Suzuki 1200 Bandit

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1071
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 193 korda
Tänatud: 119 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas villy »

jargo kirjutas:
cossie kirjutas:

Täpsemalt ei oska sellle mudeli kohta rääkida aga ära vaata ainult kw numbreid, kui just mägedes meeldib käia. Sinna sobiks vast 1200/1250 vähe paremini

Netist leidsin kiiruga sellised numbrid:
bandit 650 - 63 kW/ 10,500 rpm, 62 Nm/ 8,900 rpm
Tdm 850 - 63.4 kW at 7,500 rpm and 88.8 Nm at 6,000 rpm

Bandit 1200 - 72 kW @ 8500 rpm 91.7 Nm @ 6500 rpm
Bandit 1250 - 70.5 kW @ 7500 rpm 108 Nm / @ 3700 rpm

Vedelikjahutusega bandit 1250 on kahjuks liiga kallis :(
Tavaline 1200 enne aastat 2007 oli vist õlijahutusega(e. õhkjahutusega)? Vähemalt nii on mulle kuskilt kõrva jäänud.
Õlijahutusega kipuvad masinad 30+ kraadise soojaga üle kuumenema. Enda tutvusringkonnas paar tükki on! Suurema kiirusega kiirteel liigeldes vajas nii mõnigi aegajalt pausi,et kuskil liiklusmärgi taga päikese eest varjus seista :)
Tegemist oli küll Yamahadega,kuid vaevalt,et Suzu selles suhtes väga erineb!

Või oskate väite ümber lükata!

Mul on ka õlijahutusega Suzuki, natuke tiba suurema õliradikaga aga siiski, sõites ta küll üle ei kuumene. Pigem 30 kraadiga ummikus istudes. Kui juba sõidad siis jahutus peaks olema hea. Näiteks mu rattal hakkab radika vent tööle alles ca 125 Kraadi juures õlivannis ja tööle olen ta vist korra ainult saanud südalinnas autode vahel istudes.

Mida suurem kiirus, seda parem jahutus!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”