Nüüd juba järg ka meie omadeni jõudnud
Moderaator: Moded
-
kris.
- Postitusi: 2416
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 26 korda
Olgu liikluskultuuriga lood kuidas on aga jutud tahtlikest ettekeeramistest ja muudest sihilikest tapmiskatsetest on IMHO tugevasti liialdatud ...
terv
Kris@oma.arvamusega
XVZ-13 TF - Big Blue Light
terv
Kris@oma.arvamusega
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
Pihelgas
- Mode
- Postitusi: 3134
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Kris. möödunud nädala kolmapäeval sõitsime kolonnis Viljandisse. Natuke peale Luiget hakkas üks takso kolonnist kõige sitema nähtavusega lõigul (pikas paremkurvis) mööduma. Loomulikult tuli keegi vastu ja taksist pressis end jõuga kolonni sisse. Kuna see käik oli sellistes tingimustes ette aimatav oskasid kolonnis liikunud jätta sõitmisruumi ka nendele kahele rattale, kelle koha pealt takso sisse sadas.
Selliseid situatsioone näeb autoga liigeldes samamoodi, aga see ongi point, et perverdid saaksid aru mis juhtuda võib, kui tsiklile ette keerata.
Selliseid situatsioone näeb autoga liigeldes samamoodi, aga see ongi point, et perverdid saaksid aru mis juhtuda võib, kui tsiklile ette keerata.
-
Intc
-
Julge
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Tulin eile õhtupoolikul rattaga Niitväljalt mööda Paldiski mnt.-d linna. Vähe peale Keilat hakkas üks hirmus läikivate velgedega ja muidu tuunitud Passat tagurpidi teele manööverdama. Vaatasin juba siis, et kuidagi väga ohtlikud manöövrid vennal. Paar kilti hiljem hakkasin ees liikunud kahest autost mööda sõitma - pilk vasakusse peeglisse, suund sisse, tee tühi, gaasi, ca 120-130-ga paremasse ritta tagasi. Nii kui olin tagasireastunud, lendas seesama Passat veel minust hooga mööda, nii et vasakpoolsed rattad teepeenras ja kuna vastu tuli auto ja oli juba ohtlikult lähedal, siis kohe mulle külje pealt sisse tulema. Hea oli, et möödumiseks turvalise hoo ülesse võtsin ja möödutavatega seetõttu normaalne pikivahe jäi. Kohe mõlemad pidurid libisemise piirile, Passat lendas mööda ja jäin nibin-nabin teele. Vennad Passatis kõik tagaaknale ja irvitama ja siis veel midagi kätega vehkima a la "ära tegime sulle" Ja selline sõit jätkus neil nii kaua kui tagant nägin. Siuke tunne oli, et kas lihtsalt päris idioodid või täis ka veel. Siis oli küll suur tahtmine seisma jääda ja menti helistada. Kahjuks aga ei näinud selles sagimises numbrit ja neile järgi kihutada ei olnud ka tahtmist...
Fazer
Fazer
Ma saan aru, et tsikli väärtus võetakse kuskilt lehest vms, aga kust võeti kiivrite väärtus? Kas sõiduriietus ka kinni makstakse?Intc kirjutas:No nii, nüüd siis selgus kindlustuse poolne ettepanek: Tsikli eest antakse närused 8000EEK (Tsikkel jääb mulle) ning kahe kiivri eest antakse kokku 1000EEK..
-
Intc
Tsikli väärtus oli tõesti turuhinna järgi võetud ning nende sõnade kohaselt ka kiivrite hinnad. Ei andnud tulemust ka vaidlemine, et kiivreid enam peale kukkumist kasutada ei tohi ning, et uute hind on kokku 3000 krooni. Nüüdseks jõudis Punapats juba helistada Motorem'i (kelle leidsime biker.ee kaardi soodustusi vaadates) ning leppida kolmapäevaks ülevataamise aeg kokku. Mõtlesime proovida veel sellist asja, et Motorem saadab ERGo'le ise remondi tööde pakkumise. Eks näis mis asjast tuleb...
