Nüüd juba järg ka meie omadeni jõudnud
Moderaator: Moded
-
fishbone
- Postitusi: 85
- Liitunud: 20 Jaan 2005, 20:18
- Tsikkel: Emmaljunga Mondial Duo Combi '
- Asukoht: Tallinn
autojuht
ikka jalgrattaga... eks ta ikka peatus... tõmbasin vasakule ja pidurit ... krt Toyota märk on ikka ilgelt suur
Lubasin tast järgmine kord läbi sõita...(äkkviha)
Enduurokaga jalgrattateele ei roni... selleks parem sellised kohad, kus inimesi ei ole :p
ilusat päeva
Enduurokaga jalgrattateele ei roni... selleks parem sellised kohad, kus inimesi ei ole :p
ilusat päeva
Delta-->Yamaha XT600 '92-->Honda Varadero XL1000V '01-->Emmaljunga Mondial Duo Combi '11
Ma ei saa aru,miks sa ei lasknud seda 80-date Mazdat endast siis mööda sõita selles 30 km/h alas,milleks pidid sina käituma negatiivselt sõites 80-ga & jättes ta kivirahesse?? Ilmtingimata pole ju vaja tagasi teha,seda mida sinule üritatakse tehakse.Kui oleks sinust üritanud mööduda aastaarvult uuem sõiduauto,kas sa ka siis oleks nii käitunud? Minuarust on selline tagasi tegemine ja võitlemine autodega suht mõtetu tegevus,mis ei vii mitte kuhugi.Karju parem kiivrisse ja loe 10-neni ja sõida rahulikult edasi.spinna kirjutas:... Kemplemiseni möödasõitudega ei ole ma küll laskunud.
Kõige hullemini ajas hinge täis ükskord mingi 80-date Mazda 626, mis ilmtingimata tahtis minust 30 alas,värskelt pinnatud lõigul mööda pressida. Nii tigedaks ajas kohe, et jätsin ta lõpuks kuskil 80 kmh pealt kivirahesse. Loodetavasti sai ta klaasivahetusega tegeleda..
Teadagi on sellised pindamise lõigud politsei lemmik kohad ning sina oma 80km/h oleks võinud vabalt sattuda radarisse ja saada oma 50 trahviühikut.Ma arvan et see oleks sinul hinge rohkem täis ajand,kui sinust mööda sõita üritav auto.
Olen isegi harva,nii auto kui mootorrattaga pindamise alal,kus 30km/h lubatud,(nn.põhjusega)möödunud ees sõitvast autost,riskides radarisse sõiduga,kuid seda tehes olen üritanud alati mööduda eessõitvast sõidukist võimalikult kaugelt ja natuke suurema kiirusega. Põhjuseks ongi olnud see,et tänu ootamatutele pindamistöödele maanteel hilinemine sihtkohta.Iseenest loll põhjus aga teinekord ei arvesta lihtsalt sellega,et just sellel maanteel võib 20 km ulatuses olla pindamine.
Olen täheldanud maanteel eelkõnelejate poolt välja toodud käitumist autode poolt. Sõites mootorrattaga 90 alas 100, on autol tarvis sinust mööduda, ning siis jääda mõnikümmend meetrit eespool sinu ette 100-ga sõitma. Ilmselt neile ei meeldi, et sa nende "vaatevälja segad" vms. Veel olen tähele pannud, et kui üritad sellist käitumist ennetada ja annad lühiajaliselt hoogu juurde, noh nii +20, siis teeb seda ka auto sinu järel ning möödub sinust ikkagi, siis, kui oled kiiruse jälle 100 peale lasknud.
Eriti vastik on see Spinna poolt välja toodud olukorras, kus seda tehakse remont-tööde alas. Autojuht ilmselt mõtleb, et vastikult tolmutab see mootorratas seal ees, sõidan mööda. Selleni ta arutelu ei jõua, et mottorratturile on auto järel kruusatolmus sõitmine tunduvalt ebamugavam ja ohtlikum. Endal konkreetne juhus sellest aastast, kus 30 alas (teeremont) sõitsin ~50-ga, seljataga järelkäruga BMW "jeep" surus must mööda ja jäi ette ~40-ga sõitma. Ilmselt mingi tingrefleks.
Eriti vastik on see Spinna poolt välja toodud olukorras, kus seda tehakse remont-tööde alas. Autojuht ilmselt mõtleb, et vastikult tolmutab see mootorratas seal ees, sõidan mööda. Selleni ta arutelu ei jõua, et mottorratturile on auto järel kruusatolmus sõitmine tunduvalt ebamugavam ja ohtlikum. Endal konkreetne juhus sellest aastast, kus 30 alas (teeremont) sõitsin ~50-ga, seljataga järelkäruga BMW "jeep" surus must mööda ja jäi ette ~40-ga sõitma. Ilmselt mingi tingrefleks.
