Parandusettepanekuid Liiklusseadusesse
Re: Parandusettepanekuid Liiklusseadusesse
Praegu on liikluses tuhandeid mootorrattaid, mille 25kW eksisteerivad vaid paberitel, tüünitud taburettidest ma ei räägigi...
Ehk, kui ei suudeta kontrollida, sõidavad need A2 loa omajad "25kW " tsiklitega rõõmsalt edasi.
Nii see on ja selles vallas head toimivat lahendust kardetavasti ei tulegi. Politseil on iga rikkumise puhul tõendamiskohustus ja mõõtmisi tuleb läbi viia taadeldud seadmega. Seega peaks tekkima võimalus kas kahtlane tsikkel viia taadeldud dünoni või düno tuua tsiklini. Esimene võtab liiga palju aega ja teine liiga palju raha, et see tegevus mõistlik oleks riigi vaatenurgast. Ei ole ju sellist kW piiramise meetodit, mis oleks universaalselt standardiseeritud, mittemuudetav ja käigult kontrollitav. Isegi kui nt ülevaatusel mõõdetaks võimsust, saaks selle kõik järgmisel päeval jälle ära muuta vähegi osava mehaaniku poolt. Kõik olulised tsiklite võimsust muutvad osad võivad olla nii peidus, et käigupealt ei saa nt kontrollida neile pandud plomme jne.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.