Starter ei jõa vedada.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Starter ei jõa vedada.
Tere, rattaks 99 a. Cagiva Canyon 600, mureks on jõuetu starter, mis iga päevaga nõrgemaks jäänud. Täna ei suuda enam üldse käima vedada. Lahti võttes ei suutnud erilist viga tuvastada, vaid kahe harja vedru vajas kohendamist. Puhastasin ja määrisin vajalikud osad kuid kasu ei midagi, isegi vist hullem nüüd. Kas kuskil keegi kontrolliks? Tavalise testriga ei tee ju midagi.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Starter ei jõa vedada.
Ehk on aku nõrgavõitu?
Re: Starter ei jõa vedada.
Aku suht välistatud, kuna korralike täkujuhtmetega autolt lisa andes ei muutunud midagi.
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Starter ei jõa vedada.
Tavalise testriga saab mõõta küll kui ligi pääseb.
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Re: Starter ei jõa vedada.
Re: Cagiva Canyon 600
PostitusPostitas margus014 » Pühapäev Jaan 16, 2011 20:58
Mootor on juttude järgi rotaxi patendi järgi valmistatud ning jah, neil kõigil on 24kW (piirajaid ei ole, küll aga on sellest mootorist vöimalik rohkem kätte saada), vahe on selles et 96. aasta masinatel peaks olema nukaprofiil väheke teine ja neil on vörreldes teiste 600 Cagivatega 50Nm väänet (teistel 45Nm).
Jõudu saab lihtsaimat viisi pidi juurde kui peale panna 500cc Cagiva plokikaan (istub 1:1). Tulemuseks suurem surveaste, rohkem jöudu ja väiksem kütusekulu- Ise tegin selle vahetuse ära. Lisaks see talv portisin omal veel plokikaane ära (suurendasin ja silusin sisse ja väljalaskelööre). Kui välja vahetada karpa (originaalis vaakummembraaniga karbuss) möne parema vastu, saaks ka vast möne hepa juurde. Kui veel POWER UP'ist rääkida siis kindlasti saaks midagi juurde kui originaal sumpadest söelad välja saada (seal on mingi kambrite süsteem + katalüsaator sees)- ise ei ole sellega veel viitsinud tegeleda. Muideks kogu sumbutisüsteem leegitorudest püttadegi on kohe originaalis roostevabast terasest (Lafranconi toodang).
Nörgeimaks küljeks (tüüpviga) on originaal starteri vabajooksusidur, mis tuleks koheselt välja vahetada KTM LC4 siduri vastu (maksab KTM esinduses eelmise suve seisuga 1065 EEK ja istub 1:1). Lisaks on mõni välismaalasest omanik veel täheldanud seda, et staatori poldid ja magneeto tagused poldid võivad lahti tulla ja selle töttu ära hävitada staatori. Aitab see, kui poldid välja keerata ja keermeliimiga sisse tagasi panna- probleem lahendatud.
Vibratsiooni ei ole mitte sittagi vörreldes möne teise ühepütasega, tänu sellele, et Cagiva kasutab mootoris tasakaalustusvölli.
Ise olen selle tsikkliga kulgenud viimased 2,5a ja kavatsen veel vähemalt 2 hooaega sellega söita (siis otsaks vb juba kas Africa twini, Cagiva Gran Canyon 900 vöi Cagiva Elefant 900 asemele)
Üks kasulik asi tsikkli juures on see, et tuuleklaasi all on panipaik kinnastele
Sõidumugavuse koha pealt seda, et perse jääb pikal söidul kangeks , Kuid juhtavus on sitaks hea nii asfaldil kui kruusal. Pole mingit probleemi kallutada kurvis (asfalfil) nii, et jalaraud vastu maad kriibib. Nokka rebib esimese käiguga ilma et peaks sidurit kasutama. Ainus asi on see, et tippkiirus on max 160km/h, mis tähendab et 130-140 pealt hakkab vaikselt koguma.
Üks suvel tehtud video:
Re: Starter ei jõa vedada.
Kui ma ei eksi siis see vabajooksusidur pigem hakkab libisema ja starter käib tühja.
-
- Postitusi: 251
- Liitunud: 19 Juul 2005, 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Starter ei jõa vedada.
võta lahti see vabajooksu värk ja vaata järgi, see on tõesti üks pajebenn, võib teha seal mida iganes, kunagi sai ka vahetatud ja uus kestis oma paar nädalat. ja kui starter maas, siis viska talle vool taha, kui laksab korralikult ringi, siis pole tal häda miskit.
Re: Starter ei jõa vedada.
Vabajooksu sidur on lihtne asi aga päris tülikas on teda kätte saada (magneeto kättesaamiseks on tõmmitsat vaja jne.) Kontrolli enne starter ära - ei kujuta praegu küll ette kuidas saaks vbajooksu sidur mootori ringiajamist raskeks teha. Enne kui endale lisatööd ja kulu tekitad küsi esindusest (AP moto peaks vist olema) või Streetmotost järele.
Päikest!
Re: Starter ei jõa vedada.
See starteri kontroll kodusel meetodil on tehtud, laagrid ok, harjad samuti korras, kui tühjalt voolu anda käivitub starer järsult. Ise mõtlen, et äkki mähised kuskilt kahjustada saanud ja nüüd lühises. Saaks selle starteri kuskile kontrolli viia, kuid kuhu.
Re: Starter ei jõa vedada.
Dekompressiooni klapp vms vaata üle (juhul kui antud mootoril on). Suurtel ühepütastel hakkab elektristarter surema kui dekompressiooni käivitamisel ei toimu. Lõppeb reeglina starteri siduri mahapõletamisega.
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Re: Starter ei jõa vedada.
Kui see mootor on sarnane Rotaxi mootoriga, siis kindlasti järgi vaadata dekompressor, peaks asuma ühe nukkvõlli otsas ja selle vedru kipub ära väsima.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Starter ei jõa vedada.
tarmoel kirjutas:Vabajooksu sidur on lihtne asi aga päris tülikas on teda kätte saada (magneeto kättesaamiseks on tõmmitsat vaja jne.) Kontrolli enne starter ära - ei kujuta praegu küll ette kuidas saaks vbajooksu sidur mootori ringiajamist raskeks teha. Enne kui endale lisatööd ja kulu tekitad küsi esindusest (AP moto peaks vist olema) või Streetmotost järele.
Päikest!
Neeme tegi sellest vabajooksu sidurist Motors TV-s juttu ka.Ei mäleta küll mis teemas,aga point oli see,et kui starter vaevaliselt veab,siis keerab selle siduri peeti.Ühesõnaga ,kui ei starter ei jaksa vedada,siis ära rohkem näpi,muidu on remondi kulu väga suur.
Nii,et pöördu tema poole Streetmotosse ja saad ilmselt ka pädevad vastused.
Edit:Leidsin selle üles http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Bike+ ... sidur.aspx
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.