Kas Duke 390 vōi 690???
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Okt 2011, 20:50
Kas Duke 390 vōi 690???
Tere. On plaanis osta üks nendest... Kuna ise oled quadi vend ja kaherattalist pole omand siis ei otsi mingit ulmelist püssi.
Plaanis on osta poest uuena Duke 390 aga tahan teada siis kōike head ja halba selle ratta kohta.
näiteks: hooldusvälp neil mōlemal , et vōrrelda. kas kannatab ka tuhande kilomeetriseid trippe vastu jne.
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Kõige parem oleks sul vast minna Jälgimäele ja täpsemalt järgi uurida. Seal rattad olemas ja saad ka peale istuda.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Muidugi 690, see 390 on mingi hiina mootoriga.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 671
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 203 korda
- Kontakt:
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
390 ei ole "mingi hiina mootoriga". Jah, kokku pannakse nad Indias Bajaj tehases, aga projekteeritud on nii tsikkel kui mootor Austrias ja lõplik kvaliteedikontroll enne diileritele saatmist toimub samuti Austrias.
Mulle isiklikult meeldib 390 Duke rohkem kui 690 Duke, sest 390 mootor on palju paindlikum ja sujuvam. Jah, Eesti sirgetel maanteedel 44hj just mingi püss pole, aga seda pole ka 690 oma 70hj-ga. Kurvilistel teedel ja linnas ei jää aga 390 (ega ammugi 690) võimsamatele ratastele sugugi alla, samas on väga lihtsasti juhitav ja algaja juhi jaoks palju lihtsam sõita kui suuremad rattad. 390 tippkiirus jääb spido järgi 170km/h kanti, mis seaduskuuleka ratturi jaoks peaks igati piisav olema
690 Duke juhitavus on minu maitse jaoks liiga närviline, iga väiksemgi juhi tegevus paneb ratta trajektoori muutma, mis teeb sõitmise üsna tüütuks. Samuti on mootor üsna kapriisne pöörete osas, alla 3000 pöörde jõuetu ja üle 4500 tuntava vibratsiooniga, selle poolest on 390 tunduvalt mugavam.
Pikemad otsad on mõlema rattaga võimalikud, hooldevälp on 390 puhul 7500km ja 690-l 10000km.
-
Teema algataja - Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Okt 2011, 20:50
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Suue tänu Randel täiusliku vastuse eest... Endale ka meeldib 390 PALJU rohkem... ja nee see 7500 km välp on päris okey...
-
- Postitusi: 553
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Samas järelturule mõeldes tunduks 690 parem valik.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Vabandust kui ei ole hiina oma, seal on kindlasti paks vahe. Kui muid argumente pole siis minu arust on see 690 juba veidi jõuetu, samas 390 pole sõitnud. Ilmselt 390 petab sellega ära, et minek puudub ka ülemistel pööretel. On selle 390 minekuga kuidas on, aga India majanduse eelistamine aitab kaasa Euroopa väljasuremisele.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
Teema algataja - Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Okt 2011, 20:50
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Siin mängib hind ka rolli. 690 nats kallis esimeseks rattakas ja kasutatud ka ei tahaks kuna pikemad sōidud plaanis.
tahaks seda 390 proovida kuskil kui saab...
kuidas ta vastu peab kui saksa kiirteedel lasta pm gaas pōhjas pikalt? mis selle 690 max speed on...
-
- Postitusi: 1103
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
no selline ratas ei ole vast mõeldud bahni peal peale gaas põhjas
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8799
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 334 korda
- Kontakt:
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Valmet kirjutas:Vabandust kui ei ole hiina oma, seal on kindlasti paks vahe. Kui muid argumente pole siis minu arust on see 690 juba veidi jõuetu, samas 390 pole sõitnud. Ilmselt 390 petab sellega ära, et minek puudub ka ülemistel pööretel. On selle 390 minekuga kuidas on, aga India majanduse eelistamine aitab kaasa Euroopa väljasuremisele.
