Räägiks mootorratta navidest
Moderaator: Moded
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks mootorratta navidest
Mulle on kompaktsus oluline ja kasutan tillukest Garmini käsigepsu:
https://buy.garmin.com/en-US/US/on-the- ... 87774.html
Võtab signaali ka läbi lennukiseinte, käib akude pealt kuni paarkümmend tundi ja mahub ka püksitaskusse. Mingi väga tugev vastuvõtja on igatahes sees, sest leidis signaali ka seal, kus autogarmin ja tom-tom enam hakkama ei saanud.
Käib akude pealt kuni paarkümmend tundi ja sobib kasutamiseks ka autos, paadis või jalgrattal.
Ekraani suurus ei ole minu jaoks oluline, sest kui kasutan seda navina, siis vaatan ainult numbreid, et mitmesaja meetri pärast ära pöörama peaks.
No ja siis muidugi igasugune trackide salvestamine ja arvutis radade eeljoonistamine jms. on sellel masinal väga hea.
Re: Räägiks mootorratta navidest
TT "kaitseks" niipalju, et Tallinna ümbruse metsateedel näitas ka sellised radu, kuhu Transalpiga muidu ei oleks julenudki keerata. Aga näitas, et tee on - ja oligi.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks mootorratta navidest
kalju1 kirjutas:TT "kaitseks" niipalju, et Tallinna ümbruse metsateedel näitas ka sellised radu, kuhu Transalpiga muidu ei oleks julenudki keerata. Aga näitas, et tee on - ja oligi.
Kaaeagsete kaartidega näitavad mõlemad (Garmin, TomTom) ikka enam-vähem kõiki sõidetavaid teid. GPS-i kaardid tulevad üldse enam-vähjem kahest allikast: Navetq (Garmin) ja TeleAtlas (TomTom). Garmini kasuks räägib asjaolu, et Regio teeb sinna väga detailseid Eesti kaarte, kus olemas kõik suuremad ja ka väiksemad lehmarajad. Kui teeliiklusega rahulduda, siis peaks tulemus olema üsna sama sõltumata tootjast.
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks mootorratta navidest
Macintosh kirjutas:kalju1 kirjutas:TT "kaitseks" niipalju, et Tallinna ümbruse metsateedel näitas ka sellised radu, kuhu Transalpiga muidu ei oleks julenudki keerata. Aga näitas, et tee on - ja oligi.
Kaaeagsete kaartidega näitavad mõlemad (Garmin, TomTom) ikka enam-vähem kõiki sõidetavaid teid. GPS-i kaardid tulevad üldse enam-vähjem kahest allikast: Navetq (Garmin) ja TeleAtlas (TomTom). Garmini kasuks räägib asjaolu, et Regio teeb sinna väga detailseid Eesti kaarte, kus olemas kõik suuremad ja ka väiksemad lehmarajad. Kui teeliiklusega rahulduda, siis peaks tulemus olema üsna sama sõltumata tootjast.
Pisut pahandaks selle "Regio teeb sinna väga detailseid eesti kaarte" kohapealt. Just sellepärast, et see Regio kaart on väga petlik.
Tihti ja tõesti päris tihti, ei suuda see vahet teha normaalsel kruusateel ja täiesti kadunud endise eesti vabariigi ajal selle kohapeal olnud karjarajal.
Samas - uhkustada võib küll, et kõik "triibud" on tõmmatud.
Tomtom on minu jaoks õigustanud ennast kui sellise agregaadina, et ka täiesti tehnikavõõrad inimesed saavad temaga hästi hakkama.
(loe: laenasin vahepeal vanematele pikema reisi jaoks).
Garminiga olen näinud aga ka täitsa proffessionaalseid tegelasi vahel hädas, sest seadistusvõimalused ja vajadused ajavad pea segamini.
Piipzu näidatud käsikas on ka siiski jälle selline "spetsialisti" tööriist. See agregaat ja tema sisemine interface ja ka kasutajakogemus jääb aga kõvasti alla sellest, mida pakuvad tänapäeval näiteks isegi telefonigepsud. Täiesti arusaamatu on minu jaoks eriti see, miks gps-i tootjad siiani ei suuda oma ekraani tihedust korralikuks teha. Kõik telefonid suudavad gepsu juhtida juba korralikult hea resolutsiooniga, kus teeääred ja ristmikud ei ole enam graanulitest koosnevad. Uuel nokial lausa HD navi ja minu meelest viimane Igo ka juba sellise tihedusega.
