Sidesüsteemid mootorrattal
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Sidesüsteemidest mootorrattal
bjorn kirjutas:Mis viimane seis on hiina sidevahenditega?
Selleks hooajaks vaja midagi, mis teeb järgnevat:
Saab tagasõitjaga rääkida
Saab mobiili handsfreena kasutada
Saab mussi kuulataÜldiselt teiste gruppidega sobivus ei ole primaarne, kuna suurtel matkadel veel ei plaani käia suure seltskonnaga.
DX EU laost saaks normaalse transpordiga ning juba maksud makstud sellise lahenduse: http://eud.dx.com/product/bluetooth-v2- ... S_Q8_mUclR
On paremaid ideid? Ali Expressist tellida ei viitsi, Ebay, DX jms on okei, mis Paypali vastu võtavad.
Mul täpselt samasugune asi(karp oli ka samusugune) aliexpressist free shipping ostetud,maksis 31€ tk.Kinnise kiivriga on kuuldavus ja rääkimine ka 130-ga liikudes ideaalne.Pole rohkem jõudnud kasutada,kui eelmisel aastal ühe korra ja sel aastal ühe korra,Lahtise kiivriga saab rääkida kuni 90-100 km/h, samas kui endal kuuldavus on ok, hakkab vastaspool kuulma ainult kohinat.Oli ka väga tugev tuul,nii,et see võis ka mõjutada.Aku peab vastu kindalt 7+ tundi.Mõlemal oli telefon järgi ja mulisesime kogu selle aja, va kui seisime mõned korrad.Seismise ajaks välja ei lülitanud,sest tahtsin proovida kaua aku kestab.Ei jõudnudki ära oodata ,sest jõusime enne koju.Kui telefon heliseb katkestab kõne ja kui telefoniga lõpetad ühendus igati korrektselt tagasi.Paaritamine oli ka lihtne.Kaugust ei proovinud,sest pole sellks seda ostnud.Sõbraga suhtlemiseks võtan midagi PMR-i valdkonnast,mis sellega ühendub.Näiteks Midland G8-te paar või Tribe.Keegi ei jõua ju kõikide sõpradega samu seadmeid osta .Mussi ma tsikliga sõites ei kuula,nii et seda pole proovinudki.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 256
- Liitunud: 14 Veebr 2006, 21:13
- Asukoht: Rakvere äärelinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 12 korda
Cardo G4 aku vahetus?
On kellegil kogemust Cardo G4 aku vahetusega? Kas ongi nii lihten: http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... BwQMygAMAA
Kust leida ASAP uut akut?
Ette tänulik,
_____________________________________________________
Riga 16 -> Jawa 350-634 -> Dnepr MT9 ------> Yamaha DragStar 650 -> Yamaha TDM850 -> BMW GS1150Adv -> Yamaha TT350 -> Honda XL700 -> Honda XRV750 RD04 ->Yamaha XTZ750 ja BMW F800GS
Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... tos_albums
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Cardo G4 aku vahetus?
ozzy007 kirjutas:On kellegil kogemust Cardo G4 aku vahetusega? Kas ongi nii lihten: http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... BwQMygAMAA
Kust leida ASAP uut akut?
Ette tänulik,
Näeb välja nagu helikopteri LiPo aku.
Kolm kohta kust proovida:
- Vajalik.ee (foorumikasutaja Isandpauk)
- Renovaar
- Mudelismipoed
Sidesüsteemidest mootorrattal
Eedu kirjutas:Eedu kirjutas:Motodepoost ma ei leidnud ja kusagil jäi silma ca. 400€ maksis. USA'st saaks samahinnaga kaks dual paki. Või ma ei oska motodepoo kodulehel seda leida.
Käisin täna motodepoos uurimas. Sena 20S single on hetkel otsas, uus partii peaks jõudma ca. 2 nädala pärast. Kui õigesti mäeltan siis maksis vist 240€
Loodab, et äkki selle aja jooksu leidub veel üks huviline kes on huvitatud antud komplektist ja saaks võtta sena 20s double pack, mis maksab 319€ (ehk pooleks ostes 160€ - võimalik, et nati soodsam, kui depoo teeb hinnast alla).