Kahjuks sõiduriietus oli nii terve et ühtegi kriimu ka ei olnud peal...ei kinnastel, pükstel ega tagil...ei olnud midagi ette näidata
Kahjuks sõiduriietus oli nii terve et ühtegi kriimu ka ei olnud peal...ei kinnastel, pükstel ega tagil...ei olnud midagi ette näidata
No kiivrite teema on arusaamatu... see on nagu selge ju, et kiivreid peale kukkumist kasutada ei tohi. Sama nagu autode turvavööd - peale avariid peab tegelikult need vahetama ju. Kiivrite hinna puhul ei saa aru sellest, et kas vaadati, et selle raha eest saab "poti" kätte küll... Aluseks peaks ikka olema konkreetse kiivri hind mitte mingi suvalise kiivri oma. See oleks sama kui Goldwingi omanikule anda roller, et kaks ratast on ju all... või noh äärmisel juhul CBR125, kuna see liigitatakse mootorrataste alla ja hävinud vara oli ju mootorratas... või kui tuua kiivrite näide, siis Arai omanik saaks uueks peakatteks Pro Bikeri...
-
Pihelgas
- Mode
- Postitusi: 3134
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
tulin just Ergo kahjukäsitlusest. Õnnetuse põhjustanud volkarijuhi sain kätte (siinkohal sügav kummardus Skyrunnerile) ja tassisin kindlustusse. Asi vormistati kenasti ära, tehti pildid ja puha. Koht, kus remontida tuleb nüüd endal leida ja saata hinnakalkulatsioon. Väheke ärevust tekitab selline käitumine nagu Intcu puhul.
noh, vaatame.
-
fishbone
- Postitusi: 85
- Liitunud: 20 Jaan 2005, 20:18
- Tsikkel: Emmaljunga Mondial Duo Combi '
- Asukoht: Tallinn
Volkari juht
Terv
Kas volkari vend sai trahvi ka ? Õnnetuskohalt lahkumise eest ? Või kuidas ?
Kas volkari vend sai trahvi ka ? Õnnetuskohalt lahkumise eest ? Või kuidas ?
Delta-->Yamaha XT600 '92-->Honda Varadero XL1000V '01-->Emmaljunga Mondial Duo Combi '11
-
toniskipper
limits
kle kas seelle kukkumise kaigus sa rattaga vigastasid ka volkarit?
minul oli eelmie aasta ka ettekeeramise syytottu kukkumine millepeale politsei ytles et "get lost" ise kukkusid ja liiklusonnetust kui sellist vormistada ei anna ning ilma politsei onnetusjuhtumitta ei saand ma ka kindlustuselt midagi nouda. jään ponevusega ootama lisainfot kuidas kindlustustega kakelda
tk
kle kas seelle kukkumise kaigus sa rattaga vigastasid ka volkarit?
minul oli eelmie aasta ka ettekeeramise syytottu kukkumine millepeale politsei ytles et "get lost" ise kukkusid ja liiklusonnetust kui sellist vormistada ei anna ning ilma politsei onnetusjuhtumitta ei saand ma ka kindlustuselt midagi nouda. jään ponevusega ootama lisainfot kuidas kindlustustega kakelda
-
Torpedo
- Postitusi: 349
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
- Tsikkel: Ural Solo '06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tundub jah, et kui keegi ette keerab, siis on seaduse seisukohalt kavalam talle sisse sõita kui niisama külili keerata; või siis omada igal sõidul salvestavat videokaamerat, et oleks mingi tõestus toimunu kohta...toniskipper kirjutas:minul oli eelmie aasta ka ettekeeramise syytottu kukkumine millepeale politsei ytles et "get lost" ise kukkusid ja liiklusonnetust kui sellist vormistada ei anna ning ilma politsei onnetusjuhtumitta ei saand ma ka kindlustuselt midagi nouda.
I'm not a gynecologist, but I'll take a look.
Limist - kui sa mingi raha kindlustuselt saad siis oled sa väga õnnelik inimene.
Mul ju eelmisel sügisel naloogne juhtum oli pärnu mnt. viaduktil, kus kokkupõrke vältimiseks ratta külili lasin.
Politse keskohale tuli ütles mulle siis väga selgelt, kui puudet pole ja autojuht end süüdi ei tunnista siis pole midagi teha.
Loomulikult puudet mul polnud, seletasin veel mendile et mõistusega mootorrattur teeb kõik mis suudab puute vältimiseks ja loomulikult see fordi juhtinud moor end süüdi ei tunnitsanud.
Seega maksin ise paagivärvimise
Mul ju eelmisel sügisel naloogne juhtum oli pärnu mnt. viaduktil, kus kokkupõrke vältimiseks ratta külili lasin.
