Balkanid
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Balkanid
On kavas 19-29 juuli teha tiir läbi Balkani riikide.
Kuna reisikaaslasel lendas s*tt ventikasse ja ta ei saa tulla, olen hetkel nagu üksi minemas. Kui kellelgi on huvi liituda, andku palun märku, saame kokku, süngime.
Esialgne reisiplaan on siin, aga töö alles käib:
https://trips.furkot.com/ts/ngXPoC
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Balkanid
Kas keskmiselt ca 700km päevas palju ei ole?
Sellise tempo juures ei jää just palju aega peatumiseks, peab kogu valge aja sadulas olema minu kogemuse pöhjal...
-
Teema algataja - Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Balkanid
randel kirjutas:Kas keskmiselt ca 700km päevas palju ei ole?
Sellise tempo juures ei jää just palju aega peatumiseks, peab kogu valge aja sadulas olema minu kogemuse pöhjal...
Nõus, on jah liiga palju. See on seal mustand. Hetkel on juba uus versioon, kus ülesõidupäevad on pikad, 900km, ning koha peal on 450km per päev. Kuid äkki on ka seda liiga palju. Põhikoht, kus tahaks ära käia, on Montenegro. Tuttavate balkanlaste ühisel hinnangul regiooni (ja maailma ) kõige ilusam koht.
Kui on näha, et ei mängi aja poolest välja, siis jätan Albaaniad-Rumeeniad ära.
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: 21 Aug 2006, 21:23
- Tsikkel: 1200NTX
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Balkanid
Kardan, et selles regioonis on ka 900km ülesõiduks päris optimistlik. Mineku suunal ehk õnnestubki (paistab, et lähed vastupäeva ringiga), aga tagasituleku kaar on kahtlane. Samuti kohalikel teedel 450 igapäevaselt võtta on karm, kuigi ilmselt võimalik, kui selline eesmärk panna. Üldiselt 10 päeva on lihtsalt vähe selliseks ringiks, tasub küll tõsiselt kaaluda millegi vahele jätmist.
Ei tea mis huvid kellelgi on, aga Montenegrot põhisihiks võtta on hea mõte. Durmitori piirkonnas juba olles tasuks seal natuke tiirutada. On seal nii ilusat asfalti kui lahedat kruusakat, mõlemad poolteist autolaiust ja igav ei ole. Kuigi paistab, et järjest rohkem pannakse mägiteid seal asfaldi alla.
Üle Serbia tulles tasub meeles pidada, et põhimõtteliselt peavad välismaalased väljaspool hotelle ööbima jäädes ennast seal igas linnas inspektori juures registreerima ja meie mõistes kämpasi seal ei ole (noh tegelikult ÜKS on, Uvaci rahvuspargis). Seega piiri ületusel, kui küsitakse, et kus ööbida kavatsete, siis tasuks mokaotsast kobiseda, et hotellides. Siis on regamise kohustus hotellil. Kuigi teoorias on sarnaseid nõudeid mujalgi, siis seal maal kuidagi tekkis tunne, et ei sooviks kogu nende sõbralikkusest hoolimata sellise asjaga õnne proovile panna .
Ma muidu suurem burksi sõber ei ole, aga Kladovos "mingi arheoloogiamuuseumi" vastast tänavakohvikus saime oma elu parima hamburgeri, kui veel sinnakanti satuks, kindlasti astuks läbi .
-
- Postitusi: 63
- Liitunud: 17 Juul 2006, 16:13
- Tsikkel: Kawasaki KLE 500, BMW 800GS
- Asukoht: Tallinn> Eesti metsad
Re: Balkanid
Olin ise kunagi mitme sõbra ja enduro ratastega Montenegros ning tagasisõiduks kulus meil täpselt 5 päeva kasutades kiiremat teed
-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: Balkanid
Kõige tähtsam on plaanitud hetkel (võis siis paar h hiljem ) minema saada. Edasi lahenevad kõik teemad jooksvalt. Sõidad palju jõuad, puhkad palju tahad jne. Kui suur plaan on ees, siis hea vaadata, mida vahele jätta ja kus pikemalt chillida
See minuti pealt planeerimine on üks ...
-
Teema algataja - Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Balkanid
Väga hea point. Kõige rohkem reise läheb p*rrse seetõttu, et ei hakatagi üldse kuhugi minema. Samas kui juba on mindud, siis on vääramatuks tulemuseks alati ka vähemalt mingisugune reis
ats30 kirjutas:Kõige tähtsam on plaanitud hetkel (võis siis paar h hiljem
) minema saada. Edasi lahenevad kõik teemad jooksvalt. Sõidad palju jõuad, puhkad palju tahad jne. Kui suur plaan on ees, siis hea vaadata, mida vahele jätta ja kus pikemalt chillida
![]()
See minuti pealt planeerimine on üks ...
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 02:38
- Tsikkel: Tenere700, wr450f,V-strom,Jawa
- Asukoht: Pildiküla
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
Re: Balkanid
Just täna saabusin horvaatia,montenegro,albaania,serbia matkalt. Kõik need riigid on suht erinevad.
Horvaatias kuurort ja vana arhitektuur, montenegrost leiab ilusaid väherahvastatud teid kus võib sõita 100-200km paari autot kohates, serbias politseid ja 80kmh lubatud
asulavälistel teedel, samas elu parim sõiduelamus ühel kurvilisel lõigul mida kindlasti soovitaks läbida.
Asukoha saadan hiljem kui kaart ja märkmed vaadatud. Aga kui muu on ikkagi mõnes mõttes sarnane euroopa, siis albaania on juba eksootika kust sain kõige suurema elamuse.
Päevade plaanitud kilometraaz ei ole kindlasti adekvaatne.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.