Starter ei jõa vedada.


Mart1976
Postitusi: 5
Liitunud: 15 Sept 2011, 20:12
Tsikkel: tuono

Re: Starter ei jõa vedada.

Lugemata postitus Postitas Mart1976 »

Re: Cagiva Canyon 600

PostitusPostitas margus014 » Pühapäev Jaan 16, 2011 20:58
Mootor on juttude järgi rotaxi patendi järgi valmistatud ning jah, neil kõigil on 24kW (piirajaid ei ole, küll aga on sellest mootorist vöimalik rohkem kätte saada), vahe on selles et 96. aasta masinatel peaks olema nukaprofiil väheke teine ja neil on vörreldes teiste 600 Cagivatega 50Nm väänet (teistel 45Nm).
Jõudu saab lihtsaimat viisi pidi juurde kui peale panna 500cc Cagiva plokikaan (istub 1:1). Tulemuseks suurem surveaste, rohkem jöudu ja väiksem kütusekulu- Ise tegin selle vahetuse ära. Lisaks see talv portisin omal veel plokikaane ära (suurendasin ja silusin sisse ja väljalaskelööre). Kui välja vahetada karpa (originaalis vaakummembraaniga karbuss) möne parema vastu, saaks ka vast möne hepa juurde. Kui veel POWER UP'ist rääkida siis kindlasti saaks midagi juurde kui originaal sumpadest söelad välja saada (seal on mingi kambrite süsteem + katalüsaator sees)- ise ei ole sellega veel viitsinud tegeleda. Muideks kogu sumbutisüsteem leegitorudest püttadegi on kohe originaalis roostevabast terasest (Lafranconi toodang).

Nörgeimaks küljeks (tüüpviga) on originaal starteri vabajooksusidur, mis tuleks koheselt välja vahetada KTM LC4 siduri vastu (maksab KTM esinduses eelmise suve seisuga 1065 EEK ja istub 1:1). Lisaks on mõni välismaalasest omanik veel täheldanud seda, et staatori poldid ja magneeto tagused poldid võivad lahti tulla ja selle töttu ära hävitada staatori. Aitab see, kui poldid välja keerata ja keermeliimiga sisse tagasi panna- probleem lahendatud.

Vibratsiooni ei ole mitte sittagi vörreldes möne teise ühepütasega, tänu sellele, et Cagiva kasutab mootoris tasakaalustusvölli.
Ise olen selle tsikkliga kulgenud viimased 2,5a ja kavatsen veel vähemalt 2 hooaega sellega söita (siis otsaks vb juba kas Africa twini, Cagiva Gran Canyon 900 vöi Cagiva Elefant 900 asemele)

Üks kasulik asi tsikkli juures on see, et tuuleklaasi all on panipaik kinnastele :wink:

Sõidumugavuse koha pealt seda, et perse jääb pikal söidul kangeks :lol: , Kuid juhtavus on sitaks hea nii asfaldil kui kruusal. Pole mingit probleemi kallutada kurvis (asfalfil) nii, et jalaraud vastu maad kriibib. Nokka rebib esimese käiguga ilma et peaks sidurit kasutama. Ainus asi on see, et tippkiirus on max 160km/h, mis tähendab et 130-140 pealt hakkab vaikselt koguma.

Üks suvel tehtud video:

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”