Politse keskohale tuli ütles mulle siis väga selgelt, kui puudet pole ja autojuht end süüdi ei tunnista siis pole midagi teha.
Loomulikult puudet mul polnud, seletasin veel mendile et mõistusega mootorrattur teeb kõik mis suudab puute vältimiseks ja loomulikult see fordi juhtinud moor end süüdi ei tunnitsanud.
Seega maksin ise paagivärvimise
-
wentilaator
-
wentilaator
Tundub jah, et kui keegi ette keerab, siis on seaduse seisukohalt kavalam talle sisse sõita kui niisama külili keerata; või siis omada igal sõidul salvestavat videokaamerat, et oleks mingi tõestus toimunu kohta...
[/quote]
et kui otsa sõidad sis jääd ise süüdi valed sõiduvõtted ja vale kiirus
tutaval kogemused
et kui otsa sõidad sis jääd ise süüdi valed sõiduvõtted ja vale kiirus
tutaval kogemused
-
Torpedo
- Postitusi: 349
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
- Tsikkel: Ural Solo '06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
No eks tegelikult sellega peabki alati arvestama, et ükskõik mis äpardus liikluses juhtub, sa mitte ei ole ainult osapool, kes rohkem viga saab, vaid ühtlasi ka see mees, kes suure tõenäosusega kogu asja pärast liikluspolitseilt ja kindlustuselt kanni saab. 
I'm not a gynecologist, but I'll take a look.
-
Pihelgas
- Mode
- Postitusi: 3134
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
volkarijuht trahvi ei saanud, sest avaldust politseisse ma ei teinud. Peale õnnetust kutsusin avariigrupi välja, kes fikseeris õnnetuse.
Volkarijuhil käisin paar korda ukse taga, enne kolmandat korda helistas ta ise mulle ja pakkus, et läheme kindlustusse. Kindlustuses kinnitas ta mitme paberi peal mitme allkirjaga, et ta on süüdi.
Kindlustuse jaoks oli kah nagu asi selge ja nüüd jääbki leida koht, kus ratas korda teha.
Sarnastes situatsioonides ei soovita ma mitte tingimata sisse sõita vaid kindlasti püüda (tagant) kinni mõni tunnistaja. See on asja võti. Loomulikult jätta meelde ka õnnetuse põhjustanud sõiduki number.
Aga läbi see lugu muidugi mul veel pole. Eks annan teada, mismoodi kindlustuses läheb.
Volkarijuhil käisin paar korda ukse taga, enne kolmandat korda helistas ta ise mulle ja pakkus, et läheme kindlustusse. Kindlustuses kinnitas ta mitme paberi peal mitme allkirjaga, et ta on süüdi.
Kindlustuse jaoks oli kah nagu asi selge ja nüüd jääbki leida koht, kus ratas korda teha.
Sarnastes situatsioonides ei soovita ma mitte tingimata sisse sõita vaid kindlasti püüda (tagant) kinni mõni tunnistaja. See on asja võti. Loomulikult jätta meelde ka õnnetuse põhjustanud sõiduki number.
Aga läbi see lugu muidugi mul veel pole. Eks annan teada, mismoodi kindlustuses läheb.
Viimati muutis Pihelgas, 05 Juul 2005, 10:51, muudetud 1 kord kokku.
Ma küll pole enam viimase aja seadustega kursis, kuid veel kolm aastat tagasi kohtus ei sobinud audio-visuaalses materjalt tõenduamasterjalina.
Seega pildid, salvestused ja videod olid siis out.
Nüüd äkki seadus muudetud, kuna enamus mentidel on ju ka kaamerad peal.
Torpedo krt, kui sa autoga sõidad siis ülbitse. Mina teen ka nii
Samas tsikliga olen madalam kui muru, idioote on ikka liiga palju.
Eile kui pärnu ja tagasi sõitsin siis tähendasin uut trendi, eessõitvast tsiklist peab auto mööda sõitma...vahet pole, et tsikkel liigub 110-120 km/h temast PEAB mööda sõitma ja siis ees hakkama venima.
Kui tsikkel sellisest ahvist mööda sõidab siis auto kiirendab tal sabas ja kui hoo maha lased siis sõidab mööda, et taas ees venida...eile 4'ja sellist autojuhti kohtasin selle otsapeal.
Seega pildid, salvestused ja videod olid siis out.
