husqvarna sm 610

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Tort
Postitusi: 2040
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 177 korda

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Tort »

Kusjuures ma ka vaatasin, et jube vähe, aga guugli järgi peakski nii olema.

Mis muid rattaid puudutab, siis näiteks domikal oli sisse vist 0,1 ja välja 0,12.


Teema algataja
Egun
Postitusi: 38
Liitunud: 16 Nov 2014, 20:26
Tsikkel: hysqvarna

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Egun »

Klapivahe oli manuali järgi 0,05, küünal on tahmane aga see pea on hall, pigem valge. Decompr. On vist automaatne, link on üks ja see toores-tross läheb karpasse


Tort
Postitusi: 2040
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 177 korda

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Tort »

Näiteks siin: http://www.rhinoforums.net/engine/29935 ... color.html

Üleval lahja, all okei. All on keraamiline osa pruunikas, nii võikski olla. Eks ta selline oletamine on pisut. Tee pilti.


Teema algataja
Egun
Postitusi: 38
Liitunud: 16 Nov 2014, 20:26
Tsikkel: hysqvarna

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Egun »

Anna e-mail, ei oska lisada pilti, saadan sulle


Tort
Postitusi: 2040
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 177 korda

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Tort »

Ära saada, las teised vaatavad ka, ega ma põline karpamees ei ole, nokitseja ikka.

Lae üles ja pane link siia: www.upload.ee


Teema algataja
Egun
Postitusi: 38
Liitunud: 16 Nov 2014, 20:26
Tsikkel: hysqvarna

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Egun »


Tort
Postitusi: 2040
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 177 korda

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Tort »

Väga hea pilt, ainult abi anda mina ei oska. Kuidagi tahmane, just see keraamika osa. Kui see on nüüd puhtaks sõidetud ja otsekohe seisma jäetud mootori küünal, siis oleks nagu rikas. Võimalik aga, et õige tulemuse saamiseks peab pikemalt lahtise gaasiga koormust andma sõites ja tulemus on lihtsalt moonutatud ja ei anna õiget pilti.

Teisalt aga ütleb punaseks minev kolle, paukumine ja see, et toorest lisades mure kaob selgelt, et segu on liiga lahja. Liiga külm küünal pidavat samuti keraamika tahmumist põhjustama. Küünal on nagu manualis ette nähtud?

Las targemad arvavad ka midagi, minu spekuleerimisest pole kasu.

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Loff »

Manualis on klapivahe 0.05 mm.

Mis puudutab hooratta magneteid, siis siinkohal peab tegema selgeks, kummal pool hooratas on. Siis saab teada, mis mootorist täpsemalt jutt on. See lingitud video on TC610 ja TE610 vasakpoolse kickstardiga vanem mootor. Sellel tõesti võivad need magnetid seal hooratta sees ringi käia.
Kui aga on mootor, millel on hooratas vasakul (Parempoolne kickstart kuni 2000 aasta, sealt edasi ainult el.starter), kui selle mootori hoorattal magnet eaks lahti tulema siis on kogu generaator ja süütemäng segi. Magnetid on eraldi liimitud.

Ma täpselt ei tea, kus on vanema mootori hall'i andur aga uuemal loeb süütemomenti väljastpoolt hooratta pealt ja seal need ära kukkuvad magnetid seda süütemomenti ei mõjuta.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Teema algataja
Egun
Postitusi: 38
Liitunud: 16 Nov 2014, 20:26
Tsikkel: hysqvarna

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Egun »

Videos on jh valet tüüpi mootor, mul on teine mootor. Aga mis ss sellel viga võib olla, enne kolvivahetust töötas korralikult(ei paukunud ega llöönud niimoodi leeki


Tort
Postitusi: 2040
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 177 korda

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Tort »

Nukakett sai õigesti?


Teema algataja
Egun
Postitusi: 38
Liitunud: 16 Nov 2014, 20:26
Tsikkel: hysqvarna

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Egun »

Sai õigesti, isegi uuesti ulekontrollitud,see pannakse ainult nukamärgi ja silindripea serva järgi


Tort
Postitusi: 2040
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 177 korda

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Tort »

Ma prooviks järgmisena vähe pikema ringi teha täiskoormusel ja siis kohe ratta välja suretada käigu pealt ja küünalt vaadata. Äkki ei saanud piisavalt kuuma ja tahm on tühikäigust ning segu on ikka lahja või prooviks kohe suuremat düüsi. Teiseks mõõdaks kompressiooni, äkki on asi hõredates klappides (kuigi kui enne ei olnud, siis kuidas nüüd järsku on?).

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Loff »

Egun kirjutas:

Sai õigesti, isegi uuesti ulekontrollitud,see pannakse ainult nukamärgi ja silindripea serva järgi

No see on ainult pool valemist. Kuidas seda alumist otsa vaatad?

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Teema algataja
Egun
Postitusi: 38
Liitunud: 16 Nov 2014, 20:26
Tsikkel: hysqvarna

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Egun »

Tuttav, kes tegeleb ka tsiklitega, ütles, et nende järgi panen paika, nüüd on vist kala käes. Mis moodi need teised märgid paika paneb?


MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Alumine ots ülemises surnud seisus, seda siiski tegime.


