Honda XRV 750 Africa Twin

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Henn kirjutas:

Terv.
Aga mis on siis see suur erinevus uue AT ja Crosstoureri vahel? Veljemõõt on sama. Üks on ketiga ja teine kepivedu. Ma ei mõtle siinkohal, et võimalik R2 vs V4. Pigem seda, et kus sõidetakse AT-ga ja kus Crossuga. Läänes-lõunas Euroopas vist porist-tolmust Crosstourerit nagu ka Gessut ei näe. Kas AT tuleb ka selline särav-puhas matkaenduuro. Tolmuseks saab siis kui kämpas jala pealt pikali kukub :)

CT ongi just seda - tourer.
atm kastiga ja ilma erilise suutlikkuseta, kui teda just ära ei taha lõhkuda.
V4 mootori iseloom ei ole sobilik offroad pidamise saavutamiseks.
19 tolli esirehv on suurema kandevõime ja suurema mugavuse saavutamiseks "lehmadel/mammutite/paksukestel".
AT on selgelt maastiksuutlikumaks ette nähtud aga ka minu (nagu paljude teiste adventuurijate) silmade läbi on tegemist liiga kaugele minekuga xr-ist mida siis mõned ajad tagasi netis esitleti, kui et võiks ju selline tulla.
Praegu on jäänud lahtiseks raami kandevõime ja tegelik kaal ja suutlikkus. Vedrustust ja rattaid ja hub-e võrreldes on siiski tegemist oluliselt tagasihoidlikuma masinaga kui concept seda lubas ja kaal kipub viitama pigem 200 kg kuivkaalu. OK - võrreldes CT- ga on see ikkagi sulg. Idee poolest on siis sellest uuest AT-st tulemas KTM-i 990-ne järelkaja. Muud midagi.
Siin mõned nähtavad andmed uue AT kohta.

18/21"
wheelbase 59"
seat height 33"
2cyl 270deg 1000cc
rake 27deg
stroke 200-230mm
MAN/DCT
ABS/traction

...

ja välimus - nagu vähendatud s10 tenere koopia.
Pilt

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”