma sellega siin si** suusailmas ikka sõita saan
Bonneville jääb ära. Thruxton on sellest palju ilusam.
Kui siit osta ei saa, peab Saksamaalt proovima. Transa + siin regamise rõõmud otsa ja ongi vokk olemas.
Rehvid peaks ka laskma kohe korralikud alla panna. Mis oleks siinsete katkiste, konarlike ja õliste teede jaoks hea valik? Mingi korraliku mustriga asi?
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Norton Commando 961 oleks päris äge,tagavara juppide pärast pole vaja muretseda.Eestis kohapeal pole kunagi ühtegi osa ja kõik vaja väljamaalt tellida.
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
426f kirjutas:Norton Commando 961 oleks päris äge,tagavara juppide pärast pole vaja muretseda.Eestis kohapeal pole kunagi ühtegi osa ja kõik vaja väljamaalt tellida.
Mis kuradi juppidest sa jahud. Ostad uue tsikli siis lased 20tkm nii, et pole isegi klapi regulli seibegi tarvis. Kuluosad oskad ju ette arvata, muu träni peaks nädalaga kohale jõudma kui miski jama juhtub. Saan aru, et sul mingi rolleriga halb kogemus kus jupid kuskil alibabas kinni ja suve läbi jalamees.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
426f kirjutas:Norton Commando 961 oleks päris äge,tagavara juppide pärast pole vaja muretseda.Eestis kohapeal pole kunagi ühtegi osa ja kõik vaja väljamaalt tellida.
Aga kas Hiina mopeedidele on siis?
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
hiinakate kohta ei tea,aga camexis on kohapeal täiesti korralik varu mopeedi juppe riiulis olemas.
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Inglise tsikli ostusoov ei olegi vast mingi puhtpraktiline asi. Ja ega seda tõenäoliselt ainsaks transpordivahendiks ka osteta.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
426f kirjutas:hiinakate kohta ei tea,aga camexis on kohapeal täiesti korralik varu mopeedi juppe riiulis olemas.
Ja nii teeb ka iga tsikli ostja endale varem või hiljem selgeks, kust ja mida ta oma tsikli jaoks saab.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Lugesin siin veidi siit ja sealt ning Bikepoint suunas lendab ikka korralikult kive. Kas see käib ainult kasutatud rataste kohta või ongi nendega mingi kamm?
Asi selles, et mul on pakkumine postkastis ja öeldi, et kanna papp üle siis tellime ratta ära.
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Pigem kasutatud asjade ostu puhul tüüpiline vana asja ilustamise ja keeramise teema
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
korrektse kirjutas:Lugesin siin veidi siit ja sealt ning Bikepoint suunas lendab ikka korralikult kive. Kas see käib ainult kasutatud rataste kohta või ongi nendega mingi kamm?
Asi selles, et mul on pakkumine postkastis ja öeldi, et kanna papp üle siis tellime ratta ära.
On kuulda olnud, jah, et osadel nende kasutatud ratastel ilmevad seda ja teist, aga kasutatud rattal ongi alati viga seda ja teist ja senimaani on nad kuuldavasti oma kasutatud tehnikale antud garantiid austanud.
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
- Tsikkel: Ducatisti
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
villy kirjutas:korrektse kirjutas:Lugesin siin veidi siit ja sealt ning Bikepoint suunas lendab ikka korralikult kive. Kas see käib ainult kasutatud rataste kohta või ongi nendega mingi kamm?
Asi selles, et mul on pakkumine postkastis ja öeldi, et kanna papp üle siis tellime ratta ära.On kuulda olnud, jah, et osadel nende kasutatud ratastel ilmevad seda ja teist, aga kasutatud rattal ongi alati viga seda ja teist ja senimaani on nad kuuldavasti oma kasutatud tehnikale antud garantiid austanud.
Villy jutule veel lisaks, et Bikepoint ei hakka vassima ja otsima mingit põhjust, et miks katki läks ja kuidas katki läks ja...äkki sa ikka ise aitasid lõhkumisele kaasa jne. Kui on katki, siis nad vahetavad selle detaili lihtsalt ära.Punkt.
Eraisiku käest sa sellist garantiid ei saa...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Piimanina kirjutas:villy kirjutas:korrektse kirjutas:Lugesin siin veidi siit ja sealt ning Bikepoint suunas lendab ikka korralikult kive. Kas see käib ainult kasutatud rataste kohta või ongi nendega mingi kamm?
Asi selles, et mul on pakkumine postkastis ja öeldi, et kanna papp üle siis tellime ratta ära.On kuulda olnud, jah, et osadel nende kasutatud ratastel ilmevad seda ja teist, aga kasutatud rattal ongi alati viga seda ja teist ja senimaani on nad kuuldavasti oma kasutatud tehnikale antud garantiid austanud.
Villy jutule veel lisaks, et Bikepoint ei hakka vassima ja otsima mingit põhjust, et miks katki läks ja kuidas katki läks ja...äkki sa ikka ise aitasid lõhkumisele kaasa jne. Kui on katki, siis nad vahetavad selle detaili lihtsalt ära.Punkt.
