Soov osta endale kergemapoolne matkaratas
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas
jargo kirjutas:Macintosh kirjutas:Versysega käisin isegi proovisõidul. Tundus päris hea ratas.Mõnusa püstise sõiduasendiga jne.
....
Mõned päevad tagasi uurisin siin foorumis ühe Banditi kohta,mis oli 650cm2 ja siis laideti see suhteliselt maha.Mõistlikum olevat kohe võimsam osta!
650-ne pidi nõrgaks jääma.Sellepärast ei oskagi eriti enam valida ja olen ratta ostuga suhteliselt kitsikusse aetud.Enamik enduurokaid ja matkakaid(mis mulle sobiksid)on 650cm ja KW on vähe.
Kust ma tean,kas need saavad ka mägedes hakkama,kui mul kolm kohvrit küljes ja ise peal!
....
Eks siin ole vastakaid arvamusi, mõned arvavad, et kohe on vaja on vähemalt "paari liitrist" tsiklit, sest tõelised mehed vähemaga ei sõida. Ringrajal sõites on 1000cc kindlaslt kõvasti abiks aga kui olulist plaani seda teha või kiiireteedel uhada pole, siis on 650cc piisvalt hea mootor.
Eks sa pead otsustama, mida tahad, kas pisut kergemat ja mõnusamat ratast, mille jaksad ise ka üksi püsti tõsta või kolakat, millega on pigem hea kiirteedel uhada. Mägedes need kilovatid väga juurde ei anna, pigem madalalt tulev vääne, tsikli juhitavus ja kaal. Üks hea sõber võttis kord teema tabavalt kokku: "Need on sellised vana mehe tsiklid, ma pole veel selles eas. Küll jõuab." Jutt käis meil suurtest matkaratastest: Versys 1000, GS1200 jms. Seega esita endale küsimus, kas sa oled selles eas või mitte.
jargo kirjutas:Ehk tekitaks uuesti küsimuse.
Kas Vstrom ja Versys saavad mägedes ilusti hakkama,või on see ilmselge ratta piinamine. Samas peab ratas ka kiirteel enamvähem stabiilselt teel seisma.
Ma olen Versysega mägedes käinud paaril korral. Ühel korral suisa kehekesi sadulas ja kolme kohvriga pluss paar lisakotti (läheb tänavaasta kordamisele). Ühelgi valitud rajal hätta ei jäänud. Kordagi ei tundnud, et masin on nõrk. Käiku pead tõesti pisut rohkem lappama, kui suurema kubatuuri juuures. Kahekesi 130+kmh juures möödasõidule minnes pead natuke ette planeerima. Kiirteel on on ca 140kmh juures üsna OK, sealt ülespoole saab sõita aga väga ei taha. Varasemalt arvasin et järmiseks ostan Versys 1000 aga möödunud aastal reisilt tulles väga ei kiblenud - tunuds, et ta ei paku seda lõbu, mis 650.
Vstromil on kilovatte kuue jagu rohkem ja väänet umbers samapalju. Viimane saadakse kätte juba 6000rpm juures (Versys 8400rpm), seega tundub ta pisut "tööphobusem" olevat. Saab hakkama nii kolme kohvri, kui ka kahe sõitajaga seal otsas. Ta tundub seda pisut enam nautivat, kui Versys. Samas Versys on vaieldamatult lõbusam.
Et sul ka segadust rohkem oleks, siis suutis sõber mulle kilgi pähe pakkudes alternatiivi Versys 650-le - Triumph Tiger 800- ja sellel mõttel tunudb isegi jumet olevat. Ainukeseks hädaks minu silmis on eelneva põlvkonna Tiigri inetu välisilme.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.