Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Spoiler
Mess oli ülemõistuse vägev, valiti ka rataste Top10 ja ka minu ratast autasustati kena pokaaliga
Autasu ja terve see mess andis julmalt motivatsiooni edasi tegutseda fighterite ehituse alal.
Kas taustal on lõpuksmidagihuvitavatgsx600fist
edu tegijatele
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
yeekim kirjutas:RasmusL kirjutas:Spoiler
Mess oli ülemõistuse vägev, valiti ka rataste Top10 ja ka minu ratast autasustati kena pokaaliga
Autasu ja terve see mess andis julmalt motivatsiooni edasi tegutseda fighterite ehituse alal.
Kas taustal on lõpuksmidagihuvitavatgsx600fist
edu tegijatele
Taustal ikkagi 1100 õlikas koos Holset hx35 turboga sinna 350-400hp kanti Aga huvitav on kindlasti tehnika poolest, kuigi ratstyle fighter koos pitsalõikuritega minule just meelepärane pole.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
ookke kirjutas:Joo mulla on se musta-punainen busa
Ne oli kyl makeita vehkeitä, oikee tyylipuhtaita mun seuraava proju(joskus) tulee olemaan kans fattis busa, mut turbolla
Tää Zetan tekniikka ei oo just kaikista paras, mut semmonen kun tuli hommattua sen enempää miettimättä rakentamista, niin tästä nyt kumminkin sit jouduin aloittamaan
Mut kesäl kyl törmäillään jossain
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väga vinge projekt! Tekitab endaski tahet turbokas ehitada.
Deiv, oled avalaksule kiirendama ka tulemas?
426f kirjutas:squish on väntvõlli laagri lõtk
-
- Postitusi: 107
- Liitunud: 29 Jaan 2010, 14:02
- Tsikkel: Cbr1krr Repsol
- Asukoht: Tartumaa,Soome
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nüüd kui saad seaded paikka siis paras tulla 2-3 mai Haapsalu testima pilli ja Sama võiks ka juu Janar1 teha!
Kui juba jõudu nii palju siis peab ka rakendama selle rajale
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
drifter kirjutas:Nüüd kui saad seaded paikka siis paras tulla 2-3 mai Haapsalu testima pilli ja Sama võiks ka juu Janar1 teha!
Kui juba jõudu nii palju siis peab ka rakendama selle rajale
Mõte on väga hea, pean vaatama oma ajakava üle, võib juhtuda et tulen vaatan kuidas kiired rattad ilma teevad.
-
- Postitusi: 107
- Liitunud: 29 Jaan 2010, 14:02
- Tsikkel: Cbr1krr Repsol
- Asukoht: Tartumaa,Soome
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Janar.R1 kirjutas:drifter kirjutas:Nüüd kui saad seaded paikka siis paras tulla 2-3 mai Haapsalu testima pilli ja Sama võiks ka juu Janar1 teha!
Kui juba jõudu nii palju siis peab ka rakendama selle rajale
Mõte on väga hea, pean vaatama oma ajakava üle, võib juhtuda et tulen vaatan kuidas kiired rattad ilma teevad.
Noo asi tuleb ära teha mitte ainult mõtteks jääda
Oot sa olid Elva kandist? Või mäletasin valesti?
Kui oled siis Ise olen Rõngust heal juhul mahutaks sinu Tsikli ka käru peale ära
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Seadesse vast saab lähimate nädalate jooksul ma loodan küll Siis ajaks ennast kohale kûll mingitele üritustele aga sõites..mul kopp juba ees vedamisest
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
drifter kirjutas:Janar.R1 kirjutas:drifter kirjutas:Nüüd kui saad seaded paikka siis paras tulla 2-3 mai Haapsalu testima pilli ja Sama võiks ka juu Janar1 teha!
Kui juba jõudu nii palju siis peab ka rakendama selle rajale
Mõte on väga hea, pean vaatama oma ajakava üle, võib juhtuda et tulen vaatan kuidas kiired rattad ilma teevad.
Noo asi tuleb ära teha mitte ainult mõtteks jääda
Oot sa olid Elva kandist? Või mäletasin valesti?
Kui oled siis Ise olen Rõngust heal juhul mahutaks sinu Tsikli ka käru peale ära
Kui tulen siis ikka sõites, mulle meeldib sõita mitte vedada
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Janar.R1 kirjutas:Kui tulen siis ikka sõites, mulle meeldib sõita mitte vedada
Tagasivedu tasub endale ikkagi kindlustada...
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nii, nüüdsest siis valmis dünosse minema, järgmine nv saab ratta Soome. Suured kummardused Deivile, kes viitsis nokitseda paika map anduri ja välja vahetada vaakumvoolikud ja muu jama
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Päris tige tikker.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tegin ka ise nv vajalikke toiminguid, et sami juurde minna.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Räägi lähemalt ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ei ole väga mdagi rääkida kuna pole turbokas, aga v2 võiks ka nurruda nagu peab
Katsetasin erinevaid mappe, aga õige see asi ikka ei ole
Ah jaa BK avariilise hind läks seekord vähe käest ära.
Mõtekam on siis juba terve osta ja amordid pidurid ja muu mis kasutusse ei läheks maha müüa eraldi ja oleks suht sama raha eest ja terve asi olemas
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kui osta korras B-King, siis miks amordid ja pidurid peab ära vahetama ? Tollel isendi ja nagu hayabusalgi peaks need üsna head olema,kui korras on loomulikult. Ei teind mina oma rattale pidurite ega amortide upgradet, kuna pointi pole. Jõust oli aind puudus
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ei pea vahetama, aga mulle meeldivad kuldsed rootslaste amordid ja töötavad ka
Itaallaste punase kirjaga pidurid on ka vähe asjalikumad kui originaalid.