Ma ei tea kas oled endale inimese leidnud kellega soovid koos osta aga kui ei siis oleks käsi.
Re: Sidesüsteemidest mootorrattal
Pole seda kõike teemat läbi lugenud aga on kellelgi kogemusi PMR 446 saatjatega ehk push-to-talk põhimõttel?
Nimelt oleks taoline lahendus just sobiv sest saatjad on olemas (Cobra Microtalk MT645) ja siis saama kaasata vestlusesse ka autojuhte, kaassõitjaid.
Kogemust küsin just sellepärast et kuidas oleks parem nupp paigutada (lenksu vms kohta), mikrofon, kõlar kiivri sisse jne
EDIT: Kuna mul endal Cobra Microtalk MT645 olemas, siis mõtlesin, et ostaks selle headseti lihtsalt.
Huvitav, kas tavaline 2.5mm headset sobiks või peaks olema mingi spetsiaalne Cobra enda oma?
Muidu selline kit on 20€:
Kirjas on küll, et sobib Motorolale, aga kõik Cobra headsetid, mida leidsin, olid mingisuguse kahe audio otsaga, aga mul Cobrale läheb 1 x 2.5mm audio/mikrofoni ots :/
-
- Postitusi: 340
- Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
- Tsikkel: dr800, fjr1300p
- Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
- Tänanud: 99 korda
- Tänatud: 47 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest mootorrattal
ise kasutan aegajalt cobra mt200 edukalt vana nokia 2,5mm handsfreega, ma arvan et peaks töötama küll
eksarmukesed: thunderace, er6n, k1200rs, gsxf600, fjr1300(gen2), r6, fz6, dr650, vtr1000, f650gs, vfr800, fjr1300(gen1), fzs600, fjr1300p(gen1), ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125, sv1000
hetkel südant soojendamas: dr800, fjr1300p(gen3)
Re: Sidesüsteemidest mootorrattal
Aga kuidas sa nupu süsteemi lahendasid? Sõites ebamugav pole raadiosaatjal side nuppu vajutada?
Re: Sidesüsteemidest mootorrattal
urmas66 kirjutas:bjorn kirjutas:Mis viimane seis on hiina sidevahenditega?
Selleks hooajaks vaja midagi, mis teeb järgnevat:
Saab tagasõitjaga rääkida
Saab mobiili handsfreena kasutada
Saab mussi kuulataÜldiselt teiste gruppidega sobivus ei ole primaarne, kuna suurtel matkadel veel ei plaani käia suure seltskonnaga.
DX EU laost saaks normaalse transpordiga ning juba maksud makstud sellise lahenduse: http://eud.dx.com/product/bluetooth-v2- ... S_Q8_mUclR
On paremaid ideid? Ali Expressist tellida ei viitsi, Ebay, DX jms on okei, mis Paypali vastu võtavad.
Mul täpselt samasugune asi(karp oli ka samusugune) aliexpressist free shipping ostetud,maksis 31€ tk.Kinnise kiivriga on kuuldavus ja rääkimine ka 130-ga liikudes ideaalne.Pole rohkem jõudnud kasutada,kui eelmisel aastal ühe korra ja sel aastal ühe korra,Lahtise kiivriga saab rääkida kuni 90-100 km/h, samas kui endal kuuldavus on ok, hakkab vastaspool kuulma ainult kohinat.Oli ka väga tugev tuul,nii,et see võis ka mõjutada.Aku peab vastu kindalt 7+ tundi.Mõlemal oli telefon järgi ja mulisesime kogu selle aja, va kui seisime mõned korrad.Seismise ajaks välja ei lülitanud,sest tahtsin proovida kaua aku kestab.Ei jõudnudki ära oodata ,sest jõusime enne koju.Kui telefon heliseb katkestab kõne ja kui telefoniga lõpetad ühendus igati korrektselt tagasi.Paaritamine oli ka lihtne.Kaugust ei proovinud,sest pole sellks seda ostnud.Sõbraga suhtlemiseks võtan midagi PMR-i valdkonnast,mis sellega ühendub.Näiteks Midland G8-te paar või Tribe.Keegi ei jõua ju kõikide sõpradega samu seadmeid osta .Mussi ma tsikliga sõites ei kuula,nii et seda pole proovinudki.
