K: õhufilter

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
molbert120
Postitusi: 4
Liitunud: 26 Mär 2013, 13:02
Tsikkel: Kawasaki zx750

K: õhufilter

Lugemata postitus Postitas molbert120 »

Nimelt küsimus on selles kuidas ma saan aru kas õhufilter on õlitatav või mitte ? Ratas mille pealt filter tuli on Kawasaki VN700 85a ja küljes on filtri raami pealt eemaldatavad svamm filtrid .Tean et küsimus on rumal aga lihtsalt huvitas kas on määritavad või ei .

Ette tänades .

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: K: õhufilter

Lugemata postitus Postitas Loff »

Üldjuhul švammfiltrid on määritavad, sest puhas švamm ei hoia ju suurt peale kärbeste ja okste midagi kinni.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

voyager
Postitusi: 114
Liitunud: 23 Mär 2010, 00:56
Tsikkel: ZX-6R
Asukoht: Läänemaa

Re: K: õhufilter

Lugemata postitus Postitas voyager »

St pestavad ja määritavad ehk et kõigepealt tuleb filter raamist välja võtta ja pesuvahendiga pesta ning seejärel õlitada.


keio
Postitusi: 63
Liitunud: 13 Sept 2013, 22:55

Re: K: õhufilter

Lugemata postitus Postitas keio »

Loff kirjutas:

Üldjuhul švammfiltrid on määritavad, sest puhas švamm ei hoia ju suurt peale kärbeste ja okste midagi kinni.

Nagu sa ûtlesid- enamus. Ram air näiteks väidab, et enamus nende filtreid meie kliimas õlitama ei pea

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7383
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1974 korda
Tänatud: 568 korda

Re: K: õhufilter

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Kliima järgi ei saa võtta meie teede tolmususe taset.Kuiv svamm ei pea meie teedel talvega tekkivat peent tolmu kinni.Tallinnas on seda tegelikult kogu suve liikvel.
Peale pesemist ja enne õlitamist on oluline,et filter oleks ka täitsa kuiv.Kuivatada võib,ei mingit muud moodi,kui lasta normaalselt kuivada.Föönid ja suruõhk võivad filtrit kahjustada.See käib ,nii svamm,kui kangas fitrite kohta.Nii minu,kui ka paljude teiste arvates, on meie kliimas, just õlitatud svamm parim lahendus tsiklile.
Kui see svamm ei ole ikka määrdunud,ei pea kindlasti pesema.Õli kuivab ka ise seal pikapeale ära.
Õlitasin ka enda Piercrossi sel kevadel lihtsalt ära,sest oli juba kuivaks muutunud.Filter ise oli puhas ja natuke suuremaid kübemeid pühkisin tugevama pintsilga lihtsalt ära.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”