Samas ei ole kellegil kohustus neid vahetada kuna ka orig töötavad ju kuidagi.
Minu sellise turbo ratta ehitus lükkus küll edasi ja ega ei teagi kas üldse kunagi tuleb
eks need asjad käivad emotsioonidega kaasas ja kui sobiv toorik tuleb, eks siis paistab.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ah eks nende emotsioonidega on tõesti nii nagu on Mul ka juba mõlgub uus turbotsikli projekt mõttes, samas pole veel esimestki valmis saanud. Ja veel tahaks kunagi ka 70ndate USA muskli teha omale pühapäeva pilliks, aga noh
kõike ju korraga ei saa ka, kui üleliigselt pappi pole ja kõike kellegil valmis ei lase teha..
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sai siis HTG-lt ka üks karikas võidetud, kuid emotsioone see ei teind, kuna konkurents oli 0...17 ratast jättis tulematta. Kuid järgmine näitus on Lahtis, Soomes 14 Mai.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Sai siis HTG-lt ka üks karikas võidetud, kuid emotsioone see ei teind, kuna konkurents oli 0...17 ratast jättis tulematta. Kuid järgmine näitus on Lahtis, Soomes 14 Mai.
Õnnitlused!
14 mai .... neljapäeval?
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma ju ütlesin sulle,et Eestis löövad kõik edaspidi trussikuks , kui sinu pilli kusagile näitusele/võistlusele reganuks näevad . Eestlase tendents lööb kohe välja - "Kui ma ei võida,siis ma ei lähegi "
Millal rulli peale
Mul tegi Busa ka uue turbokitiga esimese käivituse täna Suht kärataja tuli,ei tea kas niisama liigelda kannatab
Mul ka nüüd veel kiire sedistus dynos ja rajale
Deiv
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ohoh, no sul käivad need asjad õige kiiresti Eilsest seisab pill Sami juures, aga ma ei teagi täpselt kuna ta selle rulli peale lükkab
Näituse suhtes siis ma ei teagi milles see teema oli, et kõik alt hüppasid, juttude järgi ei saadud pille valmis aga no seda ma ei usu..ma arva et kui on ikka kõva projekt olnud, siis pole patt seda isegi poolikuna kohale vedada. Minagi sain enda oma päev enne exoticat esimest korda kokku ja korra käivitatud..peale seda aga uuesti laiali
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nii, uued uudised. Sain seadistajalt kõne, et pill seadistatud. Tulemuseks siis 220hp tagarattast,(1,2bar) ehk siis mootorist mingi 235hp.Oleks ka rohkem saanud,kuid välise wastegate väljavõtt on koldesse kehvasti tehtud, voolavus s**t...Jõunäitajad said kahekordistatud seega mina rahul, sellisele monstrumile polegi rohkem vaja, tänavale fun-imiseks kärab küll. Rohkem,kui H2-el millel ca 198hp tagarattajõudu Graafikust saab pilti ma arvan, et reedel,kui rattale järgi lähen. Ja veel siduri koha pealt.. Need kuradi EBC 10% kõvemad ei kõlba mitte kusagile..70hp pealt hakkas juba sidur libisema
Pandi mingise Audi vedrud sisse ja hakkas 200 pealt libisema, siis tehti veel mingised seibid vahele,ning sai hea küll.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
tellisin ka EBC 15% kangemad vedrud. Sidur hakkas peale vahetust ka libisema. Tundusid sõrmede vahel pehmemad kui originaalid
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Nii, uued uudised. Sain seadistajalt kõne, et pill seadistatud. Tulemuseks siis 220hp tagarattast,(1,2bar) ehk siis mootorist mingi 235hp.Oleks ka rohkem saanud,kuid välise wastegate väljavõtt on koldesse kehvasti tehtud, voolavus s***...Jõunäitajad said kahekordistatud seega mina rahul, sellisele monstrumile polegi rohkem vaja, tänavale fun-imiseks kärab küll. Rohkem,kui H2-el millel ca 198hp tagarattajõudu
Graafikust saab pilti ma arvan, et reedel,kui rattale järgi lähen. Ja veel siduri koha pealt.. Need kuradi EBC 10% kõvemad ei kõlba mitte kusagile..70hp pealt hakkas juba sidur libisema
Pandi mingise Audi vedrud sisse ja hakkas 200 pealt libisema, siis tehti veel mingised seibid vahele,ning sai hea küll.
Ai kurja.... lähen homme Sami juurest läbi, näen ka selle pilli ära
Mäletad mis Janar ütles ...... siduri koha pealt
220 hj on algatuseks päris hea
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Welcome to the club
See on ikka sigalahe,et üldjoontes laabus kõik vägagi hästi . Palju väänet ???
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Krt, Deivi ees igasugu abi eest müts maha..kõigile teadmiseks siin foorumis, kes te tahate omale turbokat teha, konsulteerige Deiviga, säästate aega ja raha, kui et ise hakkate katsetama
Janar, ma lähen reedel pillile järgi, kella aega ei tea veel aga arvan et jääb ala 15.00-17.00 vahele..
Siduri kohapealt jah, tuleb ikka originaalis vaadata 50% kõvemaid vedrusid . Väände kohapealt ei tea, ma pole graafikut näind, aga juba siis kui 200 pealt hakkas sidur libisema, oli see 2x originaal...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.