Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Veiko2
Postitusi: 16
Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
Asukoht: Tartu

Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Veiko2 »

Mure järgmine, et 2004 a. Honda CB600 2,3 jne käiguga puterdab pöörete vahemikus 7000-9000 pööret, peale mida käib piirajani ilusti lõppu.
Ratas käinud selle probleemiga kahes erinevas mototöökojas, kus puhastati karburaatorid, sünkroniseeriti, vahetati küünlaid ( tava, iridim, tava ). seadistati TSP andurit aga viga ikka alles. Ise vahetasin süütepoolid, kontrollisin paagi vaakumklappi, paagi tuulutust, andurite pistikuid jne jne. Täna sai ka klapivahed ära mõõdetud kus kõik väärtused olid paigas va. 4 silindri parem sisselaske klapp kus 0.15 kaliiber vahele ei läinud, seega seal vahe nõutud 0.16+/-3 asemel 0,12-0,13

Kas kellelgi sama probleem olnud või oskab keegi veel lahendusi välja pakkuda?

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Kas probleem tekkis üle-öö?
Mida parandasid, vahetasid, seisis ratas kaua?

Sünkroniseerimise raha võiksid töökojalt KINDLALT tagasi küsida- tundub, et sellest on saanud võlusõna, millega "lollidelt" pappi küsida :P

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Veiko2
Postitusi: 16
Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
Asukoht: Tartu

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Veiko2 »

Ei tekkinud üleöö, eelmised 2 hooaega nii väga ei häirinud aga nüüd tahaks asja korda saada. Otseselt parandamist ei ole midagi vaja olnud ja talvitunud on ratas kuivas garaazis.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas KIBU »

tere
kõigepealt paar küsimust: kas rattal on originaal või pestav filter? kas karpade sisud on originaalid või on mingi power kit sisse topitud? kas puterdab samas pöördevahemikus ka kohapeal käies või ainult sõites st koormuse all? mis välimusega küünlad olid? puterdamist on ka mitmesugust. kas kaasiga lüpstes käib paremini?
Väljalaske klapid peavad paigas olema,sisselaske klapi väike vahe ei mõjuta nii väga.

5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
Veiko2
Postitusi: 16
Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
Asukoht: Tartu

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Veiko2 »

Tere

Õhufilter on margikohane Hiflo filter, karburaatorite sisu originaal. Puterdab ainult koormuse all, eriti hull 2kesi sõites. Küünlad kõik 4 tk ilusad valged.
Puterdamine on selline et kiirendab ja siis jääb jokutama kuni 9000 ni ja siis kiirendab edasi.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas yeekim »

"Ilusad valged" on paha- segu lahja.
Kui Sa juba karpa sisudega tuttav oled, tõsta nõela ühe astme võrra(kui võimalik).

Ega masin "kohitsetud" ei ole?
Kas probleem algas/oli 2 aastat tagasi ostes või midagi tehes?

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Veiko2 kirjutas:

Tere

Õhufilter on margikohane Hiflo filter, karburaatorite sisu originaal. Puterdab ainult koormuse all, eriti hull 2kesi sõites. Küünlad kõik 4 tk ilusad valged.
Puterdamine on selline et kiirendab ja siis jääb jokutama kuni 9000 ni ja siis kiirendab edasi.

kõige magusama väände vahemikus kus mootor tahaks rikast segu veab sul segu tugevalt lahjaks. selline töö tapab mootorit. lahendus oleks nõela tõstmine või kui tõsta ei saa siis suurem peadüüs. pärast segukruvi paika regullida. mis "remonditöökodades" sa käisid selle probleemiga ja mida tehti? tahaks kohe teada kus tippmehaanikud/sünkroniseerijad pesitsevad. või siis tavaline tsenaarium et öeldi et karpadele remontkomplekti vaja aga sa ei raatsinud osta. :mrgreen: küünla värv peab olema pruun mitte valge!!! valge on kõige hullem. ennem olgu kergelt must kui valge.
PS kas oled düüside ja nõelte numbrid manuali järgi üle kontrollinud või arvad et originaal kuna sina pole vahetanud?

5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
Veiko2
Postitusi: 16
Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
Asukoht: Tartu

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Veiko2 »

Tänud vastukaja eest!

