Suzuki 1200 Bandit
Moderaator: Moded
Re: Suzuki 1200 Bandit
Natuke talupojaloogikat ja leidsin üles küll - kui varem otsisin 7 piniga suuremat junni, siis reaalselt oli kahe piniga väike klots. Pildil siis noolega viidatud, näha ka Automaailma Lampa relee (seal veel ajutselt prooviks vahel, lõplik paigutus ja ühendus said ikka korralikult tehtud).
Asi korras, tänud kaasa mõtlejatele!
Re: Suzuki 1200 Bandit
Küsimus küll veidi OT, kuid ilmselt seda teemat jälgivad kõige pädevamad tegelased.
Kas Bandit 600 ja 1200 plastikud on üks ühele samasugused? Aasta 2001 gondliga mudel. Nimelt mul vaja saba ja nina gondleid ning ühest netipoest leidsin 600se omad, minul aga 1200. Välimuselt küll vägagi samasugused, ainult mõõtmeid ei tea.
Tänud ette.
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
Mk1 ninagondli saab minu käest, kui kellegil huvi. Plastid, ninaraam, tuli ja esiklaas. Suunad pealekauba
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
Tahab keegi mulle rääkida suzuki õlijahutusega mootorite iseloomulikust häälest? Täna esimest korda käivitades hakkas eriti kõrva mingi klõbin...
Re: Suzuki 1200 Bandit
Ei kuuld omalajal küll mingit klõbint? Käis nigu Antsu viiul. Muidugist sai maha ka müüdud kui alles 55 000 peal oli.
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: 10 Mai 2013, 11:07
- Tsikkel: Dragstar Classic 1100 2003a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Suzuki 1200 Bandit
Omasin ka suurt Banditit ja aegajalt oli kuulda kõrinat just külma mootoriga töödates.Viga ei leidnud aga kahtlus oli et äkki keti pinguti? Muuseas üks 1200-se Banditi manuaal kapis vedeleb võin mõnele Banditi omanikule ära anda.
Re: Suzuki 1200 Bandit
Eks suurem mootor teebki rohkem müra ja külmalt võib longata madalal pöördel, kui eksin siis parandage.
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
Ning taaskord on aeg läbi interneti rattale diagnostikat teha. Üle talve on tulnud rattale juurde kaks anomaaliat
Esiteks ratas pudistab 3500 pöörde juures. Kiirendades hakkab ratas korra selles pöördevahemikus tödisema, siis 4000 juures kaob asi ära ja asi ok. Tugevamalt gaasi keerates astub sellest tödinast kiiremini üle, rahulikult kiirendades tödistab kauem, kuni pöörded 4000 on. siis jälle ok. Ebameeldivaks teeb asja see, et bandiidil on viienda käiguga legaalsel kiirusel sõites pöörded 3500... nutt ja hala
Küünlad said uued sisse ja õhufilter samamoodi tutikas. Kõik margikohased. Hetkeks on juhe koos. Eelmine aasta seda anomaaliat ei olnud.
Teiseks.... Pidurituli... tagapidurituli ei funka üldse, esipiduri oma vajutades korra väreleb ja siis kustub... Mõõtes tuleb pistikusse miski 9,3 volti.... kas siis mõlemad lülitid üle talve soojas ning kuivas garaazis pekki läinud?
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
Mind huvitab, palju teistel banditimeestel see pill kütet joob? Et kas minu oma eelmise omaniku poolt näpitud või on midagi valesti või peabki nii olema kõik.
Mul maanteel 100-110 vahele sõites on 6.5 sajale ja 110-120 vahele on 7 sajale. Kas seda suts palju pole?
Re: Suzuki 1200 Bandit
sinilind123 kirjutas:Mind huvitab, palju teistel banditimeestel see pill kütet joob? Et kas minu oma eelmise omaniku poolt näpitud või on midagi valesti või peabki nii olema kõik.
Mul maanteel 100-110 vahele sõites on 6.5 sajale ja 110-120 vahele on 7 sajale. Kas seda suts palju pole?
Minu masin võtab 7,3 sajale. Pole ühtlast kiirust mõõtnud. See on selline ristimkelt minema kiirendmaine kuskil 150-170 km/h siis norm kiirus 90 alas 110kmh.