Lisaks veel see kasutusomapära - Mina olen alati kasutanud või soovinud püstipidi suunal gepsu - Sa näed rohkem ees tulevat teekonda. Mida sa seal laiupidi ikka vahtida tahad?
Millegipärast aga ei garmin ega tomtom seda eriti ei paku. (V.a. montana).
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
tundub, et vähemalt "paberil" on kangema otsa tsikligarminid kõige paremad:
kiirusekaamerad
out of the box veekindel ja kindasõbralik
bluetooth
telefoni juhtimine ekraanilt
meedia juhtimine ekraanilt
arvustuste videodest näib, et uued mudelid on päris kiired ja reageerivad puutele okeilt
meedia juhtimine on minu jaoks muide ka päris oluline, sest taskuhäälingut või audioraamatut kuulates pole igav ning kannatab sõita sellise kiirusega, et ei saa trahvi. just võeti load kuuks ajaks ära, 50 alas 105ga kaamerasse... kiirteel, 200m enne linna lõpu tähist... trahvi sai õnneks vaid 75, max on 5000 ja load 2 aastaks ära.
telefoni juhtimine samamoodi. jube kepp on selleks, et helistada a la "tule välja, olen 5 min pärast kohal", seisma jääda, kindad ära kiskuda, telefon taskust välja koukida jne.
aga eks 600 rutsi teeb tõesti veidi mõtlikuks. imelugu, et ajal mil hulka keerukamad nutitelefonid on kvaliteettootjatelt 300 eest saadaval, suudab garmin sellist hinda küsida.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
nilsleven kirjutas:tundub, et vähemalt "paberil" on kangema otsa tsikligarminid kõige paremad:
kiirusekaamerad
out of the box veekindel ja kindasõbralik
bluetooth
telefoni juhtimine ekraanilt
meedia juhtimine ekraanilt
arvustuste videodest näib, et uued mudelid on päris kiired ja reageerivad puutele okeiltmeedia juhtimine on minu jaoks muide ka päris oluline, sest taskuhäälingut või audioraamatut kuulates pole igav ning kannatab sõita sellise kiirusega, et ei saa trahvi. just võeti load kuuks ajaks ära, 50 alas 105ga kaamerasse... kiirteel, 200m enne linna lõpu tähist... trahvi sai õnneks vaid 75, max on 5000 ja load 2 aastaks ära.
telefoni juhtimine samamoodi. jube kepp on selleks, et helistada a la "tule välja, olen 5 min pärast kohal", seisma jääda, kindad ära kiskuda, telefon taskust välja koukida jne.
aga eks 600 rutsi teeb tõesti veidi mõtlikuks. imelugu, et ajal mil hulka keerukamad nutitelefonid on kvaliteettootjatelt 300 eest saadaval, suudab garmin sellist hinda küsida.
299 eest on tsiklile nii tomtom,kui garmin juba pikamat aega seal saadaval,tegelikult olid vahepeal veel odavamad,mingi kampaania ajal.
https://www.louis.de/en/produktkategori ... gation/650
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Räägiks mootorratta navidest
Reisimiseks Zümole vastast pole. Orienteerumiseks ja offroadiks võib GPSMAPi ka kaaluda (vanasti oli nii et Nüvid/Zümod ei suutnud topo kaarte piisavalt sujuvalt näidata). Garmin on minu teada ainuke kuhu saad peale loopida mis tahes kaarte: Navteq, OSM, Google, kõikvõimalikud kohalikud pakkujad (meil Eomap ja Regio). Mis hinda puutub olen ka palju mõelnud. Odav ta ei ole aga väga robustne riistapuu millega julgeb ka jõge ületada. Väga tulevikukindel investeering minu arvates. Nutikas on ka tore ja jäägu varuks sest: ei kannata padukat ega vibratsiooni (eriti usb pesa), kindaga ei kasuta, gps signaal üldjuhul kehvem. Muidugi on spets välinutikad aga need samasugused telliskivid nagu Zümod ja hind ka sinnapoole.