Eraisiku käest sa sellist garantiid ei saa...
...ja oht,et kasutatud tehnikal midagi võib juhtuda,on alati olemas.Olgu ta nii heas korras ja nii pädeva mehaaniku üle kontrollitud,kui tahes.Ei ole ise sealt küll peale kohvrite midagi ostnud,aga ilmselt on neil ka mingid garantii tingimused olemas,mille järgi käitutakse.Mina olen nende kohta siiani küll ainult positiivset tagasisidet kuulnud.
Uute asjade puhul määrab tootja, garantii tingimused ja need on enne ostu sulle ilmselt ka kättesaadavad.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
OT, aga Bikepointi osas karjub siin peamiselt üks konkreetne või paar Itaalia ratta omanikku. Ise pole kokku puutunud, aga tuttav ostis kevadel sealt väga korraliku kasutatud ratta ja on väga rahul ja neid rahulolevaid on veel olnud siin foorumis. Ei maksa seda jauramist kuulata, mida mõned konkreetsed vennad toodavad.
-
Teema algataja
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
OK, tänud info eest. Seda ma ise arvasin kah, et see käib pigem kasutatud asjade kohta.
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Tordiga nõus. mul värske positiivne kogemus olemas ja kui tekkisid ka mingid probleemid, siis need lahnedati kiirelt ja sõbralikult kohe ära. ma ei ütle, et negatiivsest ei tohiks rääkida, aga meil inimesed positiivsest pigem üldse ei kipu rääkima..
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Tort kirjutas:OT, aga Bikepointi osas karjub siin peamiselt üks konkreetne või paar Itaalia ratta omanikku. Ise pole kokku puutunud, aga tuttav ostis kevadel sealt väga korraliku kasutatud ratta ja on väga rahul ja neid rahulolevaid on veel olnud siin foorumis. Ei maksa seda jauramist kuulata, mida mõned konkreetsed vennad toodavad.
Keegi peab ju peksupoiss olema, muidu ei saa hing rahu.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Üldiselt inglismaal on vasakpoolne liiklus, seega pead vähemalt tuled välja vahetama. Lisaks võib sellegipoolest olla keeruline sellisele "ümberehitatud" riistale eestis tüübikinnitust saada. Kui Triumphi, siis kas Bikepoint (müüvad vist itaalia esindust siin edasi) või Loodusinvest (viimane on rootslaste käepikendus eestis ja seega ka tuntavalt kirves). Päris Triumphi esindust eestis ega baltikumis üldisena ei ole. Lähimad on Venemaal(Peterburis), Soomes, Rootsis ja Poolas. Kui ise järgi minna, siis lähim odav koht on Poola esindus ja selle erinevad allüksused, lisaks liiklevad nad "õigel pool teed". Ise olen niimoodi 2 Triumphi soetanud (Tiger 1050 ABS aastal 2009 - hind 60% Eesti letihinnast ja Daytona 675R ABS 2014 - hind 85% Eesti letihinnast). Kogemuse järgi võin öelda, et kolmanda võtaks ilmselt Bikepoint-i kaudu, hind oleks ilmselt 500€ võrra kallim kui pakkumist küsida - vähemalt eelmine aasta 675R-ga oli nii. Kahjuks jõudis see informatsioon minuni alles siis, kui tsikkel Poolast juba toodud oli. Loodan, et oli abiks otsuse tegemisel.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Kui on ümmarguse kopsikuga tuli või paar neid, siis tuleb vahetada vaid elemendid. Need on võrdlemisi odavad ja universaalsed. Ja muu on kõik sama. Lenksu ei pea rohkem vasakule poole vägistama hakkama.
Kui reisiplaan ka pigem põnev kui tüütu tundub, tooks ma küll ise UK-st ära. Kunagi hea lapselastele rääkida kuuri all tolmu maha pühkides.
Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?
Black kirjutas:Kui on ümmarguse kopsikuga tuli või paar neid, siis tuleb vahetada vaid elemendid. Need on võrdlemisi odavad ja universaalsed. Ja muu on kõik sama. Lenksu ei pea rohkem vasakule poole vägistama hakkama.
Küsimus ei ole mitte ümberehitamises vaid pärastises paberimajanduses. Nimelt väljastab mootorsõiduki valmistaja iga uue sõidukiga paberi, mida nimetatkase CoC-ks (Certificate of Conformity), kus on kenasti kirjas, mis poolse liiklusega teede jaoks nimetatud sõiduk loodud on. Lisaks muud tehnilised andmed. See paber on aluseks mootorsõduki esmaregistreerimisel ja tüübikinnituse saamisel. Tüübikinnituse saamine, eeldusel, et CoC on olemas ja nimetatud liikur on mujal EL-is juba heaks kiidetud võtab Eestis aega 2-3 nädalat. Kui nüüd on tegemist registreerimata mootorsõidukiga (pole kunagi üheski riigis arvel olnud), lisaks on CoC-s kirjas, et nimetatud sõiduk on mõeldud vasakpoolse liikluse jaoks, võib olukord paberimajanduse poolepealt ootamatult ajamahukaks ja kalliks osutuda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.