Möödasõidud ka 5 lappan 3 peale ja paremkäsi põhja ning kiirused kipuvad kuskil 150 km/h + minema. Asulas 50-60 km/h kiirendus reibas. Mingit gondlit pillil pole. Tüüsid samuti vähe suuremad kui originaalis aga mitte väga. Karpad tuleks kindlasti seadistada ja tasakaalu ajada. Ülekanne ka originaal nüüd, ees 15 hammast ja taga 45 hammast.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: 20 Mai 2015, 20:25
- Tsikkel: Yamaha FZS 600 Fazer
Re: Suzuki 1200 Bandit
Tere.
Olen lähiajal sukeldumas motomaailma ja esimeseks sõbraks on silma hakanud selline isend http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1790176
Lugedes siin seda teemat siis midagi halba ei öelda mudeli kohta.Aga ehk keegi teab midagi konkreetse masina kohta rääkida?
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
Siin ilmselt liigub 1250 bandiidi kasutajaid ka ?
Oleks huvitav kuulda kas keegi on oma pumba sisese filtriga vaeva näinud või teab üldse sellisest probleemsest kohast . . . ?
Ohverdan bensiini !
Re: Suzuki 1200 Bandit
1250 pumba sisese filtri probleemi pole t2heldanud. kysiks pigem, mis sellega on ? Teema kohane vastus, eks k6ik v6tab 2ra, mis paaki l2heb. Reeglina ca 200 km ja 12 liitrit kytust. Enamasti maantee s6it.
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
Tavaliselt väljendub probleem lihtsalt jõu kadumises või väheses jõus rohkemal ja kõrgemal pöördel pealekeeramises sest surve kukub pihustitel ära. Ma ise ei tuvastanud või osanud ka seda märgata eelmine hooaeg, kuid kuna tegemise käigus oli pump cirka 4 kuud masina küljest ära siis see tõi probleemi rohkem esile, ilmselt filtris olev sade kuivas ära ja lisaks sai kokku laotud täis tuuninguga (holeshot full stage 2). Peale 24k tuli sealt omajagu zitta välja ning paistab üldse laialt levinud probleem olema.
Lihtsalt juhin tähelepanu. Tagantjärgi tarkusena käiks ma selle üle isegi kui tundub ok, tavaliselt kipub see ilmuma suht järsku kui ühel hetkel filtri "umbe tõmbab". Samuti tasub paagi filtrit mingi regulaarsusega vahetada.
Ohverdan bensiini !
Re: Suzuki 1200 Bandit
Ei ole küll 1200 teemaga otseselt seotud,kuid Bandit on seegi.
Kas oskab keegi miskit halba rääkida selle kohta!
http://www.mototehnika.ee/used/2008982
Käisin vaatamas,istusin peal,kuid proovisõitu ei teinud.
Tundus muhe ja mugav aparaat olema.Mis võiksid selle masina nõrgad kohad olla? Lisaks keti õlitamisele!(otsin iseenesest kardaaniga väiksemat touringut)
Mida võiks kohe kontrollida ja mis kuluosad võiksid jalad nõrgaks võtta?
On sellel rattal ka mingeid plusse,võrreldes eelkäiatega?
63kw peaks matkamiseks vist ka piisama! Eelmine ratas oli tdm850,sellel oli vaid 59kw ja terve euroopa sai sellega läbi sõidetud.Mägedes jäi natuke nõrgaks,kuid ei midagi hullu!
Seda suzut tahaks ka rohkem matkamiseks kasutada.Palju sellisel rattal optimaalne mootori eluiga võiks olla? 50t km ? 100t km?
ootaks igasugust infot konkreetse aastakäigu masina kohta!
lugupidamisega Jargo.
BMW R1150R
KepsKotti
-
- Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki 1200 Bandit
Täpsemalt ei oska sellle mudeli kohta rääkida aga ära vaata ainult kw numbreid, kui just mägedes meeldib käia. Sinna sobiks vast 1200/1250 vähe paremini
Netist leidsin kiiruga sellised numbrid:
bandit 650 - 63 kW/ 10,500 rpm, 62 Nm/ 8,900 rpm
Tdm 850 - 63.4 kW at 7,500 rpm and 88.8 Nm at 6,000 rpm
Bandit 1200 - 72 kW @ 8500 rpm 91.7 Nm @ 6500 rpm
Bandit 1250 - 70.5 kW @ 7500 rpm 108 Nm / @ 3700 rpm
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: Suzuki 1200 Bandit
cossie kirjutas:Täpsemalt ei oska sellle mudeli kohta rääkida aga ära vaata ainult kw numbreid, kui just mägedes meeldib käia. Sinna sobiks vast 1200/1250 vähe paremini
Netist leidsin kiiruga sellised numbrid:
bandit 650 - 63 kW/ 10,500 rpm, 62 Nm/ 8,900 rpm
Tdm 850 - 63.4 kW at 7,500 rpm and 88.8 Nm at 6,000 rpmBandit 1200 - 72 kW @ 8500 rpm 91.7 Nm @ 6500 rpm
Bandit 1250 - 70.5 kW @ 7500 rpm 108 Nm / @ 3700 rpm
Vedelikjahutusega bandit 1250 on kahjuks liiga kallis
Tavaline 1200 enne aastat 2007 oli vist õlijahutusega(e. õhkjahutusega)? Vähemalt nii on mulle kuskilt kõrva jäänud.
