Keti hooldus ja eluiga


ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas ats30 »

ranel kirjutas:
joel kirjutas:
will111 kirjutas:

põmst, kui kummirõnga ketiga VÄHEMALT 10k km sõita ei saaks siis milleks neid üldse tootma või kasutama peaks? sõidatakse nende kettidega 15, 20k...mõned väidetavalt rohkemgi (eks oleneb rattast ja sõidustiilist ka).

VÄHEMALT 10k km saad sõita siis, kui ketti ikka hooldad ka. Kui ostad poest uue rõngastega keti ja peale paigaldamist sinna mitte tilkagi määret või õli enam peale ei pane, siis ma ei usu hästi, et ta 10k km vastu peab.

Ma olen enda ketiga juba viimased 2000km sõitnud nii, et kohe peaks ära vahetama :D Nii et 1500km tundub natuke ulme :D

Kindlasti on võimalik sõita ka väga kulunud keti ja hammikatega. Aga sellel võivad olla valusad tagajärjed.
Minul selline kogemus- pikemalt matkalt Gruusiast tagasi tulles saabus ketile see koht kätte kus pingutada tuli pea paarisaja km tagant. Mõtlesin ka nii, et koduni ca 3000km, sõidan kuidagi ära. Mingil maal hakkas sidur libisema. Kuna Abhaasias oli pikem peatus, otsustasin lähemalt uurida. Peale siduri lahti-ja kokku pakkimist ja mõningaid muid mõttetuid tegevusi selgus, et väljaveninud kett oli läbi söönud plekist katte, mis väikest hammikat ja ketti mootori plokist eraldab. Samuti oli täiega ribadeks kummist kiigekate. Aga vähe sellest, kett, mis välja veninuna enam olematute hammaste vahele ära ei mahtunud, oli hammaste tippu tõustes ka mootori plokki muljunud. Ploki sees just selle koha peal kulgeb aga siduri reaktiivvarras, mis lõpuks enam vabalt liikuda ei saanud ja sel viisil siduri libisema lasi. Võtsin lahti, lihvisin reaktiivvarda kanali avaramaks ja kompunnisin läbikulunud plekist katte asemele uue. Ja tiksusin vahetevahel maha jooksva ketiga koju ära.
Kokkuvõtteks niipalju, et matkaolukorras on sellele mõningane õigustus olemas, aga niisama laiskusest ketivahetust edasi lükata mõistlik küll ei ole.

Oleks ma tark, ma oleks vait.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”