Tomtom oli tore kunagi aga kaardid on ajast ja arust. Kaua ülemiste ristmiku uuendamisega läks, teab keegi? Suvel veel polnud.
-
- Postitusi: 375
- Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Räägiks mootorratta navidest
http://pant24.ee/ saidilt sain mina endale palju soodsamalt tutika pakis Zümo.
Kui järgi käisin, siis müüja/omanik rääkis, et sama tüüp, kes selle minu oma sinna tõi, pidavat sinna karbis uusi navisid üsna tihti tooma. Nii et tasub kohal silma peal hoida.
Re: Räägiks mootorratta navidest
Snowhite kirjutas:Pisut pahandaks selle "Regio teeb sinna väga detailseid eesti kaarte" kohapealt. Just sellepärast, et see Regio kaart on väga petlik.
Tihti ja tõesti päris tihti, ei suuda see vahet teha normaalsel kruusateel ja täiesti kadunud endise eesti vabariigi ajal selle kohapeal olnud karjarajal.
Samas - uhkustada võib küll, et kõik "triibud" on tõmmatud.
Ei ole ükski kaarditootja agar teid kustutama. OSMis vähemalt märgistatakse erateid ja takistusi. Waze ka ajakohane. Tihti juhtub seda et teel on aed ees. Lätis oli Regio ja Navteq mõlemad päri, et parim viis sihtpunkti on mööda kruusateed, mida minu silmad seletasid kui 30a vanust metsa, millele eelnes võsa kus iga tsikkel jalatagi seisab.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Nüüd on hiinakatel ka 5tollise ekraaniga navi olemas
https://www.chinavasion.com/china/whole ... Navigator/
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
nilsleven kirjutas:1) Kas Garmin zumo või TomTom Rider?
2) Miks?
Tänud kõigi soovituste ja mõtete eest.
Võtsin lõpuks Amazon.co.uk-st Zumo 390LM. Peaks kolmap kohal olema trackingu järgi.
Kui GoPro'l pilt ette tuleb, aku kohe tühjaks ei saa, soft kinni ei jookse jne, siis äkki teen ka väikse videoreview
Re: Räägiks mootorratta navidest
nilsleven kirjutas:nilsleven kirjutas:1) Kas Garmin zumo või TomTom Rider?
2) Miks?
Tänud kõigi soovituste ja mõtete eest.
Võtsin lõpuks Amazon.co.uk-st Zumo 390LM. Peaks kolmap kohal olema trackingu järgi.
Kui GoPro'l pilt ette tuleb, aku kohe tühjaks ei saa, soft kinni ei jookse jne, siis äkki teen ka väikse videoreview
Said kätte? Ootaks ülevaadet. Plaan omalgi soetada
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
henrij kirjutas:nilsleven kirjutas:nilsleven kirjutas:1) Kas Garmin zumo või TomTom Rider?
2) Miks?Tänud kõigi soovituste ja mõtete eest.
Võtsin lõpuks Amazon.co.uk-st Zumo 390LM. Peaks kolmap kohal olema trackingu järgi.
Kui GoPro'l pilt ette tuleb, aku kohe tühjaks ei saa, soft kinni ei jookse jne, siis äkki teen ka väikse videoreviewSaid kätte? Ootaks ülevaadet. Plaan omalgi soetada
Sain kätte ja kruvisin külge. Kahjuks seoses eksamiperioodiga ei ole võimalik hetkel pikka ülevaadet teha, aga põhilised mõtted on allpool.
PAIGALDUS
Kaasas on lenksu paigalduskomplekt firmalt RAM, mis on üks kvaliteetsemaid tegijaid. Kui jätta kõrvale, kas lenks on parim koht gepsu kinnitamiseks, siis igatahes kinnitub ta sinna jäigalt ja kindlalt, ilma vähimagi vibrata. Gepsu kinnitus kinnitusalusele tundub tavakasutuseks üsna soliidne, samas maastikule ronimiseks ma võtaks pigem Touratechi vms komplekti - tundub, et oksad või kukkumised võivad gepsu sealt aluselt ikkagi lahti kopsata. Toitekaabel on pikk ning ulatub ka sadula alla. Mina ühendasin tulekorpuse sisse spets ACC2 ühendusporti.