selle jutu peale tellisin endale ka aga selle vähe uuema mudeli: http://eud.dx.com/product/bt-interphone ... VUQErmqqko.. täitsa ok on. aliexpressist tuli kohale 13 päevaga.. funkab jupp maad paremini kui cobraga, mis mul oli kaassõitjaga lobisemiseks ostetud. 110 km/h saab rahulikult rääkida. Telefoni vastu võttes lasen küll kiiruse 90-le..kostab paremini. mina olen igatahes sellega täitsa rahul. tollimaks tuli ka juurde.. ma lasin omnival tolli ära teha.. 25 eurtsi tuli lisaks.
Re: Sidesüsteemidest mootorrattal
Annan ka teada, et sain EUD-st http://eud.dx.com/product/bluetooth-v2- ... VWBtvntmuq need 2tk kätte mille tellisin. Kuna Siil segas, siis alles eile sain kiivritesse installitud.
Pos: suhteliselt lihtne ja loogiline, kiire manuaali lugemine ning kõik funktsioonid, BT, Intercom jne töötasid nii nagu lubatud.
Neg: Ei kasuta Micro USB vaid mingit oma mõõtu, lootsin Microt kohata. Suhteliselt paksud kuularid on, minu kiivrisse pidi peno sisse süvendid tegema, muidu surus valusalt vastu kõrva. Kaaslase kiivris mahtus täpselt alla, ilma modimiseta.
Hetkel rohkem ei oska kosta, pole veel teedele proovima jõudnud
-
- Postitusi: 340
- Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
- Tsikkel: dr800, fjr1300p
- Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
- Tänanud: 99 korda
- Tänatud: 47 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
LKits kirjutas:Aga kuidas sa nupu süsteemi lahendasid? Sõites ebamugav pole raadiosaatjal side nuppu vajutada?
ei oska öelda kas ebamugav, suurem jutustaja ei ole sõites. endal vöö peal tavaliselt ja kindaga kannatab normaalselt vajutada
eksarmukesed: thunderace, er6n, k1200rs, gsxf600, fjr1300(gen2), r6, fz6, dr650, vtr1000, f650gs, vfr800, fjr1300(gen1), fzs600, fjr1300p(gen1), ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125, sv1000
hetkel südant soojendamas: dr800, fjr1300p(gen3)
Re: Sidesüsteemidest mootorrattal
Hästi eks proovin järele mingi suvalise 2.5mm hands-free'ga
Tänud
Edit: nüüd on mõnus missioon leida 3.5mm emane 2.5mm isane audio üleminek, millega töötab mikrofon ka :-D igal pool on ainult audio üleminekud, aga eks pean otsima
-
- Postitusi: 724
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Cobral on olemas ka mingid nupud, misa saab lenksule panna. Eraldi juhe selleks, oomi pood täitsa müüb. Rolludega sõites olen kasutanud ja sai hakkama. Veekindlust ei tea kommenteerida ja peatuste puhul ebamugavus lisajuhtmete lahti ühendamise näol.

-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Sidesüsteemidest mootorrattal
bjorn kirjutas:Annan ka teada, et sain EUD-st http://eud.dx.com/product/bluetooth-v2- ... VWBtvntmuq need 2tk kätte mille tellisin. Kuna Siil segas, siis alles eile sain kiivritesse installitud.
Pos: suhteliselt lihtne ja loogiline, kiire manuaali lugemine ning kõik funktsioonid, BT, Intercom jne töötasid nii nagu lubatud.
