Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 502
- Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
- Tsikkel: TL1K, TT600R, T7
- Asukoht: Tartu-Põlvamaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väga hea kuulda, nüüd tahaks näha, kuidas see apastraat Tartus tänavatele jutte joonistab.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
zorten22 kirjutas:Väga hea kuulda, nüüd tahaks näha, kuidas see apastraat Tartus tänavatele jutte joonistab.
Tallinnast Tartuni üks must jutt.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Super töö! Au ja kiitus tegijatele
Praegu küsite jutti aga kui reaalselt jutti tehakse on jälle kuskil üleval, et näe huligaan teeb linnas jutti...
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Küll neid muste jutte hakkab ka nägema, lollitamise jaoks see ratas ehitatud ongi Küll aga väga hulluks ei saa minna, tuleb aastake veel korralik olla,kuna 1 mai maksin oma 1000e trahvi ära mendile,mille sain 2014 mais
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Käisin Sami juures ja nägin ka selle ratta lõpuks ära..... mees on vaeva näinud.
Tere tulemast klubisse.... tahaks juba esimesi sõidumuljeid kuulda
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sai ka täna Sami juurest läbi käidud ratast piilumas.
Oluliselt parem näeb välja kui piltidel
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kõik millegipärast räägivad, et päriselus näeb parem välja kui piltidel..tõesti nii ongi Ma s**t pildistaja
Aga..Suured tänud Janarile, kes käis dynograafikust pilti tegemas! 242hp ja 160nm, numbritega mega rahul, eks näis mis persedyno ütleb...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma jõuan alles krt õhtul eestisse Aga kuna mul 300% originaalist tugevamad sidurivedrud, siis paraad väga ei sobi ka
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Ma jõuan alles krt õhtul eestisse
Aga kuna mul 300% originaalist tugevamad sidurivedrud, siis paraad väga ei sobi ka
![]()
Ma käisin, käsi on siia maani kange
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Sai siis HTG-lt ka üks karikas võidetud, kuid emotsioone see ei teind, kuna konkurents oli 0...17 ratast jättis tulematta. Kuid järgmine näitus on Lahtis, Soomes 14 Mai.
Kas sellel üritusel ka su ratas on? http://www.lahdenmessut.fi/fi/tapahtuma ... 3%A4messut
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Janar: Kas sa läksid Soomest oma turbi R1 sinna ja tagasi ? Kuidas asi käitus pikemalt sõites ?
Tuono: plaan viia sinna jah, sai Bomber Magazinega räägitud juba 14 mai on muidu ka Lahti sadamas ride in show, kus loositakse 5500e välja erinevate kategooriate esikohtade vahel..üritus kestab 11.00-16.00 ja facebookis sellekohta Hela bike show.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Eestil on lootust, R1 ning turbo õlipõletajat on paraadil silmatud. Gondlist välja turritav filter reetis Janari kohe.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
terv
kuna mulle su ratas väga meeldib siis avaldan siin oma arvamuse auhinnaks saadud õli kohta.(kuigi õli mark ei paista) Mina seda sinu mootorisse ei valaks! anna mõnele touringumehele.
nimelt olen ise proovinud moly 10w50 ja 10w60 racyng õlisi "käuksu masinas". see on õli määrimisomadusi testiv masin milles õlivannis pöörlevale terasest rullile surutakse kindla jõuga vastu vahetatav terasest katsedetail mis on iga katse puhul samasugune. mainitud moly õlidega katset läbi viia ei saanud kuna detailidele libisevat kirmet ei tekkinud ja masin jooksis kokku. pärast oli katsedetailil kontaktpinna hõõrumisjälg nagu viiliga lõigatud. teiste katses osalenud õlide puhul jäi masin ringi käima õlikirme peal libisedes ja mõõdeti koormust. erinevate õlide puhul oli mootori koormus ka erinev a ringi käis. pärast katsedetaili vaadates oli kontaktpind palju vähem kulund ja sile nagu poleeritud mitte nagu viilitud. teised õlid mida katsetasime olid bardahli, motuli ja castroli täissündid. katsetama läksin peale hard enduuroka käigukasti veidrat purunemist. mootoris oli LM 10w60 racing.
