Tagumine gabariit ei põle, pidurit andes põleb
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Tagumine gabariit ei põle, pidurit andes põleb
Mure järgmine
Tagumine gabariit ei taha üldse põleda, samas pidurit andes töötab. Pirn sai vahetatud, kontrollisin ka klemme - ilusad puhtad. Külje kakkusin plastikust puhtaks - tule ja elektrikarbi vahelised juhtmed terved. Kaitsme vaatasin ka üle igaks juhuks, kuigi see pidigi terve olema, sest pidurdades lamp taga põleb.
Tsikkel BMW R1100R - ehk leidub mõni teravam pliiats elektri asjus.
Ette tänades
5kolm kaks 34825
97' BMW R1100R 2015 -
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Tagumine gabariit ei põle, pidurit andes põleb
Kas gabariidi hõõgniit põleb koos piduritulega või põleb lihtsalt samas korpuses olev pidurituli? Esimesel juhul on tõenäoliselt vilets massiühendus, teisel juhul tuleb võtta tester või indikaator ja hakata tasapisi tuledelüliti või relee poole liikuma.
Re: Tagumine gabariit ei põle, pidurit andes põleb
Kogu tagatule peale on jah 1 pirn 2 niidiga - 2 juhet tulevad sisse 1 välja(mass?). Minu loogika kohaselt peaks parktuli, ehk siis üks niit koguaeg põlema ja teine süttib kui pidurit litsud. Kas tagatulel on selle jaoks eraldi relee? Võib olla see ongi õhtal
97' BMW R1100R 2015 -
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: 19 Mär 2015, 23:22
- Tsikkel: Yamaha XV750
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Tagumine gabariit ei põle, pidurit andes põleb
Süüde sisse ja multimeeter kätte. Mõõda mõlemad pluss kontaktid pirnipesas üle. Tõmba piduri rutska näiteks kaabli nipukaga alla. Kui gabariidis voolu ei ole siis hakkad mööda juhet minema ja järjest kontrollima.
Re: Tagumine gabariit ei põle, pidurit andes põleb
See on kahe niidiga pirnide puhul tavaline nähtus. Põhjuseks massi puudumine. Kontrolli massi ühendused üle, prooviks võid tõmmata suvalise ajutise juhtme näiteks mootori küljest.
Päikest!
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: 19 Mär 2015, 23:22
- Tsikkel: Yamaha XV750
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Tagumine gabariit ei põle, pidurit andes põleb
Puht uudishimust tahaks teada kuidas see võimalik on, et mass puudub, kui pidurdamisel pirn toimib?! Mass on ju üks. Pigem ühendus pirni ja pesa plussklemmide vahel kehva või puudub.. kui pessa üldse jõuab vool.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7433
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2004 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Tagumine gabariit ei põle, pidurit andes põleb
aivar1988 kirjutas:Puht uudishimust tahaks teada kuidas see võimalik on, et mass puudub, kui pidurdamisel pirn toimib?! Mass on ju üks. Pigem ühendus pirni ja pesa plussklemmide vahel kehva või puudub.. kui pessa üldse jõuab vool.
Kui mass puudu,siis pidurit vajutades hakkavad tegelikult mõlemad niidid hõõguma ja võib jääda mulje,et gabariit põleb.Sama ka autodel,kui tagatules mass puudu,siis pidurit vajutades hakkavad kõik pirnid hõõguma sellisse poole vinnaga.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Tagumine gabariit ei põle, pidurit andes põleb
Niisiis soss-sepp elektriku seiklused jätkuvad...
Läks kõigest 2 tundi et jõuda järgmisele järeldusele - parktuled pole kunagi põlenud, ei esimene ega tagumine. Ajasin peatule ja parktule ees sassi, mistõttu arvasin, et esimene park põleb ja tagumine mitte. Aku +klemmi pealt sai veetud juhe tagumise park klemmi peale ja nii esimesed, kui tagumised hakkasid põlema nagu peab! Järelikult ei saa süüdistada massi, vaid viga on kuskil tagumise park +juhtme ja kaitsme vahel(?). Nähtav osa tagumisest +juhtmest sai kontrollitud - voolu sees pole.
Vaadates seda bemmi elektrivärkki tundub, et viimane osa saab olema "põnev üritus"
97' BMW R1100R 2015 -
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Tagumine gabariit ei põle, pidurit andes põleb
Kui tagumise klemmile otse akult plussi andes esimese ka helendama lõi, on viga tõenäoliselt kaitsmekarbis või sellest lüliti pool. Ma küll tõin eespool relee ka välja, aga gabariitide jaoks seda seda tõenäoliselt siiski polegi. Samas, mine sa bemmi tea... El skeem oleks abiks, et leida haljamaid punkte, kuhu testriga torkida.
Re: Tagumine gabariit ei põle, pidurit andes põleb
Lõpeb siis lugu nii
Sai kõik maha kakutud - selline tore pill, et kui tahad kaitsmete alla piilud pead põhimõtteliselt saba maha lammutama. Hiljem muidugi avastasin, et viga hoopis süüteluku kimbus, laterna taga. Ilmselt oli eelmine omanik, keegi herr sakslane, uusi edevamaid kellasid paigaldanud ja et kõik oleks ikka deutche kvalität'ile omane, iga 5 cm tagant kaablivitsaga fikseerind. Kõik korralikult pingule aetud, aga nii õnnetult, et probleemse juhtme(mida 3 päeva taga ajasin) oli ühe eriti priske vitsaga pooleks litsund. Näha oli, et herr oli viga päris tõsiselt taga ajanud - täies tsikli pikkuses on kaablikimpude kõridesse lõikeid tehtud, et näha mis värvi juhtmed sees on - aga süüteluku kimpu pole taibanud kontrollida. Ilmselt arvas vana, et parktule juhe peab ikka viima lenksu park lüliti alla(nagu minagi, kuni viimase ajani, sest seal ju parktule asend olemas!), mitte süütesse Aga jah juhtmed kokku ja eluvaim olemas kõikidel tuledel-viledel.
97' BMW R1100R 2015 -
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.