caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

w800 ja veel mõned tänapäevased on kenad küll. aga liiga rasked kolakad ja liiga suure mootoriga. ja siis teisest äärmusest nagu peale sr400'ja miskit analoogi pähe ei tulegi, aga too on veits liiga nõrguke. duci scrambler jälle hea segu "kõike tegevast" masinast, kerge mass, ummamuudu mootor. aga see jälle pisut liiga uuekoolilik välimus. umbes sellise järelduseni sai hiljuti jõutd tänapäevaste masinate vaatamisega, et kui võtaks midagi üle 5000 € v tutikat... veidike sportlikumat perfomantsit tahaks vahel ja paremat asfaldilt maas käsitletavust. listist vist käisid läbi duci scrambler & sport classic, triumph bonne & scrambler, guzzi v7, kawa w800, cb1100f (yyyak...), nortonid ka väga kenad ei ole, nu muidugi royal enfieldil kah factory cafe aga eestisse see saada oleks suht kirves ja seal see kvaliteet kummitab. vincent usast ehk miski mudel ja siis ural. ning siis tuleb husqi vitpielen 401 :) seda tahaks kyll proovida ja näha. aga kas ja millal see tänavale jõuab ja mitu miljonit maksma hakkab.
oskab keegi listi täiendada mõne tänapäevase retroga?

ideaalis max 2 silkut, 500-600 cc, et the_ton ära teeks, alla 180 kg. sportlikum aga et saaks ka kuskil metsateel ringi veidi logistada.

üks, mida yamu võiks teha, aga ei tee. kontsept vist siiani?
Pilt

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”