Kas Duke 390 vōi 690???

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
SupermotoMan
Postitusi: 9
Liitunud: 27 Okt 2011, 20:50

Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas SupermotoMan »

Tere. On plaanis osta üks nendest... Kuna ise oled quadi vend ja kaherattalist pole omand siis ei otsi mingit ulmelist püssi.
Plaanis on osta poest uuena Duke 390 aga tahan teada siis kōike head ja halba selle ratta kohta.
näiteks: hooldusvälp neil mōlemal , et vōrrelda. kas kannatab ka tuhande kilomeetriseid trippe vastu jne.
:)

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas villy »

Kõige parem oleks sul vast minna Jälgimäele ja täpsemalt järgi uurida. Seal rattad olemas ja saad ka peale istuda.

http://www.ktm.ee/


Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Muidugi 690, see 390 on mingi hiina mootoriga.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 671
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 203 korda
Kontakt:

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas randel »

390 ei ole "mingi hiina mootoriga". Jah, kokku pannakse nad Indias Bajaj tehases, aga projekteeritud on nii tsikkel kui mootor Austrias ja lõplik kvaliteedikontroll enne diileritele saatmist toimub samuti Austrias.
Mulle isiklikult meeldib 390 Duke rohkem kui 690 Duke, sest 390 mootor on palju paindlikum ja sujuvam. Jah, Eesti sirgetel maanteedel 44hj just mingi püss pole, aga seda pole ka 690 oma 70hj-ga. Kurvilistel teedel ja linnas ei jää aga 390 (ega ammugi 690) võimsamatele ratastele sugugi alla, samas on väga lihtsasti juhitav ja algaja juhi jaoks palju lihtsam sõita kui suuremad rattad. 390 tippkiirus jääb spido järgi 170km/h kanti, mis seaduskuuleka ratturi jaoks peaks igati piisav olema :)
690 Duke juhitavus on minu maitse jaoks liiga närviline, iga väiksemgi juhi tegevus paneb ratta trajektoori muutma, mis teeb sõitmise üsna tüütuks. Samuti on mootor üsna kapriisne pöörete osas, alla 3000 pöörde jõuetu ja üle 4500 tuntava vibratsiooniga, selle poolest on 390 tunduvalt mugavam.
Pikemad otsad on mõlema rattaga võimalikud, hooldevälp on 390 puhul 7500km ja 690-l 10000km.


Teema algataja
SupermotoMan
Postitusi: 9
Liitunud: 27 Okt 2011, 20:50

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas SupermotoMan »

Suue tänu Randel täiusliku vastuse eest... Endale ka meeldib 390 PALJU rohkem... ja nee see 7500 km välp on päris okey...

Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 553
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas Kox »

Samas järelturule mõeldes tunduks 690 parem valik.

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Vabandust kui ei ole hiina oma, seal on kindlasti paks vahe. Kui muid argumente pole siis minu arust on see 690 juba veidi jõuetu, samas 390 pole sõitnud. Ilmselt 390 petab sellega ära, et minek puudub ka ülemistel pööretel. On selle 390 minekuga kuidas on, aga India majanduse eelistamine aitab kaasa Euroopa väljasuremisele.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,


Teema algataja
SupermotoMan
Postitusi: 9
Liitunud: 27 Okt 2011, 20:50

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas SupermotoMan »

Siin mängib hind ka rolli. 690 nats kallis esimeseks rattakas ja kasutatud ka ei tahaks kuna pikemad sōidud plaanis.

tahaks seda 390 proovida kuskil kui saab...

kuidas ta vastu peab kui saksa kiirteedel lasta pm gaas pōhjas pikalt? mis selle 690 max speed on...


pyta
Postitusi: 1103
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas pyta »

no selline ratas ei ole vast mõeldud bahni peal peale gaas põhjas :roll:

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8799
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 134 korda
Tänatud: 334 korda
Kontakt:

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Valmet kirjutas:

Vabandust kui ei ole hiina oma, seal on kindlasti paks vahe. Kui muid argumente pole siis minu arust on see 690 juba veidi jõuetu, samas 390 pole sõitnud. Ilmselt 390 petab sellega ära, et minek puudub ka ülemistel pööretel. On selle 390 minekuga kuidas on, aga India majanduse eelistamine aitab kaasa Euroopa väljasuremisele.

Kas siis peaks Renardiga sõitma hoopis või?
Mis pole ka ju tegelikult sada protsenti eesti oma.