Kütus ja õlu ei ole kokkuhoidmiseks.
Tavaliselt lasengi mööda ja las läheb, ju tal siis oli kiire. Olgu siis tegu autopeeglist ummikus või sõidul nähtud tsikliga või tsiklipeeglist nähtud autoga. Sedakorda venisin juba mõned head kilomeetrid ohutus kauguses eessõitva liinibussi järel ja meeles oli ka üks eelmise korra kivirahe Audi rataste alt ( kilin-kolin piki esituld ja tuuleklaasi, õliradikat ja kiivrivisiiri, kätest ja põlvedest rääkimata )- Liinibussiga sõitsime niigi vastastikuse arusaamise õhkkonnas nii 50-ne ümbruses tegelikult. Ja kogu selle Mazda eelnevast ja järgnevast käitumisest võis järeldada, et mingist põhjusega kiirustamisest seekord juttu ei olnud. Aga no aastakäigu lisasin lihtsalt kirjelduse korras, ärgen'd arvake et ma mingi vahetaegija olenSkyrunner kirjutas:Ma ei saa aru.
No ja tegelikult on minu "piss-offimine" ka tükk tegemist, aga seekord sain ikka tõesti korraliku "maanteraevu" ataki. See auto venis kuskil kilomeetrise vahega tükk aega taga, siis hakkas äkki kiire ning peale kemplemist kadus kiire jälle ära, kusjuures ei tulnud kiire enam peale piirangute lõppu kah tagasi. See ongi vast selline "vaatame tsiklit külje pealt ka" juhtum. Koht oli küll ikka kole vale sellise asja jaoks. Aga mingiks pidevaks probleemiks ma sellist asja küll nimetada ei saa.
PS. Eks see kiivrisse karjumine on tegelikult iseendale ohutum ja õigem variant küll.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Re: autojuht
OT aga nagu ma LE-st mäletan, siis peab jalgrattatee ja autotee ristumisel andma teed jalgrattur kui märkidega pole määratud teisiti ...fishbone kirjutas:ikka jalgrattaga... eks ta ikka peatus... tõmbasin vasakule ja pidurit ... krt Toyota märk on ikka ilgelt suurLubasin tast järgmine kord läbi sõita...(äkkviha)
![]()
Enduurokaga jalgrattateele ei roni... selleks parem sellised kohad, kus inimesi ei ole :p
ilusat päeva
ei ole muud midagi teha kui püstol tastku pista kui tsikkliga sõitma lähed 
sest on need kes kogematta sulle ette keeravad ja siis on mingi kindel grupp kes keeravad ette meelega... et ei tea kas siis pole neil endal raha, et tsikklit osta ja on kadedad või lihtsalt siis tõesti tainad... on ju olemas ka sort inimesi kes lähevad peole selleks, et seal kakelda saaks.... selliste vastu tuleb lihtsalt ennast varustada
sest on need kes kogematta sulle ette keeravad ja siis on mingi kindel grupp kes keeravad ette meelega... et ei tea kas siis pole neil endal raha, et tsikklit osta ja on kadedad või lihtsalt siis tõesti tainad... on ju olemas ka sort inimesi kes lähevad peole selleks, et seal kakelda saaks.... selliste vastu tuleb lihtsalt ennast varustada
-
NB
Kindlasti on mingi osa autojuhte, kes lihtsalt ei pane 2 rattalist tähele. Aga on ka neid, kes suhtuvad kaherattalistesse kiuslikult ja pahatahtlikult. Hetk tagasi püüdis Peterburi teel K-raua kaupluse juures mind mitu korda sõidureast lihtsalt välja pressida üks hülgevuntsidega tüüp. Andsin endast märku nii signaaliga, käemärkidega jne..., kuid tegelane üritas ikka ja jälle oma missiooni lõpule viia. Haige inimene. Autoks tal Citroen Berlingo 614 MEX
-
Laid
-
meesmoto
Noh jah....
Tunnistan ausalt, et mul oli eile siga kiire Väänast Tallinna jõudmisega (20.00 pandi pood kinni, kell oli 19.45) Vabandan seega järgnevate rikkumiste pärast
Keerab mulle Vääna-Jõesuu putka juures ette S mersu (tank), Sõitsin tast mööda ja tema istus mul tagumikus. Muraste sirge tiba üle lubatu
- tema mul tagarattas. Murastes tiba alla lubatu - tema mul tagarattas. Ja kui ma ütlen tagarattas siis ma mõtlen tagarattas. (peegli järgi oleks ta visuaalselt pidanud mul ammu ratta all olema) Järgmine sirge julgelt üle lubatu ja vaatan tal veel rohkem üle lubatu ja imeb mulle järgi - üllatus üllatus tagarattase. Tabasalus sõitsin enamvähem normi piires, ei lähe raisk mööda ka. Tiskre kurv, suur ja lai ,sõidab rsk mulle kõrvale ja hakkab ära suruma, mind keset kurvi. Pidurdan - kõrval, kiirendan - kiirendab temagi. Perset roosi - elu on kallim kui trahvid ja 360 kraadi käepidemega jättis ta ikkagi maha. Ju vist 220 ei olnud nii kiiresti jõukohane. ( Sepp, vältimaks sinu näpu vibutusi - hädaolukord)
Haabersti ringil istusid mendid väljas küll aga ei hakanud neile ka seletama midagi, minu sõna Mersuvenna vastu + enda rikkumised ju kah ikkagi.