ERGONOOMIKA
Ekraani heledus on piisav, ka täispäiksepaistes on näidud loetavad. Probleemiks on aga see, et kombinatsioon kehvast resolutsioonist, üsna väiksest ekraanist ja suurtest nuppudest ekraanil tähendab seda, et ülevaade trassist on hindele 3-. Kui 120-130-ga bahn'i lasta, siis on väljasõitude rägastikus orienteerumine selle pildi järgi üsna kehvapoolne. Võib-olla oleks pidanud suurema 590 mudeli võtma - mis on aga põmst poole kallim.
Kindasõbralikkuse huvides on kasutusel mingi oma totakas klaviatuurisüsteem, kus pead alguses valima, mis vahemikust sa tähte soovid, ning siis sealt vahemikust tähe. Paras nikerdamine.
Suurus on suhteliselt piinarikas. Ma ei tea, miks ta nii õudne kobakas peab olema - paks ja raske. St ikka võtad ju taskusse kaasa, kui ratta ära pargid. Vot seda on ikka terve taskutäis.
NAVIGATSIOON
Kasutajaliides on mõnusalt kiire, st saad kiirelt aadressi sisse ning minekit. Ümberarvutused on ka kiired, st kui paned mööda õigest kohast, siis mõne sekundiga mõtleb uue trajektoori välja. Poolelijäänud route'i jätkab peale taas sisselülitamist samuti praktiliselt momentaalselt (nt bensupeatuste ajal tore omadus).
Mulle üldiselt väga meeldib Garmini navi loogika - kui otsustad teistkaudu minna, siis ta lõpetab suht varsti sulle eelmise route'i pealesurumist ("Make a u-turn when possible") vaid juhatab su sealtkaudu, kust sa minna tahad.
Kiirusekaamerad, custom POI-d jne on olemas. Ma ei ole suurem maastikuhunt, nii et topo kaartide jne kohta ei oska kommenteerida.
MUU FUNKTSIONAALSUS
Mul on asjandus bluetoothi pidi Sena SMH 10 küljes ning juhendamine tuleb kenasti kiivrisse.
Nüüd aga teine suurim ja olulisim vahe 590-ga. 590 loogikast saan juhendi järgi aru nii, et kiiver ja telefon lähevad mõlemad gepsu külge, mille tulemusena saad gepsust nii telefonis olevat muusikat (Spotify vms) juhtida kui kõnesid teha ja neile vastata. 390-ga käib asi nii, et telefon ja geps on mõlemad kiivri küljes ning geps lihtsalt karjub telefonile vahele, kui on uusi ännauntsmente. Kõnesid võtta ja muusikat juhtida ei saa. Pühapäevasõitja jaoks pole see kõik oluline, aga mina liiklen igapäevaselt tsikliga (juba jaanuarikuus on 2000 kella peal). Ikka on vaja kellelegi helistada a la "jään veits hiljaks". Kui 590-ga piisaks seisma jäämisest ja kindaga gepsul kõne alustamisest, siis 390-ga jään seisma, kisun kindad käest, telefon taskust välja jne. Not nice.
JÄRELDUS
Selle raha eest tundub olevat parim saadaolev seade. Kui telefoni- ja meedia integratsioon on olulisemad argumendid kui 200-300 lisaeurot, tuleks kaaluda Zumo 590 mudelit.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
tere
navi soetamise plaan tekkis kuna telefonist ei paista ka pilvise ilmaga eriti midagi. tundub et zümo 590LM on kõige mõistlikum lähtudes ideest "üks kord osta on odavam". tooteinfos öeldud et mõeldud koos töötama õuna telefoniga mida saab siis zümo ekraanilt juhtida. õunameestel lihtne ja mõnus. Öeldud on ka et ühildub mõningate Android seadmetega.
kas keegi on proovinud 590- i koos Androidiga ja oskab kommenteerida.