Ütle mulle üks kvaliteettooteid tegev suurkorporatsioon, kes ei kasuta odavamat tööjõudu välismaal?

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6637
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 659 korda
Tänatud: 406 korda

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Kui tahad midagi väiksemat ja uut siis ehk 300 Ninja :roll:
Saad ka Bahn'i peal sõita.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


nilsleven
Postitusi: 69
Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas nilsleven »

390 on sümpaatne. Olen kõigi hetkel tootmises olevate tänava KTM-idega sõitnud, välja arvatud RC-d. Ja 390 on väga lahe putukas.

1000 km bahni ma sellega siiski ei laseks, sest ühepütastel on kõva vibrunn sees.

Hispaanias nägin ühte Akra väljalaskega varianti ning sellel oli ka hääl väga-väga ilus. Kui ma 390 ostaks, siis tellikski kohe koos Akraga.

Edit: Valetan, 1050ga ei ole sõitnud :) Tundus nii mõttetu, et ei viitsinud.

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 671
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 203 korda
Kontakt:

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas randel »

Mitte ühegi nakediga pole bahni peal mugav pikalt (st.paagitäis jutti, nii 200-300km) kiiremini kui 120-140km/h sõita, sest tuul mis vastu puhub on lihtsalt liiga väsitav et seda pikalt kannatada viitsiks. Ja sinnamaani kiirustega saab ka 390 liigselt pingutamata hakkama.

Edit: 390 Duke saab Jälgimäelt rentida, kas siis päevaks, nädalavahetuseks või pikemaltki kui soovi on.

Kasutaja avatar

max07
Postitusi: 253
Liitunud: 29 Juun 2005, 13:08
Asukoht: Worldwide
Tänatud: 4 korda

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas max07 »

Selise valiku juures ära sa jumala eest 1290 duket proovi. Ise proovisin esmalt 1290 st ja siis 690 st. 1290 st unistan siiani :D .

Live To Ride- Ride To Live.
http://www.motoservice.ee
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas puna »

Inimene kes mõtleb 390 ei ole 1290 midagi peale hakata ja muidugi 2x hinnavahe õnneks ei too neid palju tänavatele

Kasutaja avatar

pets77
Postitusi: 568
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas pets77 »

390 on väiksema raamiga, käisin sellega sõitmas ja minul oli seal peal väga kitsas(põlved olid vastu paaki). Ktm'is räägiti, et 125, 200 ja 390 on samal raamil. Edasi käis küll, kuid eks 690 oleks osta mõistlikum.

KTM 890 Adventure . Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.

Teema algataja
SupermotoMan
Postitusi: 9
Liitunud: 27 Okt 2011, 20:50

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas SupermotoMan »

Aga kas annab mingi chipiga seda 390 vōimsamaks teha vähe? äkki kohe tehase poolt saab tellida akrapovic väljalaskega ja chipiga? :O

kas chipitud masinad vajavad tihedamat hooldust.

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas villy »

SupermotoMan kirjutas:

Aga kas annab mingi chipiga seda 390 vōimsamaks teha vähe? äkki kohe tehase poolt saab tellida akrapovic väljalaskega ja chipiga? :O

kas chipitud masinad vajavad tihedamat hooldust.

Kui jääb väheks siis võta suurem mootor. KTM on tavaliselt pigistanud piisavalt palju olemasolevast välja ja chipiga juurde leiutamist eriti ei kohta. Ja loomulikult igasugune lisaforseering mõjutab mootori kestvust ja hooldusvälpa.

Ja autobahni jaoks ei ole ükski duke hea mõte =)(olen 690-ga ja 1290-ga sõitnud) Bahni jaoks midagi väikese mootoriga, uut ja odavat, vaata hondade CB500X/F /CBR500) seeria poole näiteks.

Või võta depoost see väga hea hinna ER-6F

http://motodepoo.ee/kasutatud_mootorrat ... tem=992248

Või siis võta midagi kasutatud.

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas tali »

Valmet kirjutas:

India majanduse eelistamine aitab kaasa Euroopa väljasuremisele.

No päriselt!!?? :oops: :wack: Sa Mahindrast oled midagi kuulnud, MotoGP-s väga tegija firma?