Neg: Ei kasuta Micro USB vaid mingit oma mõõtu, lootsin Microt kohata. Suhteliselt paksud kuularid on, minu kiivrisse pidi peno sisse süvendid tegema, muidu surus valusalt vastu kõrva. Kaaslase kiivris mahtus täpselt alla, ilma modimiseta.Hetkel rohkem ei oska kosta, pole veel teedele proovima jõudnud
Tegin täpselt sama ratsi, mõlemal kiiviril. aga tulemus sai väga hea. Ainuke asi, mis selle komplekti juures häirib on see kinnitusklamber, millega BT seade kiivri külge pannakse, veits niru lahendus. Korraliku (3M) kahepoolse teibiga jupstükk oleks vast parem.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
LKits kirjutas:Aga kuidas sa nupu süsteemi lahendasid? Sõites ebamugav pole raadiosaatjal side nuppu vajutada?
Sellel peakomplektil,mida sa välja tõid on ju lenksu nupp ka olemas.Raadiosaatjat ei pea üldse näppima.
http://www.aliexpress.com/store/product ... 08371.html
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kas erinevate hiina tootjate peakomplekte olete omavahel ka tööle saanud ?
Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R
Re: Sidesüsteemidest rattal
Väike update rahvale, kes ootab Cardo Packtalk sidesüsteemi: Kui algse info kohaselt pidi Packtalk saabuma hiljemalt mai lõpuks, siis hetkel pakutakse saabumisajaks juuni keskpaika. Loodetavasti ei riku see kellegi reisiplaane.
Lühike funktsionaalsuse võrdlus ka Cardo G9X seadmega:
Juurde tuli:
Bluetooth sidestandardi versioon 4.0
DMC siderežiim, mis võimaldab sidet kuni 10 teise sideseadmega konverentsrežiimis. Tõenäoliselt saab ühendada rohkem rahvast, kuid see pole ametlikult toetatud.
Seda DMC siderežiimi on võimalik (vähemalt lähitulevikus) kasutada ainult Packtalk seadmetega, teiste seadmetega tuleb kasutada Bluetooth siderežiimi.Muusika või raadio kuulamise võimalus omavahelise side ajal ehk nö. taustal. Mobiilikõne ajal lülitatakse muusika/raadio jätkuvalt välja. Taustamuusika või raadio peab tulema iga tegelase oma seadmest ehk seda ei saa kasutada koos muusika jagamise funktsiooniga umbes sel moel, et n. juht edastab oma telefonist muusika kaasreisija seadmesse ja samal ajal on aktiivne ka sideühendus kaasreisijaga.
Võimalus siduda Cardo sideseadet teiste tootjate sideseadmetega. Nagu selle teema lugejad juba ilmselt teavad, ei ole see funktsionaalsus ühelgi tootjal päriselus just kõige asjalikum aga ajab asja ära kui häda käes.
Uut tüüpi seadme alus, mis ei ole enam ühilduv eelmiste põlvkondade alustega. Aluse paigaldus peaks olema nüüd lihtsam, ei ole tarvis polte kruvida ning nii mikrofon kui ka valjuhääldid saab ühendada pistikuga.
Seadmesse on sisse ehitatud üsna ulmeline välismaa-keelne menüüsüsteem, mis peaks tegema lihtsamaks kõikvõimalike funktsioonide kasutuse - ei ole vaja tingimata meeles pidada, mis nuppu mitu korda peab vajutama, et mingi asi käima või seisma panna.
Mõned häälkäsud
Roheline LED
Ära kadus:
nn. "kiire" sidumise võimalus, kus seadmeid tuli sidumiseks omavahel klõpsti kokku lüüa.
Võimalus ühendada juhtmega välist heliallikat n. mp3 mängijat.
Toon välja ka Packtalk seadme DMC siderežiimi paar huvitavat "omadust":
- Kuigi kõik kuulevad kõiki, edastatakse (väidetavalt segaduse vältimiseks) samaaegselt ainult nelja inimese kõnet. Seega kui on 10 inimest sides, siis kõik need 10 kuulevad maksimaalselt nelja inimest samal ajal. Kuidas valitakse need 4 siis, kui näiteks 6 inimest samal ajal lobisevad, ei oska veel öelda.