Küünlad valged kuna just vahetatud, eelmised olid mälu järgi kergelt mustad. Esimene kord käis Tartus Puiestee Motohoovis kus tehti sünkroniseerimine ja teine kord Vahil Motodepoos, kus puhastati karburaatorid, vahetati küünlad ja seadistati TPS. KEIHIN`i karburaatorite sisuga tuttav ei ole ja õhtul katsun manualist järgi vaadata, kas saab nõela ühe astme võrra tõsta või mitte. Probleem olnud põhimõtteliselt ostes saadik, ainult siis pidasin põhjuseks, et ratas kaua müügis seisnud. "Kohitsetud" ei tohiks olla, muidu oleks Motohoov/Depoo mehed öelnud vast, sammuti ka vajadusest remontkomplekt sisse laduda. Ise ma mingeid muid düüse/nõelu vahetanud pole. Imelik just asjaolu, et 7000-9000 rpm pöördesse minekul "auk" sees.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Veiko2 kirjutas:

Imelik just asjaolu, et 7000-9000 rpm pöördesse minekul "auk" sees.

imelikku pole selles midagi. 7-9k lihtsalt vääne suur ja mootor tahab rikast segu koormuse all töötades. selles pöördevahemikus "hingab" mootor kõige paremini. hõrendus on suur aga bensiini tuleb läbi peatüüsi liiga vähe. mootor imeb nö paljast õhku. segu läheb lahjaks. küünal võib olla must kuna segukruviga on kompenseeritud peatüüsi puudujääki ja madalal pöördel jääb rikkaks. kas kaas tuleb ilusti kiiresti maha kui järsku kaas maha lasta või kipub veits venima?

5248653
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Hondad on õhufiltrite suhtes piprad,kui karpasi näppida ei taha siis OEM filter ainus mõistlik asi.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
Veiko2
Postitusi: 16
Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
Asukoht: Tartu

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Veiko2 »

Otsisin vanad küünlad ka ülesse ja need olid hallikas-pruunid (läbisõit ca. 5000 km). Gaas tuleb iseenesest ilusti kiirelt ja ühtlaselt maha. Honda shop manuali järgi karburaatorite nõelu reguleerida ei saagi. Mida need karburaatorite remontkomplektid endast sisaldavad? Tihendid, peadüüs ja nõel?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Veiko2
Postitusi: 16
Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
Asukoht: Tartu

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Veiko2 »

franz125 kirjutas:

Hondad on õhufiltrite suhtes piprad,kui karpasi näppida ei taha siis OEM filter ainus mõistlik asi.

Mis see HiFlo oma teisem on? Kui teaks kindlalt, et sellest abi käiks Catweesist läbi

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 855
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas cossie »

Remontkomplekt sisaldab üldjuhul tihendeid ja ujukinõela koos kaevuga. Vaata ebayst järgi. Düüse ja nõelu müüakse eraldi

https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Veiko2 kirjutas:
franz125 kirjutas:

Hondad on õhufiltrite suhtes piprad,kui karpasi näppida ei taha siis OEM filter ainus mõistlik asi.

Mis see HiFlo oma teisem on? Kui teaks kindlalt, et sellest abi käiks Catweesist läbi

ei ole sellest abi ma arvan. kuigi jah HiFLo filtrite puhul peab hoolega jälgima et raami kuju klapiks ja auke raamil sees poleks. olen päris huvitavaid näinud. tegelt paras pask kui vähegi keerulisema kujuga filter. filtrielement ise on ok olnud. aga enda rattale võtan järgmise ka Catweesist.
kui sa manuali lingi paned siis võin vaadata äkki tuleb mõni päris idee ka mida teha.

5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
Veiko2
Postitusi: 16
Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
Asukoht: Tartu

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Veiko2 »

KIBU kirjutas:

kui sa manuali lingi paned siis võin vaadata äkki tuleb mõni päris idee ka mida teha.

Kahjuks oma dial-up ühendusega õiget linki ei leia, mul endal paberist CB600F shop manual laual.


vtm
Postitusi: 121
Liitunud: 15 Sept 2011, 20:52
Tsikkel: VN2000
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas vtm »

Veiko2 kirjutas:
KIBU kirjutas:

kui sa manuali lingi paned siis võin vaadata äkki tuleb mõni päris idee ka mida teha.

Kahjuks oma dial-up ühendusega õiget linki ei leia, mul endal paberist CB600F shop manual laual.