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8799
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 134 korda
Tänatud: 334 korda
Kontakt:

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Vahepeal sai mitu aastat XT660R-ga ringi kärutatud, ka bahni peal. Oli üsnagi kerge ratas, ka päris offroadiks (võrreldes suurte mammutitega).
Praegu sõidan suure rattaga ja sõidaksin veelgi suuremaga, kui raha oleks, kuid kui tahaksin jälle üksi matkata nii, et ka metsavahel ja mägedes ronida, siis mõtleksin ka pigem 390 peale, kaal on kõige olulisem, võimsusega pole sellistel matkadel suurt midagi teha.
Seega 1290-st siia võrdlusesse on kohatu tuua.
Kui aega on vähe ja tahad kihutada, siis see on lihtsalt arvutuslik probleem - leia rohkem aega.

Kui aga küsimus on esitatud, et kumb on ägedam ja teravam paugutamise pill, siis loomulikult 690.

Kasutaja avatar

pets77
Postitusi: 568
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas pets77 »

Kui sa juba chipimise peale mõtled, siis unusta see 390 ära. Palju sul pikkust on? Mina enda 181cm jäin sinna 390'se peale liiga pikaks/suureks. Ahjaa seda Honda cb500x'si käisin kah proovimas, väga mõnus pill oli.

KTM 890 Adventure . Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.

Teema algataja
SupermotoMan
Postitusi: 9
Liitunud: 27 Okt 2011, 20:50

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas SupermotoMan »

Mul pikkust 179 ja kaal 75.... Ma ei tea miks aga see duke 390 nagu kinnisideeks mul :S välimus ikka elu nice... ega ma chippimisexpeale eriti ei mōtlegi lihtsalt väike kartus ikka sees et äkki liiga kiiresti jääb lahjaks... Enamus ajast sōidaks Eestis ja Soomes.. Ma olen mingi 8 km lasnud quadiga nii 100-120 vahel... Et tuul ikka tahab maha lükata jah.. Naked ja supermoto siis sama teema...

seda xt660 olen ise ka uurind.. tundub hea..

Kasutaja avatar

pets77
Postitusi: 568
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas pets77 »

Siis oled endale ju selgeks teinud, et mida soovid. Ennem võta üks vaba päev ja mine proovi rendikaid, siis saad juba õhtuks aru, et 390 jääb lahjaks.

http://www.renditsikkel.ee/renditsiklid/tanavarattad/

Seal 390 on 90.- päev ja 120.- päev 690. Tegelt polegi nii palju.... mõeldes sellele, kui vale pilli ostad ja ostu kahetsema pead.

Räägi nendega, et saaksid poolepäeva kaupa teha.

KTM 890 Adventure . Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.

Teema algataja
SupermotoMan
Postitusi: 9
Liitunud: 27 Okt 2011, 20:50

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas SupermotoMan »

peab leidma jah sellise aja... tänud teile kōigile abi eest ;) (Y)


l44k
Postitusi: 5
Liitunud: 04 Nov 2014, 09:24
Tsikkel: Aprilia, KTM, IZH

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas l44k »

Olen omanud KTM690 enduurot ja hetkel liigun 390 Dukega, kaal on mõlemal sama. Duke 690 verisoon vist 10kg raskem. 0-100 kiirendab alla sekundi rohkem kui 690, edasi juba jääb rohkem maha. Linnas ja siledal asfaltil on väga hea sõita, konarlikul asfaltil aga tahab tagumine amort selga ära peksta, võiks olla ikka mingine lihtsalt regullitav gaasamort, aga eks hind paneb asja paika. 690 duke on poole kallim ju. Vinge asi on ABS, esipidureid võib julgelt vajutada ilma et üle nipli väänaks. Mootor käib pea 10000rmp pöördesse, pöördemoment ikka kõvasti lahjem kui 690nel, seega tahab suht õiges pöördevahemikus käiguvahetust, et edasi keriks. Summuti teeb küll võrri häält ja selle vahetan vaba raha tekkides sportsummuti vastu, GPR kõhualune pütakas plekib 400€, Acrapovic vist 600€. Samas tegi KTM 690 ka originaalsummutiga võrri hääli, kuid Leo Vince pütaga tuli ikka mehine hääl ja minek ka paranes. Pikemale kui 175cm see 390duke küll ei sobi, jääb liiga madalaks. Isiklikult arvan, et omas hinnaklassis täiesti arvestatav tsikkel, uue saab baasvarustuses kätte isegi alla 4000€.