Seega, alati ei ole võimalik LE järgi sõita
Selline lugu siis
Tunnistan ausalt, et mul oli eile siga kiire Väänast Tallinna jõudmisega (20.00 pandi pood kinni, kell oli 19.45) Vabandan seega järgnevate rikkumiste pärast
Keerab mulle Vääna-Jõesuu putka juures ette S mersu (tank), Sõitsin tast mööda ja tema istus mul tagumikus. Muraste sirge tiba üle lubatu
Haabersti ringil istusid mendid väljas küll aga ei hakanud neile ka seletama midagi, minu sõna Mersuvenna vastu + enda rikkumised ju kah ikkagi.
Seega, alati ei ole võimalik LE järgi sõita
Selline lugu siis
-
Rein
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Tahtsin just kirjutada, et need tagarattasse ja peeglit riivates möödasõidud ja taga stangega esirattasse keeramised on ka minust mööda läinud, kui eile selline asi just juhtus Valga Tartu maanteel, Rõngu ja Elva vahel. Mäest üles sõites, ja üleval pime kurv paremale. Auto sooritas möödasõidu kusjuures veel üle pideva joone. Ja niimoodi , et ei läinud täielikult vastassuuna vööndisse, vaid ainult vasakpoolsete ratastega üle pideva, ja üritas mind teepeenrale suruda. Kiirus oli kusagil 95-110. Kui ta arvas õigeks momendiks olevat oma ritta naasta, siis pidin pidurdama, et esirattale pihta ei saaks. Olukord oli äärmiselt nadi. Kui oleks buss, või veokas vastu tulnud, oleks kraavis lõpetanud. Sain siis uuesti sellest autost mööda, ja ees sõitva autoga kaubale, ja peatasime sunniviisiliselt selle möödasõitja. Ilmselt tal hakkas hirm, kuna ta lukustas uksed, ja kruvis aknad kinni." Rääkisin siis valju häälega" mida ta valesti tegi, küsimusele, kas ta sai aru, oma eksimusest ei reageerinud muud moodi, kui üritas põgeneda. Ega ma takistama ka enam seda ei hakanud, ilmselt ta mõistis. Ütlesin, ka seda, et kui ta millegist aru ei saa, mida ta valesti tegi, siis võin kohe politsei kutsuda. Sellele ka ei reageerinud ta mitte kuidagi. Purjus ka ei paistnud olevat, kuna ukselukustusnupule sai esimesekorraga ja väga kiiresti pihta. Eks mul hiljem hakkas endal ka natuke paha, et ma ta nii moodi kinni pidasin, ja pragasin, aga see möödasõit tõmbas seest õõnsaks küll.
Intc'u mootorratta kindlustuse saaga jätkuks:
Motorem kirjutas valmis erapooletu hindamisakti 15K peale ning meie lisasime sellele juurde veel 16 põhjust miks mootorratas niipalju võis enne avariid maksta.
Selle maili kirjutasime valmis neljapäeval. Reedel kandis kindlustus vabatahtlikult üle 13K. Ei mingit otsust, ei paberit, ei piiksugi. Kuid 4K rohkem kui alguses pakuti, nii et väga paha ei olegi. Kahjuks ei ole momendil aimugi mille eest maksti, palju jääkväärtus on, kas kiivrite eest ka maksti jne.
Punapats@võitleb õige asja eest
Motorem kirjutas valmis erapooletu hindamisakti 15K peale ning meie lisasime sellele juurde veel 16 põhjust miks mootorratas niipalju võis enne avariid maksta.
Selle maili kirjutasime valmis neljapäeval. Reedel kandis kindlustus vabatahtlikult üle 13K. Ei mingit otsust, ei paberit, ei piiksugi. Kuid 4K rohkem kui alguses pakuti, nii et väga paha ei olegi. Kahjuks ei ole momendil aimugi mille eest maksti, palju jääkväärtus on, kas kiivrite eest ka maksti jne.
Punapats@võitleb õige asja eest
Yamaha XJ600S aka Nublu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.