Honda XRV 750 Africa Twin
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Divikas kirjutas:http://www.visordown.com/motorcycle-new ... 26706.html
Üht ma ei taipa, miks peaks selline ratas olema 1000cc mootoriga kui Hondal on olemas ka muid (kergemaid) mootori valikuid. Maastikul ei anna see suur mootor midagi juurde ja maanteele oleks sellise mootoriga ratas juba mõistliku kardaaniga teha. Uus At meenutab Varaderot minu jaoks. Ehk siis suur asfaldi mammut, see millised rattad all on, ei oma tähendust. Või arvavad jaapani tootjad tõesti, et 650-700 cc kahesilindrilisel, kergel ja tõeliselt maastikusuutlikusega rattal pole tänapäeval mingit turgu. Ometi Bmw ja Triumph müüvad ja vaatamata nende suht küstavale vastupidavusele neid ka ostetakse.
Millist mootort silmas pead?
CBX seeria adventuriseerimist on juba piisavalt korraldatud.
Ka viimane ADV package on praegu testimisel mikidemaal. http://www.cb500xadventure.com/
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=1061450
Kui Honda oleks teinud sedasi, nagu algselt reklaamis ja juttu ajas, et sellest tuleb rally ratta tänava versioon offroad reisimiseks jne - oleks kõik ju ilus.
Kui vaadata seda, millest on endised dakar-i rattad tänaseks arenenud, siis oleks see ju täiesti loomulik ka olnud.
Tegelikkus aga oli see, et neil oli riiulil mitmesugust tehnikat ja ideid, mida kuhugi oli vaja ära kasutada ja astuda kannale just nendele igavatele ja igapäevastele tegijatele, et ampsata sellest kõige labasemast ja argisemast turuosast ka tükike.
KTM -i 1050, 990, Suzu uus DL1000, BMW f800gs, Triumph 800XC, ja veel nii mõnigi nimi.
Universaalikatena väga toredad aga rasketes tingimustes parajad põrssad ja kui rivi kõrvuti panna, siis phmt kõik ühe labidaga kaevatud auku sobivad.
Miks keegi "suurtest" tegijatest ei taha sama teed minna nagu CCM oma ADVEnturega ??? http://ccm-motorcycles.com/gp450.asp#.VV7yUPnGpLA
Ütlevad, et ainult turu pärast. Inimesed suurtes massides ei ole nõus ostma väikseid rattaid kalli raha eest. Pigem on ostjateks poosetavad rikkad, kel pole neid omadusi vaja.
Kui pisut ringi vaadata, sis veidi on tunne küll, et varsti saab kergema reisi või rally ratta ainult selliselt, et võtad mõne tootja tänavalegaalse enduro ja ehitad jälle nullist üles.
Ja 30-40 tuh km pärast saad jälle uut ehitada, sest kõik osad on ära lagunenud ja kulunud...
ja üks tehnika, mis on täiesti tähelepanuta jäänud on siiski see 250 -ne baasile tehtu.
täis mehele muidugi väike ja reisimiseks veidi tagasihoidlik aga hinna ja väärtuse suhe võiks päris hea olla.
http://www.advpulse.com/adv-bikes/crf25 ... ture-bike/
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.