honda horneti mootori vibra
Re: honda horneti mootori vibra
tooma405 kirjutas:kùsiks veel targematelt kas raskused standart kaaluga vōi on ernevaid-eeldan siis et mida raskem seda parem?
oleneb sisemustest, kui originaal sisu siis originaal raskus või natukene raskem. Ma lasin oma rattale vähekene raskemad treida ja läks veel paremaks.. pmst ei tunnegi enam mingit vibra.
kui sul on mingid aftermarket sisemused, kus lihtsalt otsast kummi paksuks pressib ja sinna sisse kinni poob siis raske öelda...
jutu mõte on see, et vibreerima peab lenksupunn, mitte aga toru, millest kinni hoiad.
liiga raske lenksuots läheb vastu resonantsist välja ja vibra tuleb lenksu tagasi. Peab olema just see õige nuh raske selgitada.
KuldarA kirjutas:Lenksupunnid ei mõjuta kuidagi kohapeal seistes ju ratta vibreerimist või käitumist
Klapivahed soovitan niivõi teisiti pärast uue pinguti paigaldamist üle vaadata. Ise asi, kas need selle vibratsiooni põhjuseks on.
Muidugi ei mõjuta need mootori tööd... aga lenksust kinni hoides tunnet mõjutab ükskõik mis asendist.
cebari ja horneti mootorite klapiketi pinguti lõgin ja loks on teada värk.. Honda ei pea seda isegi veaks vaid pigem featuuriks, millega tuleb lihtsalt leppida.
manuaalne pinguti panna on risky bisnes ja iga paari tuhhi tagant tuleb kontrollida - suht tüütu. Manual pingutiga saab vaikuse aga ka oluliselt lühema klapiketi eluea.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.