Honda CB600F Hornet.pdf (zip fail - 180MB)
Honda CB600F.pdf (zip fail - 80MB)

>>Samal lehel ka teiste rataste manuale<<
:bsmile:

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Kui kõik on originaal, siis ei ole päris õige tegu nõela tõsta / langetada või düüsi vahetada. Miskit peab ikkagi (pigem karpades) viga olema ning see viga tuleb üles leida.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kas sul sisselaskmise pool on 100prossa originaal,pole mingeid plastitükke eemaldatud,midagi retsitud?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas westel »

Mis bensiiniga sa sõidad?
Oled erinevaid proovinud ja ikka sama jama?

Muidu võib olla ka see varjant, et nõelad on peadüüsid ovaalseks kulutanud ja just nendel pööretel tõuseb nõel düüsist täielikult välja.
Seega sel hetkel läheb segu täiesti paigast.
Seda ovaalsust silmaga raske näha, aga juhuseid on olnud sama probleemiga. Pigem on see endurokate ja krossitsiklite probleem, kus nõela liigutatakse pm randmega;)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Veiko2
Postitusi: 16
Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
Asukoht: Tartu

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Veiko2 »

Sisselaske peaks olema orig. ise mingit lõikumis/ratsimist märganud pole. Bensiini olen proovinud 95, 98, 98 Nitrot - erilist vahet pole küll tundnud.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas KIBU »

tere
manuali veits vaadates tekkis järgmised mõtted: tuleks lähtuda sellest et remonditöökodades kus käisid "ei tehtud midagi" ja alustama peaks uuesti algusest. karpal eriti seadistusvõimalusi pole jäätud seega peab see originaalkonditsioonis töötama nagu Piipz eespool ütles. esiteks võtaks ikkagi kõik karpad laiali ja KÕIK düüsid välja. vaata igat düüsi vastu valgust et veenduda kas auk on ümmargune (selleks peab olema hea nägemine kui endal pole palu mõni ILUS tüdruk appi. veendu et tüüsid originaalid. Kui on oksiidi jälgi tuleb need eemaldada. kummidetailid vaata kõik väga hoolega üle. eriti membraanid ja O ringid. nõela kohal olev O ring tundub nõrk koht. kogu see protsess on aeganõudev tegevus, seega varu aega. mõistlik on teha järjest mitte nii et ühel päeval lammutad siis puhastad ja nädalapärast hakkad kokku panema. niimoodi võib koostamisel vigu sisse tulla. kui O ringid tunduvad kulunud (kumm on kohati matim) või kõvad (erineva kõvadusega näpuall), vaheta välja.
Komplekteeri manuali järgi mitte mälu järgi (juhuks kui enne oli midagi valesti). kui on O ringile paigaldamisel õli ette nähtud (nagu nõela pesa omale), siis pane.
ujuki tasapind tuleb üle mõõta. ilmselt tuleb selleks abinõu teha. hälbe korral ujuki vahetus. hädapärast tegelt saab ka sättida kuigi tehas seda ette ei näe.
kaasiasendi anduri võiks igaks juhuks üle mõõta kui manualis takistused antud (ei viitsind praegu otsida ise)
kui loogiliselt mõelda siis 7-9k pööretel koormuse all peaks membraanid olema täiesti üleval ja nõel väljas. kuna jõud kaob ära siis mingil karpal/karpadel nõel piisavalt üles ei tõuse nendel pööretel. (või kui tõuseb siis pena ei tule läbi peadüüsi ikkagi piisavalt.) kui lõpuks pöörded üle 9k veetakse siis esiteks ei vaja mootor enam nii rikast segu ja ilmselt imetakse ka vigase karpa nõel üles ja mootor käib piirajani välja. võimalus et imeb ka ujukikambri korra kuivaks.
kas on vahet ka kas kiirendada järsult 7k pöördeni kaas põhjas või aeglaselt mitte täis kaasiga käigud üles lapates ja suurel kiirusel vaikselt pöörded üles ajada? või näiteks suurel kiirusel käike alla vahetades pöörded üles ajada ja siis kiirendada?
pingis sõites leiaks selle vigase silindri üles infrapuna termopüssiga leegikaid mõõtes. vigane peaks oluliselt erineva temperatuuriga olema. ehk näeb ka niisama kohapeal ilma koormusetta proovides.