Teema algataja
Egun
Postitusi: 38
Liitunud: 16 Nov 2014, 20:26
Tsikkel: hysqvarna

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Egun »

Viga ei leia ülesse siis peaks kuhugi remonti viima selle


rutska
Postitusi: 223
Liitunud: 31 Jaan 2008, 17:15
Tsikkel: ON
Asukoht: lenksus

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas rutska »

10 euri tund võin asja uurida..


Teema algataja
Egun
Postitusi: 38
Liitunud: 16 Nov 2014, 20:26
Tsikkel: hysqvarna

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Egun »

Kus asute muidu? Ma.olen ise Saaremaal


l44k
Postitusi: 5
Liitunud: 04 Nov 2014, 09:24
Tsikkel: Aprilia, KTM, IZH

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas l44k »

Mul SM610 hakkas ka kõrgel pöördel hirmsalt paukuma, hakkasin viga otsima karpast ja küünlast ja lõpuks süütemängust. Timmisin ja paugutasin kuni lendas päris laiali. Selgus, et väntvõlli kepsulaager oli otsad andnud, loks nii suur, et oli klapid kõverkas löönud ja sellest hakkas paukumine pihta. Minek oli muidugi endine, käima läks vaid kehvalt ja täis pöördel paukus nii,et leek summutist väljas. Mul oli ilma õlipumbata mootor ka, remont oleks nii kirveks kujunenud, et arvestades töökorras olevate samasuguste Husqude hinda, müüsin Soome hoopis maha. Väntvõlli eest küsiti 700€ kanti ja kolb maksis vist samapalju.
NB! Kui huvi siis mul on tsiklist alles veel spetsiaalselt treida lastud tõmmits magneeto maha tõmbamiseks, võin selle ära müüa.


l44k
Postitusi: 5
Liitunud: 04 Nov 2014, 09:24
Tsikkel: Aprilia, KTM, IZH

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas l44k »

Samas Aprilia Pegasoga oli mul selline anomaalia, et hakkas paukuma 4000 pöörde pealt ja leegitoru läks tulipunaseks. Vahetasin küünlaid, süütepooli, karpat timmisin ja võtsin lahti mingi 5x. Lõpuks tuli välja, et pingeregulaator oli tuksis, proovisin niimoodi, et tõmbasin pingeregulaatorilt juhtme maha ja siis ei paukunud. Peale selle vahetust sai jälle tööle.


rutska
Postitusi: 223
Liitunud: 31 Jaan 2008, 17:15
Tsikkel: ON
Asukoht: lenksus

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas rutska »

Egun kirjutas:

Kus asute muidu? Ma.olen ise Saaremaal

Viisid selle tsikli mu garaasist :D niiet peaksid teadma


Teema algataja
Egun
Postitusi: 38
Liitunud: 16 Nov 2014, 20:26
Tsikkel: hysqvarna

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Egun »

Arusaadav :D


Teema algataja
Egun
Postitusi: 38
Liitunud: 16 Nov 2014, 20:26
Tsikkel: hysqvarna

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Egun »

Asi läks paremaks kui panin 198 düüse, kuid proovida sain nii vähe, kuna bena sai otsa

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Loff »

Mitmendas astmes nõel on? ja millised on nõel ja nõela pesa?

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Teema algataja
Egun
Postitusi: 38
Liitunud: 16 Nov 2014, 20:26
Tsikkel: hysqvarna

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Egun »

Kõige alumise astme peal


Teema algataja
Egun
Postitusi: 38
Liitunud: 16 Nov 2014, 20:26
Tsikkel: hysqvarna

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Egun »

Nõela ja pesa ei oska kommenteerida


Teema algataja
Egun
Postitusi: 38
Liitunud: 16 Nov 2014, 20:26
Tsikkel: hysqvarna

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Egun »

Kas sellest võib ka paukuda et äkki on summutid on villast tühjad

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Loff »

Egun kirjutas:

Kõige alumise astme peal

Ehk siis nõel on kõige ülemises asendis (seib kõige alumises astmes?) Neid astmeid hakatakse lugema ülevalt alla. Tehaseseades on stopperseib 3. astmes nagu ma aru saan on Sul see 5. astmes.
Oled proovinud nõelaga "mängida" ? Või on ta Sul koguaeg 5. astmes olnud?

Paar head pilti karpa regullimiseks.

Pilt
Pilt

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Teema algataja
Egun
Postitusi: 38
Liitunud: 16 Nov 2014, 20:26
Tsikkel: hysqvarna

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas Egun »

Mul on 4 soonega nõel ja kõige ülemise astme peal töötas kõige paremini, kuid õrnalt ikka paukus, kas peaks veel suurema düüsega proovima?


rutska
Postitusi: 223
Liitunud: 31 Jaan 2008, 17:15
Tsikkel: ON
Asukoht: lenksus

Re: husqvarna sm 610

Lugemata postitus Postitas rutska »

Egun kirjutas:

Mul on 4 soonega nõel ja kõige ülemise astme peal töötas kõige paremini, kuid õrnalt ikka paukus, kas peaks veel suurema düüsega proovima?

Kas stopper oli kõige ülemise astme peal w? Sel juhul mida vähem kätte saab, seda parem....

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”