Re: Räägiks mootorratta navidest
KIBU kirjutas:tere
navi soetamise plaan tekkis kuna telefonist ei paista ka pilvise ilmaga eriti midagi. tundub et zümo 590LM on kõige mõistlikum lähtudes ideest "üks kord osta on odavam". tooteinfos öeldud et mõeldud koos töötama õuna telefoniga mida saab siis zümo ekraanilt juhtida. õunameestel lihtne ja mõnus. Öeldud on ka et ühildub mõningate Android seadmetega.
kas keegi on proovinud 590- i koos Androidiga ja oskab kommenteerida.
Tomtom-l tuli just välja uus versioon riderist, vb tasub seda ka uurida. Positiivse kylje pealt saab navigeerida ka pikisuunas mis vanemal generatsioonil veel puudus.
https://www.louis.de/en/artikel/tomtom- ... t=70886857
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks mootorratta navidest
reinz kirjutas:Tomtom-l tuli just välja uus versioon riderist, vb tasub seda ka uurida. Positiivse kylje pealt saab navigeerida ka pikisuunas mis vanemal generatsioonil veel puudus.
https://www.louis.de/en/artikel/tomtom- ... t=70886857
Võimalused enam-vähem samad aga Tom Tom hind pisut soodsam ja tehnoloogia moodsam. Ja muidugi on püstiasend omamoodi äge (kasulik).
Kui offroad on teema, siis millegipärast TomTom ei paku sellist võimalust (vähemalt mina ei suuda välja lugeda, et oleks).
http://www.tomtom.com/en_gb/drive/motorcycle/index.html
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks mootorratta navidest
Macintosh kirjutas:reinz kirjutas:Tomtom-l tuli just välja uus versioon riderist, vb tasub seda ka uurida. Positiivse kylje pealt saab navigeerida ka pikisuunas mis vanemal generatsioonil veel puudus.
https://www.louis.de/en/artikel/tomtom- ... t=70886857Võimalused enam-vähem samad aga Tom Tom hind pisut soodsam ja tehnoloogia moodsam. Ja muidugi on püstiasend omamoodi äge (kasulik).
Kui offroad on teema, siis millegipärast TomTom ei paku sellist võimalust (vähemalt mina ei suuda välja lugeda, et oleks).
http://www.tomtom.com/en_gb/drive/motorcycle/index.html
Mulle ka Tom-Tom meeldis kuniks oli vaja rada salvestada ja teelt välja keerata. Mingite modidega sai isegi Tom-Tomi neid asju tegema aga see ei olnud ikka päris see.
Ning need modid ei käinud ajaga kaasas, seega vaevalt, et uuele tom-tomile saab.
Aga kui teelt välja pole vaja keerata, siis ma ei oskagi välja tuua erinevusi garmini ja tomtomi vahel.
-
- Postitusi: 301
- Liitunud: 15 Sept 2008, 19:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900 Stratoliner
- Asukoht: Harku - Halliste
Re: Räägiks mootorratta navidest
kasutan Garmini zümo 590LMi ja väga rahul...muideks ka sellel püstiasend täisa olemas ning lisaks omadele ka kõikvõimalikud topo jm kaardid...no ei ole siiani ükski dum-dum vastu saanud
SREU Nr. 0288

-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
kindlasti on 590 zümo hea võrreldagu ükskõik millise motonaviga, selles polegi küsimust. minu jaoks endiselt õhus küsimus kuidas ta android telefoniga kokku sobib. kas saab androidiga ühildades telefoni zümo ekraanilt juhtida. näiteks kas saab hakkama kontaktidest vajaliku otsimisega ja kõne alustamisega. muusikat saab kuulata otse navist kuid ka telefonist olevat muusikakuulamis tarka võiks saada navi ekraanilt juhtida. ühesõnaga kas telefoni saab taskusse jätta?
Re: Räägiks mootorratta navidest
KIBU kirjutas:kindlasti on 590 zümo hea võrreldagu ükskõik millise motonaviga, selles polegi küsimust. minu jaoks endiselt õhus küsimus kuidas ta android telefoniga kokku sobib. kas saab androidiga ühildades telefoni zümo ekraanilt juhtida. näiteks kas saab hakkama kontaktidest vajaliku otsimisega ja kõne alustamisega. muusikat saab kuulata otse navist kuid ka telefonist olevat muusikakuulamis tarka võiks saada navi ekraanilt juhtida. ühesõnaga kas telefoni saab taskusse jätta?