5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
Veiko2
Postitusi: 16
Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
Asukoht: Tartu

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Veiko2 »

Jutt täitsa õige, et segu jääb lahjaks. Rahulikult kiirendades on mootori töö ja kiirendus ühtlane aga nii kui "põhja" keerad hakkab kakkuma. Lisaks proovisin seda, et lahtiühendatud TPS anduriga on madalamalt nagu jõudu rohkem. Seega mõõdan ka kaasiasendi anduri üle. Sellest termopüssi värgist lugesin ise ka aga ei tea kui täpset infot see peale sõitu anda võib, sest keskmised leegikad nigunii kuumemad. Aga ega muud vist üle ei jää kui karburaatorid maha ja pulkadeks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Veiko2
Postitusi: 16
Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
Asukoht: Tartu

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Veiko2 »

KIBU kirjutas:

võimalus et imeb ka ujukikambri korra kuivaks.

See eeldaks, et kuskil midagi täitsa umbes?

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Veiko2 kirjutas:

Sellest termopüssi värgist lugesin ise ka aga ei tea kui täpset infot see peale sõitu anda võib, sest keskmised leegikad nigunii kuumemad.

said valesti aru. tempi mõõdetakse reaalajas mitte pärast. lahjalt töötava silindri väljalase palju kuumem. mõõta saab tünopingis sõitu imiteerides näiteks. võib ka proovida enne laiali kiskumist kohapeal palju kaasi andes mõõta. ehk näitab. tegelt esiratas vastu takistust ja rehvi põletades peaks kah tünopinki matkida saama.
kui kütusevoolik kinni pigistada mis paagist tuleb võib proovida ka pöörde peal vaadata milline silinder kõige varem kustub. tõenäosus väike aga ehk joppab.

kui ujukikambri kuivaks tõmbab võib olla tegu osalise ummistusega pealejooksu kanalis või madala kütusetasemega ujukikambris. peadüüs imeb küll kõige madalamalt kuid ka teised tüüsid võtavad toitmisest osa ja ka peadüüs võib lõpuks kuivale jääda. kuna manual juhendab ujukitasapinna mõõtmist võib sellega ka probleeme olla ma eeldan.
asendianduri näidu järgi reguleerib aju süüte ajastust ilmselt. sellise ratta puhul eeldan et keerab süütenurka hilisemaks ja ilma anduritta süüde varasem ja seepärast ka rohkem jõudu.
edu ja anna ikka teada kuidas läheb.

5248653
Kasutaja avatar

Codec83
Postitusi: 12
Liitunud: 27 Juun 2013, 21:55
Tsikkel: Yamaha R6

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Codec83 »

Veiko2 kirjutas:

Mure järgmine, et 2004 a. Honda CB600 2,3 jne käiguga puterdab pöörete vahemikus 7000-9000 pööret, peale mida käib piirajani ilusti lõppu.
Ratas käinud selle probleemiga kahes erinevas mototöökojas, kus puhastati karburaatorid, sünkroniseeriti, vahetati küünlaid ( tava, iridim, tava ). seadistati TSP andurit aga viga ikka alles. Ise vahetasin süütepoolid, kontrollisin paagi vaakumklappi, paagi tuulutust, andurite pistikuid jne jne. Täna sai ka klapivahed ära mõõdetud kus kõik väärtused olid paigas va. 4 silindri parem sisselaske klapp kus 0.15 kaliiber vahele ei läinud, seega seal vahe nõutud 0.16+/-3 asemel 0,12-0,13

Kas kellelgi sama probleem olnud või oskab keegi veel lahendusi välja pakkuda?

Mul oli sama mure , et teatud pöörde vahemikus hakkas puterdama . Ei leidnud viga kuskilt . Juhuslikult vahetasin bensiinipaagi korgi ära ja peale seda kadus puterdamine võluväel . Ei tea kas see oli mingi juhus või mis , aga proovida võid vast .

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7415
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1095 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Mul oli mõned aastad tagasi analoogne probleem, käisin mitmel pool. Kõik muudkui puhastasid ja tasakaalustasid ehku peale, abi ei miskit.
Läksin ühe teise küsimusega Motoremi töökotta, mainisin mehhaanikule möödaminnes ka jõnskutamise probleemi. Mees keeras paar korda gaasirulli ja ütles veenunult, et ta teeb selle korda. Tegigi.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”