Nüüd äkki seadus muudetud, kuna enamus mentidel on ju ka kaamerad peal.
Torpedo krt, kui sa autoga sõidad siis ülbitse. Mina teen ka nii
Samas tsikliga olen madalam kui muru, idioote on ikka liiga palju.
Eile kui pärnu ja tagasi sõitsin siis tähendasin uut trendi, eessõitvast tsiklist peab auto mööda sõitma...vahet pole, et tsikkel liigub 110-120 km/h temast PEAB mööda sõitma ja siis ees hakkama venima.
Kui tsikkel sellisest ahvist mööda sõidab siis auto kiirendab tal sabas ja kui hoo maha lased siis sõidab mööda, et taas ees venida...eile 4'ja sellist autojuhti kohtasin selle otsapeal.
-
zp
Eile kui pärnu ja tagasi sõitsin siis tähendasin uut trendi, eessõitvast tsiklist peab auto mööda sõitma...vahet pole, et tsikkel liigub 110-120 km/h temast PEAB mööda sõitma ja siis ees hakkama venima.
Kui tsikkel sellisest ahvist mööda sõidab siis auto kiirendab tal sabas ja kui hoo maha lased siis sõidab mööda, et taas ees venida...eile 4'ja sellist autojuhti kohtasin selle otsapeal.[/quote]
se ongi nüüd selleaasta trend vist avastasin selle juba päris hooaja alguses mul on selliseid juhtumeid kümneid olnud. muud rohtu pole sõida aff tahavaatepeeglisse täpiks siis saab oma tempos edasi sõita
Kui tsikkel sellisest ahvist mööda sõidab siis auto kiirendab tal sabas ja kui hoo maha lased siis sõidab mööda, et taas ees venida...eile 4'ja sellist autojuhti kohtasin selle otsapeal.[/quote]
se ongi nüüd selleaasta trend vist avastasin selle juba päris hooaja alguses mul on selliseid juhtumeid kümneid olnud. muud rohtu pole sõida aff tahavaatepeeglisse täpiks siis saab oma tempos edasi sõita
..? Madone sa ei teegi nii või? Ma olen korduvalt seda ZP poolt mainitud rohtu kasutanud ja tulevikus kasutan veel rohkemgi arvatavasti, sest autode lähedalolek mõjub mõnikord purustavalt nagu me teame..madone kirjutas:zp kirjutas:muud rohtu pole sõida aff tahavaatepeeglisse täpiks siis saab oma tempos edasi sõita
See oli hea![]()
![]()
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
kalle
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Vot on huvitav teema.. Huvitav on see, et sedasorti pressimist pole mina enam väga ammu märganud. Isegi linnas ei märka seda eriti. Linnast väljas on veelgi rahulikum..ma tõesti ei tea, aga kõik möödasõidud on nö lõplikud ja mul tõesti pole vaja olnud mitu korda kellestki mööda sõita.jussuf kirjutas:Iga hinna eest möödasõitmist olen kohanud isegi linnas sees.
Kiirus on ikka selline 10üle ja vahel ikka kipub rohkem olema ja enamasti teen ise möödasõite. Ei tea kas rattast on ka mingit vahet, aga hetkel on justkui austav suhtumine. Kunagi jaffiga mäletan paar korda midagi sarnast punnitamist, aga nüüd on küll tõesti rahulik. Ise ka suurt ei tõmble. Ja seda ka nagu kurta ei saa, et ei sõidaks ja ei näeks midagi.. krdi huvitav aga see on täiesti võõras teema ausalt
Aga äkki on minu möödasõidu stiilis asi. Nimelt sõidan alati nö pikalt mööda, ehk siis teen suurema vahe sisse ja siis võtan oma kiiruse tagasi.
Et ise mitte möödasõidetu nina etta passima jääda. Selle juures on muidugi reaalne oht just möödasõidul mõõdetud saada... aga mulle tundub selline võimalikult kiire ja konkreetne möödasõit siiski õigem.
Kk
-
fishbone
- Postitusi: 85
- Liitunud: 20 Jaan 2005, 20:18
- Tsikkel: Emmaljunga Mondial Duo Combi '
- Asukoht: Tallinn
elagu autojuhid...
Terv..
Lihtsalt pean vajalikuks mainida...
Ei ole vahet kas su kaherattalist liigutab bensumootor või kondimootor...üle tahavad ikka sõita ...