PS edu sulle näitustel.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mis õlidesse veel puutub, siis Motuli õlid on minul kõikidel masinatel, kus seda proovinud olen, pannud käigukastid raskemini käiku vahetama. Ma ei tea, millest see tuleb. Tegemist siis XJ600S, GSX-R750, GSX-R1100 ratastega. Käik jääks nagu sisse kinni ning vaja jõudu, et järgmist/eelmist või vaba saada? Huvitav igatahes.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kibu, see pildil olev õli on jah mingisugune odavama poolne huinjaa, ei kalla tõesti enda pilli seda. Ise kasutan muidu castroli, vaatab kuidas see toimib ja vb kolib üldse üle redline oma peale..veel pean siduri vedrude all olevad seibid treima 5mm algatuseks vähemaks, kuna võib olla, et siduri süsteem ei pea vastu lihtsalt selle surve all. Aga muidu Motuli koha pealt kasutasin seda originaalis ja toimis enamvähem rahuldavalt, kuigi minagi märkasin käikude raskemat liikumist.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sõita eestis on ikka hull, kuna gaas on nii tundlik siis aukudes.....ratas tõmbleb veic, muidu oli ok. Aga eestis lasin vist juba midagi jälle ära..... kui räigelt peale keerata, siis viskab jahutusvedeliku välja...kui vaikselt sõidad ja korduvalt ei peenesta siis ei ole midagi. vist on kaanetihend otsad andnud? Termostaadi viskasin vahelt välja... ei muutunud midagi. kohapeal jahutab ka normaalselt
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
kurikristjan kirjutas:Eestil on lootust, R1 ning turbo õlipõletajat on paraadil silmatud. Gondlist välja turritav filter reetis Janari kohe.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Janar.R1 kirjutas:Sõita eestis on ikka hull, kuna gaas on nii tundlik siis aukudes.....ratas tõmbleb veic, muidu oli ok. Aga eestis lasin vist juba midagi jälle ära..... kui räigelt peale keerata, siis viskab jahutusvedeliku välja...kui vaikselt sõidad ja korduvalt ei peenesta siis ei ole midagi. vist on kaanetihend otsad andnud? Termostaadi viskasin vahelt välja... ei muutunud midagi. kohapeal jahutab ka normaalselt
mis tihend sul on üldse kas tavaline surverõngastega "papp" või täisplekk? pigem ikka kergitab kaant. vaevalt et polti venitab seega arvaks et "papp" tihend ja poldi ping pole piisav. kas komplekteerimisel pandi uued pea poldid?
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kahjuks just originaal plokikaanepoldid (pole vahet kas vana või uus ) ongi põhjustajaks pigem . Need ikka täis plastiliin kõik . Isegi Cometiku tihendi tõstab ära Been there ............
Deiv
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nii, tundub, et Soome näitustel tasub siis käia, täna tuli Hela Bike Show Lahti 2015, 1 koht Streetfighter klassis,pokaal ja 1001e sularaha Aga noh, seadistamine maksis 480e nii et pool rahast läks sinna ja täna vähe kõvemini kiirendades tuli tagasi jälle sama probleem,mis vaevas mind juba vabalthingavalt..ehk siis kiirendades 1,2 käik hakkavad hirmsasti "ragistama" kui boost taha tuleb, eks see ülejäänud 500 läheb siis jälle sinna rsk. Veel ma teen ümber metanoli paagi, paremad kinnitused ja huvitavam paagikuju. Aga mineku kohta mis ma oskan öelda..MEGA !! Kuna see pill on originaalist 4cm pikem+nüüd enamus raskus läheb esiosale,kuna turbo jne kaalub mõnusalt, viskas see täna mul boosti taha tulles esiotsa taeva poole, krt ma ei saanud isegi siduriga seda eelmine aasta tagarattasse selle laia rehviga...
Edit: Hommikul oleks peaaegu, et minemata jätmud,kuna käima pannes ja käik sisse lisades jäi kohe seisma..t*** kus sai nuputatud mis krt see võis olla,sai mitukorda seda jalaandurit jms uuritud puuritud,aga lõpuks lõikasin ikkagi anduri juhtme pooleks ja ühendasin kokku,ning sai see viga lahendatud.. Selle tänase ürituse põhimõte oli "Ride in" show,nii et poleks isegi kaubikust abi olnud.
Pilt ka iga kategooria võitjast:
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Palju-palju õnne! Tubli tulemus! Super
Selle rulliga on jah päris omapärane taga peal sõita
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
- Tsikkel: kawasaki zx-6r
- Asukoht: saaremaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kes sul selle tagumise velje valmis tegi?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tuttav tegi Soomes
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Projekti täiustamine jätkub, sai tellitud väheke massist erinev lenksu stabilisaator, millele tuleb muidugi ise kinnitus teha. Mõeldud on ka tuleva talve peale juba, siis plaanis üht-teist ikka teha, uued prillid, et esiosa natuke ettepoole viia, ning ka peegliks poleerida. Samuti mõtlesin ka veljed haljaks lasta, ning alumiinium läikima lüüa. Ees on ka käimarikasti tugevdamine. Pidurite upgrade ka plaanis, sellejaoks sain täna sõbralt zx6r radiaal suppordite kinnitused, mille poogin oma zeti amorditorude külge. Vaja piduriteks tahan panna Brembod 108mm, eks näis kas leiab kasutatult või peab uued Itaaliast tellima..olen tegelend ka metanolipaagi kallal, milleks tuleb alumiiniumist keevitatud natuke kolmnurka meenutav "karbike" sellest aga pilte siis, kui poleeritud saan Nûûd aga mõned pildid lenksu stabikast ja suppordite kinnitusest.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Läks ikka pidurite upgradeks kui huvi siis tagumise Brembo leiaks sulle, et komplekt ilus oleks
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas seesamune Brembo, mis sul allkirjas oleval lingil on? Kirjuta mulle hinnasoov nt sõnumitesse, siis vaatab edasi
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Christon tegi istmele uue katte. Materjaliks must alcantara ja kollane niit
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.