Kas siis peaks Renardiga sõitma hoopis või?
Mis pole ka ju tegelikult sada protsenti eesti oma.
Ütle mulle üks kvaliteettooteid tegev suurkorporatsioon, kes ei kasuta odavamat tööjõudu välismaal?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6637
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Kui tahad midagi väiksemat ja uut siis ehk 300 Ninja
Saad ka Bahn'i peal sõita.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
390 on sümpaatne. Olen kõigi hetkel tootmises olevate tänava KTM-idega sõitnud, välja arvatud RC-d. Ja 390 on väga lahe putukas.
1000 km bahni ma sellega siiski ei laseks, sest ühepütastel on kõva vibrunn sees.
Hispaanias nägin ühte Akra väljalaskega varianti ning sellel oli ka hääl väga-väga ilus. Kui ma 390 ostaks, siis tellikski kohe koos Akraga.
Edit: Valetan, 1050ga ei ole sõitnud Tundus nii mõttetu, et ei viitsinud.
-
- Postitusi: 671
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 203 korda
- Kontakt:
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Mitte ühegi nakediga pole bahni peal mugav pikalt (st.paagitäis jutti, nii 200-300km) kiiremini kui 120-140km/h sõita, sest tuul mis vastu puhub on lihtsalt liiga väsitav et seda pikalt kannatada viitsiks. Ja sinnamaani kiirustega saab ka 390 liigselt pingutamata hakkama.
Edit: 390 Duke saab Jälgimäelt rentida, kas siis päevaks, nädalavahetuseks või pikemaltki kui soovi on.
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Selise valiku juures ära sa jumala eest 1290 duket proovi. Ise proovisin esmalt 1290 st ja siis 690 st. 1290 st unistan siiani .
http://www.motoservice.ee
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Inimene kes mõtleb 390 ei ole 1290 midagi peale hakata ja muidugi 2x hinnavahe õnneks ei too neid palju tänavatele
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
390 on väiksema raamiga, käisin sellega sõitmas ja minul oli seal peal väga kitsas(põlved olid vastu paaki). Ktm'is räägiti, et 125, 200 ja 390 on samal raamil. Edasi käis küll, kuid eks 690 oleks osta mõistlikum.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
Teema algataja - Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Okt 2011, 20:50
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Aga kas annab mingi chipiga seda 390 vōimsamaks teha vähe? äkki kohe tehase poolt saab tellida akrapovic väljalaskega ja chipiga? :O
kas chipitud masinad vajavad tihedamat hooldust.
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
SupermotoMan kirjutas:Aga kas annab mingi chipiga seda 390 vōimsamaks teha vähe? äkki kohe tehase poolt saab tellida akrapovic väljalaskega ja chipiga? :O
kas chipitud masinad vajavad tihedamat hooldust.
Kui jääb väheks siis võta suurem mootor. KTM on tavaliselt pigistanud piisavalt palju olemasolevast välja ja chipiga juurde leiutamist eriti ei kohta. Ja loomulikult igasugune lisaforseering mõjutab mootori kestvust ja hooldusvälpa.
Ja autobahni jaoks ei ole ükski duke hea mõte =)(olen 690-ga ja 1290-ga sõitnud) Bahni jaoks midagi väikese mootoriga, uut ja odavat, vaata hondade CB500X/F /CBR500) seeria poole näiteks.
Või võta depoost see väga hea hinna ER-6F
http://motodepoo.ee/kasutatud_mootorrat ... tem=992248
Või siis võta midagi kasutatud.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Valmet kirjutas:India majanduse eelistamine aitab kaasa Euroopa väljasuremisele.
No päriselt!!?? Sa Mahindrast oled midagi kuulnud, MotoGP-s väga tegija firma?
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8799
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 334 korda
- Kontakt:
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Vahepeal sai mitu aastat XT660R-ga ringi kärutatud, ka bahni peal. Oli üsnagi kerge ratas, ka päris offroadiks (võrreldes suurte mammutitega).