Täna siis proovis jalgrattateel minust ülesõita auto... URR
olin kõhuli asfaldil nagu kirjamark..ei hakka kirjeldama, millist trajektoori mu kohmakas keha joonistas... :p
Sõitkem avatud silmadega
Lihtsalt pean vajalikuks mainida...
Ei ole vahet kas su kaherattalist liigutab bensumootor või kondimootor...üle tahavad ikka sõita ...
Täna siis proovis jalgrattateel minust ülesõita auto... URR
olin kõhuli asfaldil nagu kirjamark..ei hakka kirjeldama, millist trajektoori mu kohmakas keha joonistas... :p
Sõitkem avatud silmadega
Delta-->Yamaha XT600 '92-->Honda Varadero XL1000V '01-->Emmaljunga Mondial Duo Combi '11
Re: elagu autojuhid...
Oh shit... kas auto ikka peatus ka?? Viimase aja trend autojuhtidel kipub olema gaasi litsuda kui tsiklimehele on "ära tehtud"fishbone kirjutas:
Täna siis proovis jalgrattateel minust ülesõita auto... URR![]()
olin kõhuli asfaldil nagu kirjamark..ei hakka kirjeldama, millist trajektoori mu kohmakas keha joonistas... :p
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
kris.
- Postitusi: 2416
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 26 korda
Kui lubate siis minu tagasihoidlik arvamus kah ... et siis teema jälle ülepaisutatud IMHO.
Mind küll ei häiri kui näiteks Tartu maanteel vastutulev auto möödasõidul kolmanda rea tekitab - võtan veidi paremale ja lasen tal manöövri rahulikult lõpetada. Teame ju kõik kui raske on teinekord autoga möödasõidu jaoks sobivat kohta leida. Ei mäleta et oleks sellises situatsioonis kunagi mingit ohtlikku olukorda tekkinud.
Kui näen et seljataha on mingi masin tekkinud, kes tahab minust ( juba niigi +20 üle) kiiremini liikuda siis jumal temaga, võtan paremale teeserva, võibolla kergelt kaas maha, näitan suunda ning mööda ta läheb. Kasvõi kolmandat rida tekitades - pole ju probleemi?
Väga tore kui autojuhid mind peeglites nähes samamoodi talitavad.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Mind küll ei häiri kui näiteks Tartu maanteel vastutulev auto möödasõidul kolmanda rea tekitab - võtan veidi paremale ja lasen tal manöövri rahulikult lõpetada. Teame ju kõik kui raske on teinekord autoga möödasõidu jaoks sobivat kohta leida. Ei mäleta et oleks sellises situatsioonis kunagi mingit ohtlikku olukorda tekkinud.
Kui näen et seljataha on mingi masin tekkinud, kes tahab minust ( juba niigi +20 üle) kiiremini liikuda siis jumal temaga, võtan paremale teeserva, võibolla kergelt kaas maha, näitan suunda ning mööda ta läheb. Kasvõi kolmandat rida tekitades - pole ju probleemi?
Väga tore kui autojuhid mind peeglites nähes samamoodi talitavad.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Viimati muutis kris., 06 Juul 2005, 09:53, muudetud 1 kord kokku.
Riding with a King!
Ma ka ei ole massiliselt sellist asja kohanud. Üksikud juhtumid ja pahatihti on sellistes situatsioonides auto tagaaknal vahtraleht ning sees täismahus itsitavaid noori reisijaid. Kemplemiseni möödasõitudega ei ole ma küll laskunud.
Kõige hullemini ajas hinge täis ükskord mingi 80-date Mazda 626, mis ilmtingimata tahtis minust 30 alas , värskelt pinnatud lõigul mööda pressida. Nii tigedaks ajas kohe, et jätsin ta lõpuks kuskil 80 kmh pealt kivirahesse. Loodetavasti sai ta klaasivahetusega tegeleda.
Aga üldiselt ei saa küll öelda, et ainult kiusamistega tegeletaks.
Kõige hullemini ajas hinge täis ükskord mingi 80-date Mazda 626, mis ilmtingimata tahtis minust 30 alas , värskelt pinnatud lõigul mööda pressida. Nii tigedaks ajas kohe, et jätsin ta lõpuks kuskil 80 kmh pealt kivirahesse. Loodetavasti sai ta klaasivahetusega tegeleda.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.