Omal zümo 390. Hetkel olen ülirahul kuna telefon (android) ja navi toimetavad omavahel ideaalselt. Pääseb telefoni kontaktides, saab vaadata vastamata kõnesid jne jne ainult muusika juhtimist ta vist ei toeta, samas ei tunne nagu puudust ka.
-
- Postitusi: 301
- Liitunud: 15 Sept 2008, 19:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900 Stratoliner
- Asukoht: Harku - Halliste
Re: Räägiks mootorratta navidest
KIBU kirjutas:kindlasti on 590 zümo hea võrreldagu ükskõik millise motonaviga, selles polegi küsimust. minu jaoks endiselt õhus küsimus kuidas ta android telefoniga kokku sobib. kas saab androidiga ühildades telefoni zümo ekraanilt juhtida. näiteks kas saab hakkama kontaktidest vajaliku otsimisega ja kõne alustamisega. muusikat saab kuulata otse navist kuid ka telefonist olevat muusikakuulamis tarka võiks saada navi ekraanilt juhtida. ühesõnaga kas telefoni saab taskusse jätta?
sorry, see jäi ennist kribamata jah sobib, töötab, juhib...kasutan jätkuvalt androidikat ning telefon reeglina ise küljekohvris laadija otsas...telefoni kaudu saab ekraanile ka ilmateate ja muud põnevat.
SREU Nr. 0288

-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
terv
Garmin Express väidab mulle praegu et Zümo590 software update võtab aega 34 tundi! enne seda ütles umbes 50 korda kohe alguses et on tekkinud viga! võib seda normaalseks pidada ja jätan arvutitaha tiksuma kuigi miskit justkui ei toimu või pigem aparaat näppu ja poodi tagasi?
uuesti proovides kahanes uuendamise aeg küll kolmele tunnile kuid installima ei hakka. teatab et tekkis viga uuenduste installimisel.
-
- Postitusi: 301
- Liitunud: 15 Sept 2008, 19:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900 Stratoliner
- Asukoht: Harku - Halliste
Re: Räägiks mootorratta navidest
KIBU kirjutas:terv
Garmin Express väidab mulle praegu et Zümo590 software update võtab aega 34 tundi! enne seda ütles umbes 50 korda kohe alguses et on tekkinud viga! võib seda normaalseks pidada ja jätan arvutitaha tiksuma kuigi miskit justkui ei toimu või pigem aparaat näppu ja poodi tagasi?
uuesti proovides kahanes uuendamise aeg küll kolmele tunnile kuid installima ei hakka. teatab et tekkis viga uuenduste installimisel.
kasuta pigem basecampi...veidi harjutamist ja voila ...ja kasuta kindlasti õiget juhet!
SREU Nr. 0288

-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
tere
basecamp väitis et uusim soft peal. ühenduse sai nii telefoni kui ka intercomiga kuid aparaat korralikult ei fungand. telefoniga suhtlus puudulik, näiteks kontakte ei kuvand. kõnede ja ka muusika kuulamise ajal heli kvaliteet vilets. sahisev ja katkendlik. keset toimingut, nii telefonikõne kui ka muusika kuulamise ajal lülitas navi end unele kuigi seadetes oli see keelatud ja kaotas sinihambaühenduse. niimoodi kaks korda kuni telefoniga enam ühendust ei saanudki. mõlemalt poolt proovides. intercomiga uuesti paaritades sai ühenduse. kuna isu sai otsa, läksin poodi tagasi. seal saadi soft üle laetud ja peaaegu kõik hakkas tööle. ka telefoniga sai ühenduse peale mobla restarti. ainuke mis ei toimind oli muusika mängimine navi mälust. prooviti teha eraldi kataloog ja paigutati mälukaardile aga ei miskit. telefoni mälust mängib a navi enda mälust ei pakkunudki enam. kogu see kupatus võttis koos teiste klientide teenindusega mitu tundi, mis minule tähendas poes passimist lootuses et kohe saab korda. lõpuks öeldi et mine oota mujal et siin läheb veel aega kuna ei tea mis viga on. väite peale et see aparaat on järelikult vigane vastati et ei ole kuna kõik muu ju töötab uut aparaati ei antud kuna enne olla vaja teada saada mis viga on (et äkki ikka ei olegi miskit viga).
kuna ilm sõitma ei kutsu siis olin nõus paar päeva ootama (nende kõnet). praegu on siiralt hea meel et paljukiidetud ja ligi 600 eurist seadet kuskilt netipoest ei ostnud ja ehk mõtleb mõni teine kes plaanis just tellida seda lugedes oma plaani ringi.