Praegu sõidan suure rattaga ja sõidaksin veelgi suuremaga, kui raha oleks, kuid kui tahaksin jälle üksi matkata nii, et ka metsavahel ja mägedes ronida, siis mõtleksin ka pigem 390 peale, kaal on kõige olulisem, võimsusega pole sellistel matkadel suurt midagi teha.
Seega 1290-st siia võrdlusesse on kohatu tuua.
Kui aega on vähe ja tahad kihutada, siis see on lihtsalt arvutuslik probleem - leia rohkem aega.
Kui aga küsimus on esitatud, et kumb on ägedam ja teravam paugutamise pill, siis loomulikult 690.
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Kui sa juba chipimise peale mõtled, siis unusta see 390 ära. Palju sul pikkust on? Mina enda 181cm jäin sinna 390'se peale liiga pikaks/suureks. Ahjaa seda Honda cb500x'si käisin kah proovimas, väga mõnus pill oli.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
Teema algataja - Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Okt 2011, 20:50
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Mul pikkust 179 ja kaal 75.... Ma ei tea miks aga see duke 390 nagu kinnisideeks mul :S välimus ikka elu nice... ega ma chippimisexpeale eriti ei mōtlegi lihtsalt väike kartus ikka sees et äkki liiga kiiresti jääb lahjaks... Enamus ajast sōidaks Eestis ja Soomes.. Ma olen mingi 8 km lasnud quadiga nii 100-120 vahel... Et tuul ikka tahab maha lükata jah.. Naked ja supermoto siis sama teema...
seda xt660 olen ise ka uurind.. tundub hea..
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Siis oled endale ju selgeks teinud, et mida soovid. Ennem võta üks vaba päev ja mine proovi rendikaid, siis saad juba õhtuks aru, et 390 jääb lahjaks.
http://www.renditsikkel.ee/renditsiklid/tanavarattad/
Seal 390 on 90.- päev ja 120.- päev 690. Tegelt polegi nii palju.... mõeldes sellele, kui vale pilli ostad ja ostu kahetsema pead.
Räägi nendega, et saaksid poolepäeva kaupa teha.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
Teema algataja - Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Okt 2011, 20:50
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Olen omanud KTM690 enduurot ja hetkel liigun 390 Dukega, kaal on mõlemal sama. Duke 690 verisoon vist 10kg raskem. 0-100 kiirendab alla sekundi rohkem kui 690, edasi juba jääb rohkem maha. Linnas ja siledal asfaltil on väga hea sõita, konarlikul asfaltil aga tahab tagumine amort selga ära peksta, võiks olla ikka mingine lihtsalt regullitav gaasamort, aga eks hind paneb asja paika. 690 duke on poole kallim ju. Vinge asi on ABS, esipidureid võib julgelt vajutada ilma et üle nipli väänaks. Mootor käib pea 10000rmp pöördesse, pöördemoment ikka kõvasti lahjem kui 690nel, seega tahab suht õiges pöördevahemikus käiguvahetust, et edasi keriks. Summuti teeb küll võrri häält ja selle vahetan vaba raha tekkides sportsummuti vastu, GPR kõhualune pütakas plekib 400€, Acrapovic vist 600€. Samas tegi KTM 690 ka originaalsummutiga võrri hääli, kuid Leo Vince pütaga tuli ikka mehine hääl ja minek ka paranes. Pikemale kui 175cm see 390duke küll ei sobi, jääb liiga madalaks. Isiklikult arvan, et omas hinnaklassis täiesti arvestatav tsikkel, uue saab baasvarustuses kätte isegi alla 4000€.
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Kui uut plaanid osta, siis kindlasti kasuta rendivõimalust. Saad 1 päevaga vast üsna hea pildi kas antud ratas sobib sulle või mitte. Motoexotical sai räägitud rent+ost teemast ja sii oli küll pakkumine, et kui ka ostuks läheb, siis rendihind võetakse arvest maha.