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2437
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 336 korda

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Kui uut plaanid osta, siis kindlasti kasuta rendivõimalust. Saad 1 päevaga vast üsna hea pildi kas antud ratas sobib sulle või mitte. Motoexotical sai räägitud rent+ost teemast ja sii oli küll pakkumine, et kui ka ostuks läheb, siis rendihind võetakse arvest maha.
1 Duke390 on ka kasutatuna alla 4000EUR hinnaga müügis, läbisõi väike ja varustust ka veel natuke lisaks http://www.auto24.ee/used/2031099

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 671
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 203 korda
Kontakt:

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas randel »

See ratta suuruse ja söitja kasvu teema on üsna suhteline, olen oma 190/95 kasvuga teinud 390 Dukega 400km päevas Austria mägiteedel ja mind ratta väiksus küll ei seganud. Pigem andis sellise igas olukorras rattast üle olemise tunde, liigud nagu jalgrattaga. Selge see, et ruumi on vähem kui suure Adventure peal ja ilmselt on lühikese proovisöidu jooksul ka raske ümber harjuda, kui igapäevaselt liigud suure(ma) rattaga.

Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 563
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: LadyInRed
Asukoht: EU
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

Käisin uue 690ga sõitmas ja mingit elamust kahjuks ei pakkunud. Ilmselt suure osa sellest andis see, et mootor polnud sisse sõidetud, peale sissesõidu perioodi äkki on parem.

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas Valmet »

tali kirjutas:

No päriselt!!?? :oops: :wack: Sa Mahindrast oled midagi kuulnud, MotoGP-s väga tegija firma?

Sa BSAst DKWst, NSUst, või Matchlessist oled midagi kuulnud? Muidugi ei ole sest sinusuguseid kes ostavad endale 650cc V2 Mahindra on liiga palju. Eks need kilipillid olid algatuseks odavamad, hiljem ka võibolla milleski paremad ja millalgi tantsime siin asiaatide pilli järgi. Taist saad endale naise ka kes on ökonoomsem, odavam, äkki teeb midagi paremini...
Õnneks trendid mootorrattamaailmas näitavad, et inimesed vajavad Nortonit, Horexit, Indiani ja muidugi eestlased kel raha jagub siis Renardi.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Kas Duke 390 vōi 690???

Lugemata postitus Postitas tali »

Valmet kirjutas:
tali kirjutas:

No päriselt!!?? :oops: :wack: Sa Mahindrast oled midagi kuulnud, MotoGP-s väga tegija firma?

Sa BSAst DKWst, NSUst, või Matchlessist oled midagi kuulnud? Muidugi ei ole sest sinusuguseid kes ostavad endale 650cc V2 Mahindra on liiga palju. Eks need kilipillid olid algatuseks odavamad, hiljem ka võibolla milleski paremad ja millalgi tantsime siin asiaatide pilli järgi. Taist saad endale naise ka kes on ökonoomsem, odavam, äkki teeb midagi paremini...
Õnneks trendid mootorrattamaailmas näitavad, et inimesed vajavad Nortonit, Horexit, Indiani ja muidugi eestlased kel raha jagub siis Renardi.

Kuule, Valmet, kes Sa (nagu ilma Su joonealusetagi selge on) OLED RASSIST, rahune nüüd natuke maha. Mõnes mõttes me ju nagu tantsimegi siin suurem osa "asiaatide pilli järgi", kuna sõidame paljudki Jaapani ratastega. Millest omakorda paljud on Jaapani reeglite järgi kokku pandud ka muja Aasias. Või ka UK-s või USA-s jne jne. Jah, ma olen väga hästi kursis Sinu poolt toodud brändide ajaloo ja tänapäevaga. Sama hea meelega, nagu ma sõidaksin Norton Commando või Tritoniga, sõidaksin ma ka Kawa W650/800, Honda CB1100F või Royal Enfieldi cafekaga :) . Muide Honda Revere on tehtud Honda tehases Jaapanis (eeskätt Briti turgu silmas pidades), mitte Indias Mahindra tehases. Ma ei ole kunagi ühtegi Mahindrat oma silmaga näinudki (ainult telekas).
Ja kui Sa soovid inimkaubanduse teemadel diskuteerida, siis minugipoolest. Ainult et see ei ole nüüd küll kuidagi selle foorumi teema.
Ei tolereeri vaenu õhutamist, homofoobiat, rassismi, inimkaubandust ega muud seesugust tagakuisamist! Kui need teemad huvi pakuvad, siis edasi juba PS :bsmile:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”