PS võrreldes suvalise odavamaotsa nutifööniga on see "kõige ägedam" motonavi ikka loll nagu lauajalg.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
tere
tänaseks on kõik probleemid lahendatud. kusjuures tõesti selgus, et aparaadil ei olnudki miskit viga ja muusikat ei saadud sisemälust mängima puhtalt tänu lollile juhusele. vahest jääb vaadatav asi nina kohale ja lihtsalt ei paista kuigi on otse silmade ees.
navi+telefon+ intercom toimetavad tõesti hästi ja sellega olen väga rahul.
mõned asjad mis häirivad: hääljuhised! kas tõesti ei saa neid välja lülitada? ikoonide asukohta ja järjekorda ei saa muuta. ei saa eelistatumaid ettepoole tõsta näiteks. piltide ja videote vaatamist ei võimalda.? aparaadil on 16G sisemälu aga milleks seda kasutada? mp3 ja mõned kaardid? lisaks sama palju ruumi mälukaardil. kuidas seda kasutada saaks?
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Unt kirjutas:Hääljuhised saab välja lülitada.
ok.aga kuidas?
Re: Räägiks mootorratta navidest
Kas keegi vana Zumo 550 kohta oskab nõu anda? Kuidas ainult küla nime ilma täpse aadressita sihtkohaks seada? Mul autoraadios on mingi Boschi päritolu säästunavi ja see lepib küll ainult küla nimega, juhatab ilusti küla keskele kiriku kõrvale, aga Zumo 550 tahab täpset ja täielikku aadressi. Kuidas sellest mööda saaks? Ja hiljuti Horvaatias sõites ei näidanud neid kohanimesid, kus mingi kohalik spetsiifiline täht sees oli. Kui koht oli Tučepi, siis näitas stiilis "T..." või asendas selle č mingi arusaamatu läbuga. Kaart on uus - kas viga võib olla selles, et vana aparaadi jaoks liiga uus? Kasutan seda navi nii vähe, et uut ostma hakata praegu ei raatsi. Sõidan teedel, metsas ei mütta.
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Tee softi update ära, kui tegemata on. Võimalik, et on juba parandatud viga.
Ülejäänud meetodid on juba keerulisemad
-
- Postitusi: 54
- Liitunud: 06 Sept 2004, 09:51
- Tsikkel: 790AdvR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Pezzi kirjutas:Kas keegi vana Zumo 550 kohta oskab nõu anda? Kuidas ainult küla nime ilma täpse aadressita sihtkohaks seada? Mul autoraadios on mingi Boschi päritolu säästunavi ja see lepib küll ainult küla nimega, juhatab ilusti küla keskele kiriku kõrvale, aga Zumo 550 tahab täpset ja täielikku aadressi. Kuidas sellest mööda saaks? Ja hiljuti Horvaatias sõites ei näidanud neid kohanimesid, kus mingi kohalik spetsiifiline täht sees oli. Kui koht oli Tučepi, siis näitas stiilis "T..." või asendas selle č mingi arusaamatu läbuga. Kaart on uus - kas viga võib olla selles, et vana aparaadi jaoks liiga uus? Kasutan seda navi nii vähe, et uut ostma hakata praegu ei raatsi. Sõidan teedel, metsas ei mütta.
Ilma aadressita saad küla otsida linnade alt.
Zumo 550 ei oska näidata "unicode" kodeeringus kaartide nimesid korralikult. Kui ma õigesti aru olen saanud, siis kaardid tähistusega NT sobivad 550-le ja tähistusega NTU ei sobi. Samuti ei näita Zumo 550 kirillitsas kaarte. Zumo 660-l seda probleemi enam pole.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.