GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Oh ei! Kollektor on mingi tundmatu ebay leid mille aretasin külge. Titaanist ja jämedatoruline. Aga kuna selle Y-pipe ei sobi, teen rosterist uue tüki ja vean pütini välja. Korralikku pütti oleks ka vaja, kuid sellega on aega ja rosterist isetehtud pütt ei sega esialgu sõitmist vaatamata sellele, et on veits raskem kui võiks.
GSXR1100W originaal väljalase (kolle + 2 pütti + vahetorud) kaalub mingi 20kg!!
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ajasin täna garaazist välja. Lenks on harjumatult lai aga sõita on mugav
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Smm kirjutas:Ajasin täna garaazist välja. Lenks on harjumatult lai aga sõita on mugav
Kuidas nii väikseid pilte saab teha Tahaks ikka lähemalt ka näha!
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
https://www.dropbox.com/s/u627bl1yrub8a ... 9.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/i7k0hm1hc1jbc ... 8.jpg?dl=0
Tegeleda tuleks veel kosmeetilise poolega aga sõitmist otseselt ei sega miskit
-
- Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
[youtube][/youtube]
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kaks 2. gen õlipõletajat müügis, 750 ja 1100. Uuema otsa mudelid, täisoriginaali pole mõtet loota, kuid ütleme nii, et asja saaks. Omal pole ruumi ja raha, aga ehk keegi teine tunneb ka, et midagi sellist on täielikust õnnest puudu?
http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=1960715
http://bike.motors24.ee/vehicles/445107 ... -1992.aspx
Loodan, et rattad lihunike kätte ei satu... päris esimese generatsiooni mudelit rikkumata kujul mina eestimaa pinnal ihusilmaga näinud ei olegi näiteks!
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
olen ka kunagi sellist ratast omanud ja võib olla isegi ,et üks väheseid mida igatsen, ehk ka sellepärast ,et veetsin temaga arvan ,et sadu tunde koos garaažis sain ta kastide sees ja lahtise mootoriga, tegin mootorile korraliku remondi ja värvisin ´terve ratta üle
käis edasi ja mind tehniliselt alt ei vedanud peale seda kordagi... ise olin siis muidugi ka 18-19 ja eks see edasimineku mälestus ka tänu sellele võib-olla värvilisem
leidsin ka ühe pildi kus ratas oli peaaegu valmis
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Huvitav, kui palju vanemaid sukisid kokku saaks, kui GS, GSX, GSF, TL seeria ratastele mingi meet orgunnida?
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
GS ja GSX tüüpi õhkjahutusega rattad (suht eranditult pre-90 kaup), GSXR 84-95 (1100 puhul kuni 98), Bandit kvalifitseeruks ka kui on õlijahutusega. TLS ja TLR sobiks ka gruppi, kuna on mõnes mõttes omamoodi rattad.
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Inspireeritult suure läbisõidu teemast leidsin ühes teises foorumis ühe teise teema. Long live the GSX-R!
http://www.gixxer.com/forums/15-oil-coo ... r750l.html
Kui palju teie vanakooli Suzukid sõitnud on ja palju õli võtavad?
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Minu omal 93 kellal ja õli võtab välba kohta maksimumist miinimumini.
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kas laadimispinge 14,5-15v 3500 pöörde juures on normaalne?
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
15v on minu arust palju. 14,5 suht ülempiir nagu.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Keegi kogenum ehk aitaks... Otsid oma rattale kolvirõngaid. Peame siin ühe kolleegiga dialoogi. Tema kirjutas siis nii: Please note that the N/P and R/S models for GR7BB Suzuki use different piston rings.
Mida põrgut see N/P või R/S tähendab? Kuidas ma endale need päris õiged rõngad saaks? Ma vaatan, et ilm juba päris kenda, saaks sissesõitu hakata tegema
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
N - 1992
P - 1993
R - 1994 (750 tulid siis plokikaane ja raami vahele ka kinnitused)
S - 1995(sama 1100 kohta)
Kolvid on ka teised.
Mul must suksu ikka seisab garaazis... keegi omale vist ei taha, mis teen sellega?
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ehk oskab keegi öelda kuidas käib 96a gsx 750 93kw klappide reguleerimine. Kas on hüdrotõukurid või vaja reguleerseibidega paisuvahed paika panna?
-
- Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Hüdrotõukurite kohta ei oska öelda, kas üldse mootorratastel kasutatakse. Üldjuhul ikka kruvika ja mutrivõtme lahendus või seibidega.
Kui jutt käib gsx-R 750 siis on seibidega. kuni 1995 oli veel ''slingshot'' raamiga, 1996 oli juba SRAD (ei liigitu enam antud teema alla) ja sellel on sama lugu.
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
cossie kirjutas:Hüdrotõukurite kohta ei oska öelda, kas üldse mootorratastel kasutatakse. Üldjuhul ikka kruvika ja mutrivõtme lahendus või seibidega.
.....
Kasutatakse(kasutati) ikka, Hondad, suured Kawad jne
edu
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Klapiregull käib seibidega, mingeid hüdrotõukureid ei ole. Tegevus on iseenesest lihtne, aga nõuab protsessi mõistmist enne tegemist. Vaja lisaks lehtkaliibrile ka kruvikut, nt. 0-25 mm.
SACS mootoreid on kahte tüüpi, nii kruvi kui seibiga reguleeritavaid, seejuures nende puhul on ka seibimootorid reguleeritavad nukkasid eemaldamata. Uuematel sõrmkübaratega mootoritel (W, SRAD, K jne) tuleb nukad maha võtta.
-
- Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
KAAS OLEMAS
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.