1 Duke390 on ka kasutatuna alla 4000EUR hinnaga müügis, läbisõi väike ja varustust ka veel natuke lisaks http://www.auto24.ee/used/2031099
-
- Postitusi: 671
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 203 korda
- Kontakt:
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
See ratta suuruse ja söitja kasvu teema on üsna suhteline, olen oma 190/95 kasvuga teinud 390 Dukega 400km päevas Austria mägiteedel ja mind ratta väiksus küll ei seganud. Pigem andis sellise igas olukorras rattast üle olemise tunde, liigud nagu jalgrattaga. Selge see, et ruumi on vähem kui suure Adventure peal ja ilmselt on lühikese proovisöidu jooksul ka raske ümber harjuda, kui igapäevaselt liigud suure(ma) rattaga.
-
- Mode
- Postitusi: 563
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: LadyInRed
- Asukoht: EU
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 123 korda
- Kontakt:
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Käisin uue 690ga sõitmas ja mingit elamust kahjuks ei pakkunud. Ilmselt suure osa sellest andis see, et mootor polnud sisse sõidetud, peale sissesõidu perioodi äkki on parem.
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
tali kirjutas:No päriselt!!?? Sa Mahindrast oled midagi kuulnud, MotoGP-s väga tegija firma?
Sa BSAst DKWst, NSUst, või Matchlessist oled midagi kuulnud? Muidugi ei ole sest sinusuguseid kes ostavad endale 650cc V2 Mahindra on liiga palju. Eks need kilipillid olid algatuseks odavamad, hiljem ka võibolla milleski paremad ja millalgi tantsime siin asiaatide pilli järgi. Taist saad endale naise ka kes on ökonoomsem, odavam, äkki teeb midagi paremini...
Õnneks trendid mootorrattamaailmas näitavad, et inimesed vajavad Nortonit, Horexit, Indiani ja muidugi eestlased kel raha jagub siis Renardi.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
Valmet kirjutas:tali kirjutas:No päriselt!!?? Sa Mahindrast oled midagi kuulnud, MotoGP-s väga tegija firma?
Sa BSAst DKWst, NSUst, või Matchlessist oled midagi kuulnud? Muidugi ei ole sest sinusuguseid kes ostavad endale 650cc V2 Mahindra on liiga palju. Eks need kilipillid olid algatuseks odavamad, hiljem ka võibolla milleski paremad ja millalgi tantsime siin asiaatide pilli järgi. Taist saad endale naise ka kes on ökonoomsem, odavam, äkki teeb midagi paremini...
Õnneks trendid mootorrattamaailmas näitavad, et inimesed vajavad Nortonit, Horexit, Indiani ja muidugi eestlased kel raha jagub siis Renardi.
Kuule, Valmet, kes Sa (nagu ilma Su joonealusetagi selge on) OLED RASSIST, rahune nüüd natuke maha. Mõnes mõttes me ju nagu tantsimegi siin suurem osa "asiaatide pilli järgi", kuna sõidame paljudki Jaapani ratastega. Millest omakorda paljud on Jaapani reeglite järgi kokku pandud ka muja Aasias. Või ka UK-s või USA-s jne jne. Jah, ma olen väga hästi kursis Sinu poolt toodud brändide ajaloo ja tänapäevaga. Sama hea meelega, nagu ma sõidaksin Norton Commando või Tritoniga, sõidaksin ma ka Kawa W650/800, Honda CB1100F või Royal Enfieldi cafekaga . Muide Honda Revere on tehtud Honda tehases Jaapanis (eeskätt Briti turgu silmas pidades), mitte Indias Mahindra tehases. Ma ei ole kunagi ühtegi Mahindrat oma silmaga näinudki (ainult telekas).
Ja kui Sa soovid inimkaubanduse teemadel diskuteerida, siis minugipoolest. Ainult et see ei ole nüüd küll kuidagi selle foorumi teema.
Ei tolereeri vaenu õhutamist, homofoobiat, rassismi, inimkaubandust ega muud seesugust tagakuisamist! Kui need teemad huvi pakuvad, siis edasi juba PS
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.