Parandusettepanekuid Liiklusseadusesse
-
- Postitusi: 323
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Parandusettepanekuid Liiklusseadusesse
ohmoon kirjutas:A2-lt A-le maksab siiski 52 eur-i. 26 euri sõit ja 26 euri uus plastik. Ning sõit kestab 35 min (reaalselt 20) ilma, et peaksid platsi harjutusi/teooriat tegema. Seega jah mingit taset see küll ei näita.
täpselt minu point. ma olen peatselt 42, seega mitte poisikene. tsikkel on 29 kw, seega piisav minu jaoks iseenesest. 70% sõitudest on linnasõidud Tallinnas, kuna käin igapäevaselt tööl, seega ei näe linnasõidu eksamis probleemi. vormistamise küsimus, aga - andke andeks, jabur. inimene on kaks aastat korrektselt sõitnud, rikkumisi ei ole, vanust kah nagu oleks, aga show must go on...
nii. ja selle asja ennem lahtiseletatud vahe, et autos paugupanemine ei ole nii fataalne kui tsikliga pauk - nõus. siklist on ohtlik esmajoones ENDALE, autoga tulipea aga paljudele TEISTELE, ehk siis, kui autojuht ja siklijuht panevad umbes 50-70 km/h, (linnakiirus,) pauku, siis siklist on halvimal juhul ise kastis või pikalt kipsis, autojuhil ei ole endal eeldatavasti midagi viga. kui turvavarustust nõuetekohaselt kasutab. AGA - autot eeb teistele liiklejatele, kõrvalistele ja pahaaimamatutele, musta stenaariumi kohaselt märkimisväärselt rohkem (ka fataalset) kahju sellel kiirusel, kui võrdlemisi pisike tsikkel. tsikkel+auto=kannatab alati siklist, olgu tal siis õigus või mitte, auto+auto= võivad kannatada mõlemad.
mina leian, et mitte ise ennast surnukssõita tahtjaid ei pea elushoidma, vaid üritama minimaliseerida nende poolt teistele tekitatav võimalik kahju.
siin riigis ja üldse Euroopas on inimõigustega pisut liiga jaburaks mindud. just pättide suhtes - me kaitseme ja hoiame pätte ning potentsiaalseid mõrtsukaid, selle asemel et kaitsta nende potentsiaalseid ohvreid. mõrtsukate/pättide resoluutse ellimineerimise kaudu.
irw, võiks ju valada veel õli tulle ka nulltolerantsiga alkoholi suhtes et kas 0,0 on õigustatud või peaks ikka lubama miski 0,x promilli
AzA kirjutas:Pigem peaks nii olema, et A2 paar aastat olnud ja 24 täis saad oma A ja kogu lugu ja ühtlasi ei saa A-d üldse teha, ainult A2-te ... ole või 60 aastane.
Võib mingit lisakursust a la. motosurvival stiilis nõuda, aga ka see võiks kohe A2-e taotlemisega kaasas käia. Jabur on tänaval sõitma õppida
absoluutselt nõus. ise olin A2 saades 39 ja leian, et võimsuspiirangul oli point. samas pooldan, et hoolimata B,C vms kategooria olemasolust, A peaks algama A2'st täiskasvanud indiviidide puhul. alaealistele A1 hea küll. B,C jne kategooriad näitavad liikluses osalemise kogemust, aga mitte kaherattalise ohjamise vilumust.
ja endiselt pooldan ma, ise B'd omamata, et algsel "vahtralehe" B'l oleks ka võimsuspiirang. et "vahtralehed" end oma sõpradega võimsate masinatega "kasti" ei kihutaks. kahjuks... ei ole need enam üksikjuhtumid. õpid kaks aastat mingi "seljakotiga" sõitma, teistega liikluses arvestama, teisi vajadusel trassil mööda laskma viisakalt, vat siis istu võimsa ja ülbe raudkasti sisse.
ise A'd tehes lasin trassi 50-kuubilisega. õpetas liiklusviisakust ja stoilisust, kui "madallendurid" mööduda soovisid. siiani lasen rahulikult kiirustajaid mööda ja sõidan oma sõitu.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.