- DMC siderežiimis ei ole kõik seadmed võrdsed vaid üks seade peab alati olema nö. "juhtoina" rollis. Kui "juhtoinas" eest ära sõidab, siis pakun, et "lammastel" on omavaheline side läinud ja kui sidet tagasi tahetakse peab järgmine "juhtoinaks" hakkama.
Vabandan juba ette keeruliste sõnade kasutamise ja sisutu reklaami haisu tekitamise eest.
Re: Sidesüsteemidest rattal
On mõni "hiinakas", mis ühildub ka Cardo G4 ja/või G9-ga?
Kohe üldse ei tahaks osta "Apple" stiilis seadet, mis ühildub ainult iseendaga
Universaalsed standardid on tulevik
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
No aga miks Sa mõnda kasutatud G4'ja ei taha osta? Saad umbes alla saja raha eest asja kätte ja pole mingeid ühilduvuse probleeme ega muud jura.
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Raiped on sõitnud pundis kus G4 ja G9 ja vist ikka kümme nägu rääkis korraga.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Cardo Packtalk on kohal. Saadaval Tallinna Velt Motocentris ja homme 7. juuli pealelõunal ka paljudes teistes kohtades.
Kas siin on huvilisi, kes sooviksid et neile tutvustataks Cardo Packtalk või mõnd muud Cardo sidesüsteemi - näidataks näpuga mis ja kuidas, seletataks "nagu lollile", tehtaks puust ja punaseks?
Huviliste olemasolul olen nõus organiseerima sellise (terve päeva) ürituse Tallinna Velt Motocentris näiteks järgmise nädala esmaspäeval või teisipäeval.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Spoiler
urmas66 kirjutas:bjorn kirjutas:Mis viimane seis on hiina sidevahenditega?
Selleks hooajaks vaja midagi, mis teeb järgnevat:
Saab tagasõitjaga rääkida
Saab mobiili handsfreena kasutada
Saab mussi kuulataÜldiselt teiste gruppidega sobivus ei ole primaarne, kuna suurtel matkadel veel ei plaani käia suure seltskonnaga.
DX EU laost saaks normaalse transpordiga ning juba maksud makstud sellise lahenduse: http://eud.dx.com/product/bluetooth-v2- ... S_Q8_mUclR
On paremaid ideid? Ali Expressist tellida ei viitsi, Ebay, DX jms on okei, mis Paypali vastu võtavad.
Mul täpselt samasugune asi(karp oli ka samusugune) aliexpressist free shipping ostetud,maksis 31€ tk.Kinnise kiivriga on kuuldavus ja rääkimine ka 130-ga liikudes ideaalne.Pole rohkem jõudnud kasutada,kui eelmisel aastal ühe korra ja sel aastal ühe korra,Lahtise kiivriga saab rääkida kuni 90-100 km/h, samas kui endal kuuldavus on ok, hakkab vastaspool kuulma ainult kohinat.Oli ka väga tugev tuul,nii,et see võis ka mõjutada.Aku peab vastu kindalt 7+ tundi.Mõlemal oli telefon järgi ja mulisesime kogu selle aja, va kui seisime mõned korrad.Seismise ajaks välja ei lülitanud,sest tahtsin proovida kaua aku kestab.Ei jõudnudki ära oodata ,sest jõusime enne koju.Kui telefon heliseb katkestab kõne ja kui telefoniga lõpetad ühendus igati korrektselt tagasi.Paaritamine oli ka lihtne.Kaugust ei proovinud,sest pole sellks seda ostnud.Sõbraga suhtlemiseks võtan midagi PMR-i valdkonnast,mis sellega ühendub.Näiteks Midland G8-te paar või Tribe.Keegi ei jõua ju kõikide sõpradega samu seadmeid osta .Mussi ma tsikliga sõites ei kuula,nii et seda pole proovinudki.