Õlijahutusega kipuvad masinad 30+ kraadise soojaga üle kuumenema. Enda tutvusringkonnas paar tükki on! Suurema kiirusega kiirteel liigeldes vajas nii mõnigi aegajalt pausi,et kuskil liiklusmärgi taga päikese eest varjus seista
Tegemist oli küll Yamahadega,kuid vaevalt,et Suzu selles suhtes väga erineb!
Või oskate väite ümber lükata!
BMW R1150R
KepsKotti
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
jargo kirjutas:cossie kirjutas:Täpsemalt ei oska sellle mudeli kohta rääkida aga ära vaata ainult kw numbreid, kui just mägedes meeldib käia. Sinna sobiks vast 1200/1250 vähe paremini
Netist leidsin kiiruga sellised numbrid:
bandit 650 - 63 kW/ 10,500 rpm, 62 Nm/ 8,900 rpm
Tdm 850 - 63.4 kW at 7,500 rpm and 88.8 Nm at 6,000 rpmBandit 1200 - 72 kW @ 8500 rpm 91.7 Nm @ 6500 rpm
Bandit 1250 - 70.5 kW @ 7500 rpm 108 Nm / @ 3700 rpmVedelikjahutusega bandit 1250 on kahjuks liiga kallis
![]()
Tavaline 1200 enne aastat 2007 oli vist õlijahutusega(e. õhkjahutusega)? Vähemalt nii on mulle kuskilt kõrva jäänud.
Õlijahutusega kipuvad masinad 30+ kraadise soojaga üle kuumenema. Enda tutvusringkonnas paar tükki on! Suurema kiirusega kiirteel liigeldes vajas nii mõnigi aegajalt pausi,et kuskil liiklusmärgi taga päikese eest varjus seista![]()
Tegemist oli küll Yamahadega,kuid vaevalt,et Suzu selles suhtes väga erineb!Või oskate väite ümber lükata!
Mul on ka õlijahutusega Suzuki, natuke tiba suurema õliradikaga aga siiski, sõites ta küll üle ei kuumene. Pigem 30 kraadiga ummikus istudes. Kui juba sõidad siis jahutus peaks olema hea. Näiteks mu rattal hakkab radika vent tööle alles ca 125 Kraadi juures õlivannis ja tööle olen ta vist korra ainult saanud südalinnas autode vahel istudes.
Mida suurem kiirus, seda parem jahutus!
Re: Suzuki 1200 Bandit
ei ole see asi nii hull midagi, ma oma suure bandiidiga euroopas ikka väga suure kuuma kätte jäänud, kui vähegi sõidutuult tekib ei juhtu midagi. 30 kraadi on just paras, hakkab just kenasti hingama, üle 40 kraadi ummikus võib hakata sahisema. Politseil olid kunagi ka sellised suured bandiidid, üks motopolitsei rääkis, et saatis mega palava ilmaga mingit jooksumaratoni terve päeva, siis oli kaane kõveraks tõmmanud.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
Kes ülekuumenemist paaniliselt kardab, võib silindrikaane jahutuseks ju lisaradiaatori paigaldada.
Kindlasti annab jahedust ka max õlitase ning hea õli.
Huvitav, mis õli temperatuur oli, kui politseibanditil kaas kõveraks läks... Ilmselt kõrbes korralikult.
Muide, kui on ummik mis ummik, siis koha peal seista saab ka seisva mootoriga.
-
- Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki 1200 Bandit
naised saunas rääkisid, et näiteks meie kliimas ei pidanud vana bandit maanteel isegi töösoojaks minema
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.