Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
tere
manuali veits vaadates tekkis järgmised mõtted: tuleks lähtuda sellest et remonditöökodades kus käisid "ei tehtud midagi" ja alustama peaks uuesti algusest. karpal eriti seadistusvõimalusi pole jäätud seega peab see originaalkonditsioonis töötama nagu Piipz eespool ütles. esiteks võtaks ikkagi kõik karpad laiali ja KÕIK düüsid välja. vaata igat düüsi vastu valgust et veenduda kas auk on ümmargune (selleks peab olema hea nägemine kui endal pole palu mõni ILUS tüdruk appi. veendu et tüüsid originaalid. Kui on oksiidi jälgi tuleb need eemaldada. kummidetailid vaata kõik väga hoolega üle. eriti membraanid ja O ringid. nõela kohal olev O ring tundub nõrk koht. kogu see protsess on aeganõudev tegevus, seega varu aega. mõistlik on teha järjest mitte nii et ühel päeval lammutad siis puhastad ja nädalapärast hakkad kokku panema. niimoodi võib koostamisel vigu sisse tulla. kui O ringid tunduvad kulunud (kumm on kohati matim) või kõvad (erineva kõvadusega näpuall), vaheta välja.
Komplekteeri manuali järgi mitte mälu järgi (juhuks kui enne oli midagi valesti). kui on O ringile paigaldamisel õli ette nähtud (nagu nõela pesa omale), siis pane.
ujuki tasapind tuleb üle mõõta. ilmselt tuleb selleks abinõu teha. hälbe korral ujuki vahetus. hädapärast tegelt saab ka sättida kuigi tehas seda ette ei näe.
kaasiasendi anduri võiks igaks juhuks üle mõõta kui manualis takistused antud (ei viitsind praegu otsida ise)
kui loogiliselt mõelda siis 7-9k pööretel koormuse all peaks membraanid olema täiesti üleval ja nõel väljas. kuna jõud kaob ära siis mingil karpal/karpadel nõel piisavalt üles ei tõuse nendel pööretel. (või kui tõuseb siis pena ei tule läbi peadüüsi ikkagi piisavalt.) kui lõpuks pöörded üle 9k veetakse siis esiteks ei vaja mootor enam nii rikast segu ja ilmselt imetakse ka vigase karpa nõel üles ja mootor käib piirajani välja. võimalus et imeb ka ujukikambri korra kuivaks.
kas on vahet ka kas kiirendada järsult 7k pöördeni kaas põhjas või aeglaselt mitte täis kaasiga käigud üles lapates ja suurel kiirusel vaikselt pöörded üles ajada? või näiteks suurel kiirusel käike alla vahetades pöörded üles ajada ja siis kiirendada?
pingis sõites leiaks selle vigase silindri üles infrapuna termopüssiga leegikaid mõõtes. vigane peaks oluliselt erineva temperatuuriga olema. ehk näeb ka niisama kohapeal ilma koormusetta proovides.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.