Tänaseks olen seda seadet mitmeid kordi kasutatud ja tootja poolt lubatud aku kestvus 7 tundi on igati kindel.Teglikkuses on ka paar tundi rohkem tulnud ühel korral.Laadimine kestab max tund.
Mina kuulen tagaistujat vabalt ka veel 130-ga ,aga tema mind üle 100 sõites eriti hästi ei kuule.Ilmselt tagaistujale tuleb tuul rohkem kiivrisse.Kiivrid on muidu samad.Kinnitus klambri tegin ümber kahepoolse teibi peale,sest minu kiivri serva tihend on liiga paks ja klamber ei jää ilusasti hoidma.Teibiga sai väga heaks.Ilmselt ka kiivrile parem,ei kraabi värvi ära.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kiivriks Schuberth C3 ja sidesüsteemiks Cardo G9. Originaalis on G9 võimalik kiivri külge panna kas klambri või kahepoolse teibiga hoidjaga. Kuna C3 alumine äär on hirmus paks, siis panin kaasasolnud teibiga hoidjaga. Praeguseks sellel kaks häda - esiteks jääb seade kiivri alumisest otsast oma paar cm allapoole ja teatud tingimustel segab pea keeramist (nt kui seljakaitse üles tõuseb) ja teiseks see originaalis kaasas olnud teip lasi end pikapeale lahti ja kogu komplekt töllerdab naljakalt kiivri küljes. Sobiva kiiruse/tuule kombona paneb see ka kiivri mõnusalt värisema.
Mõtlengi nüüd, et kas teha väljaminek ja vahetada peakomplekt mõne sellise vastu, mis oleks saledam, ei ulatuks kiivri alumisest osast nii kõvasti välja või hankida tugevat kahepoolset teipi ja panna üritus nii samuti tagasi, kui enne oli. Cardol on sellele kiivrile küll ideaalne OEM lahendus SRC näol olemas, kuid seal sees peaks olema tegelikkuses Cardo G4. Ja noh päris kallis on ka. Piltide järgi on Cardo SHO-1 lahendus päris imelik - kas seda keegi kasutanud on? Või hoopis mõne teise tootja poole vaadata? Kuidas nt Senadel see kinnitamine on?
Re: Sidesüsteemidest rattal
spike kirjutas:Kiivriks Schuberth C3 ja sidesüsteemiks Cardo G9. Originaalis on G9 võimalik kiivri külge panna kas klambri või kahepoolse teibiga hoidjaga. Kuna C3 alumine äär on hirmus paks, siis panin kaasasolnud teibiga hoidjaga. Praeguseks sellel kaks häda - esiteks jääb seade kiivri alumisest otsast oma paar cm allapoole ja teatud tingimustel segab pea keeramist (nt kui seljakaitse üles tõuseb) ja teiseks see originaalis kaasas olnud teip lasi end pikapeale lahti ja kogu komplekt töllerdab naljakalt kiivri küljes. Sobiva kiiruse/tuule kombona paneb see ka kiivri mõnusalt värisema.
Mõtlengi nüüd, et kas teha väljaminek ja vahetada peakomplekt mõne sellise vastu, mis oleks saledam, ei ulatuks kiivri alumisest osast nii kõvasti välja või hankida tugevat kahepoolset teipi ja panna üritus nii samuti tagasi, kui enne oli. Cardol on sellele kiivrile küll ideaalne OEM lahendus SRC näol olemas, kuid seal sees peaks olema tegelikkuses Cardo G4. Ja noh päris kallis on ka. Piltide järgi on Cardo SHO-1 lahendus päris imelik - kas seda keegi kasutanud on? Või hoopis mõne teise tootja poole vaadata? Kuidas nt Senadel see kinnitamine on?
Cardo Packtalk läheb klambriga C3 serva külge väga hästi (kontrollitud) ning teeb serva kõrgemaks ainult 3-4mm (kõrvaklapi ja mikrijuhtme paksuse võrra). Klamber hoiab alust ja seadet kiivri küljes ilma ühegi poldita ning seda saab paigaldada G9* seadmetega võrreldes ettepoole ilma, et see hakkaks C3 päikesevisiiri nupu kasutust segama. Kui G9 kleebitavat plaati peaks vaja minema, siis seda peaks paljudel üle olema sh. ka minul.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Tähelepanu Cardo Packtalk kasutajad! Kui teie sideseade on sisse lülitatud ning seda kordagi ei kasutata tunni aja jooksul, siis läheb seade aku säästmise eesmärgil unerežiimi. Seejärel ei pruugi seade reageerida sideühendustele ja ka mobiilikõnedele. Lahenduseks on seadme välja-sisse lülitamine. Loodetavasti tuleb järgmise tarkvaraga võimalus see ebameeldiv funktsionaalsus välja lülitada.
Samas annan teada, et kohale on jõudnud Schuberth M1 kiivri sidesüsteem. Eriliseks teeb selle sidesüsteemi asjaolu, et selle süsteemi mikrofonid ja valjuhääldid on M1 kiivrisse juba integreeritud. Mikrofonid asuvad samuti voodri vahel ning ei paista/ulatu kuskiltpoolt välja. Tootja sõnul on sedasorti peidetud mikrofonidega süsteem sobilik suhtlemiseks kiirustel kuni 100km/h. Sobib eriti hästi linnasõiduks. Sidesüsteemi ja ka kiivrit saab katsuda Tallinna Velt Motocentris.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Packtalk seadmetele saadaval tarkvara uuendus v1.1, peamiselt lapiti DMC siderežiimi.
- Voice activation performance enhancements in DMC mode
- Improved audio experience
- Fixed an issue where some users would accidentally mute their unit in DMC mode
- Following customer feedback, Voice Command list now available only from Standby mode
- General functionality improvements and bug fixes
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 60 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Hooaja lõpupoole soetasin endale Sena 3S-W süsteemi. Üksinda sõitmiseks väga mõnus asi. Aku peab kauem kui ootasin, ja helitugevusest piisab, et kõrvatropidega sõites navit/podcaste/muusikat kuulata.
SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S>Crossrunner
Re: Sidesüsteemidest rattal
Packtalk seadmetele väljas tarkvaraversioon 2.0
- DMC režiimis saab samaaegselt kuuldel olla senise 10 asemel 15 seadet ja samal ajahetkel aktiivsete mikrofonide arvu suurendati neljalt kuuele.
- Lisandus funktsioon "DMC bridge", mis võimaldab ühendada Bluetooth režiimis kaassõitja seadme (side ulatus piiratud) DMC siderežiimis olevate Packtalk seadmetega.
- Lisandus funktsioon "Private Chat", mis võimaldab kahe Packtalk seadme vahel privaatset sidet - ülejäänud seltskonna juttu kuuldakse, kuid omavahelist mula teistele ei edastata.
Välismaa keeles sama asi pikemalt:
Software Update v2.0
Significantly improved performance:
In DMC mode the number of group participants has increased from 10 to 15.
In a group of more than 5 riders the range has increased from 3 miles/5km* to up to 5 miles/ 8 km*.
The number of group riders that can talk simultaneously has increased from 4 to 6 while all 15 group members can hear the conversation.
Audio improvements to the DMC network.
New features in DMC mode:
DMC Bridge: Add to the group a passenger with a Bluetooth device or a caller on a mobile phone.
Private chat: 1 on 1 private conversation with a group member while keeping connected to the rest of the group.
Bug fixes and other improvements
*Results may vary according to terrain.
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kas on keegi kursis järgmise faktiga?
Kas on olemas BT intercom süsteemi millel oleks 5pin sisend ka olemas? Et saaks juhtmega liita ka ratta külge.
Või kust on võimalik saada 5 Pin Din to 3.5mm üleminek, aga selline, et ka mikrofoni ühendus jääks alles.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Jääb veidi segaseks aga mis mõttes "juhtmega liita ka ratta külge". Milleks see hea oleks? Saad täpsustada?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.