Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
- Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
- Asukoht: Tartu
Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Mure järgmine, et 2004 a. Honda CB600 2,3 jne käiguga puterdab pöörete vahemikus 7000-9000 pööret, peale mida käib piirajani ilusti lõppu.
Ratas käinud selle probleemiga kahes erinevas mototöökojas, kus puhastati karburaatorid, sünkroniseeriti, vahetati küünlaid ( tava, iridim, tava ). seadistati TSP andurit aga viga ikka alles. Ise vahetasin süütepoolid, kontrollisin paagi vaakumklappi, paagi tuulutust, andurite pistikuid jne jne. Täna sai ka klapivahed ära mõõdetud kus kõik väärtused olid paigas va. 4 silindri parem sisselaske klapp kus 0.15 kaliiber vahele ei läinud, seega seal vahe nõutud 0.16+/-3 asemel 0,12-0,13
Kas kellelgi sama probleem olnud või oskab keegi veel lahendusi välja pakkuda?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Hoi!
Kas probleem tekkis üle-öö?
Mida parandasid, vahetasid, seisis ratas kaua?
Sünkroniseerimise raha võiksid töökojalt KINDLALT tagasi küsida- tundub, et sellest on saanud võlusõna, millega "lollidelt" pappi küsida
edu
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
- Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
- Asukoht: Tartu
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Ei tekkinud üleöö, eelmised 2 hooaega nii väga ei häirinud aga nüüd tahaks asja korda saada. Otseselt parandamist ei ole midagi vaja olnud ja talvitunud on ratas kuivas garaazis.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
tere
kõigepealt paar küsimust: kas rattal on originaal või pestav filter? kas karpade sisud on originaalid või on mingi power kit sisse topitud? kas puterdab samas pöördevahemikus ka kohapeal käies või ainult sõites st koormuse all? mis välimusega küünlad olid? puterdamist on ka mitmesugust. kas kaasiga lüpstes käib paremini?
Väljalaske klapid peavad paigas olema,sisselaske klapi väike vahe ei mõjuta nii väga.
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
- Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
- Asukoht: Tartu
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Tere
Õhufilter on margikohane Hiflo filter, karburaatorite sisu originaal. Puterdab ainult koormuse all, eriti hull 2kesi sõites. Küünlad kõik 4 tk ilusad valged.
Puterdamine on selline et kiirendab ja siis jääb jokutama kuni 9000 ni ja siis kiirendab edasi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
"Ilusad valged" on paha- segu lahja.
Kui Sa juba karpa sisudega tuttav oled, tõsta nõela ühe astme võrra(kui võimalik).
Ega masin "kohitsetud" ei ole?
Kas probleem algas/oli 2 aastat tagasi ostes või midagi tehes?
edu
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Veiko2 kirjutas:Tere
Õhufilter on margikohane Hiflo filter, karburaatorite sisu originaal. Puterdab ainult koormuse all, eriti hull 2kesi sõites. Küünlad kõik 4 tk ilusad valged.
Puterdamine on selline et kiirendab ja siis jääb jokutama kuni 9000 ni ja siis kiirendab edasi.
kõige magusama väände vahemikus kus mootor tahaks rikast segu veab sul segu tugevalt lahjaks. selline töö tapab mootorit. lahendus oleks nõela tõstmine või kui tõsta ei saa siis suurem peadüüs. pärast segukruvi paika regullida. mis "remonditöökodades" sa käisid selle probleemiga ja mida tehti? tahaks kohe teada kus tippmehaanikud/sünkroniseerijad pesitsevad. või siis tavaline tsenaarium et öeldi et karpadele remontkomplekti vaja aga sa ei raatsinud osta. küünla värv peab olema pruun mitte valge!!! valge on kõige hullem. ennem olgu kergelt must kui valge.
PS kas oled düüside ja nõelte numbrid manuali järgi üle kontrollinud või arvad et originaal kuna sina pole vahetanud?
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
- Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
- Asukoht: Tartu
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Tänud vastukaja eest!
Küünlad valged kuna just vahetatud, eelmised olid mälu järgi kergelt mustad. Esimene kord käis Tartus Puiestee Motohoovis kus tehti sünkroniseerimine ja teine kord Vahil Motodepoos, kus puhastati karburaatorid, vahetati küünlad ja seadistati TPS. KEIHIN`i karburaatorite sisuga tuttav ei ole ja õhtul katsun manualist järgi vaadata, kas saab nõela ühe astme võrra tõsta või mitte. Probleem olnud põhimõtteliselt ostes saadik, ainult siis pidasin põhjuseks, et ratas kaua müügis seisnud. "Kohitsetud" ei tohiks olla, muidu oleks Motohoov/Depoo mehed öelnud vast, sammuti ka vajadusest remontkomplekt sisse laduda. Ise ma mingeid muid düüse/nõelu vahetanud pole. Imelik just asjaolu, et 7000-9000 rpm pöördesse minekul "auk" sees.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Veiko2 kirjutas:Imelik just asjaolu, et 7000-9000 rpm pöördesse minekul "auk" sees.
imelikku pole selles midagi. 7-9k lihtsalt vääne suur ja mootor tahab rikast segu koormuse all töötades. selles pöördevahemikus "hingab" mootor kõige paremini. hõrendus on suur aga bensiini tuleb läbi peatüüsi liiga vähe. mootor imeb nö paljast õhku. segu läheb lahjaks. küünal võib olla must kuna segukruviga on kompenseeritud peatüüsi puudujääki ja madalal pöördel jääb rikkaks. kas kaas tuleb ilusti kiiresti maha kui järsku kaas maha lasta või kipub veits venima?
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Hondad on õhufiltrite suhtes piprad,kui karpasi näppida ei taha siis OEM filter ainus mõistlik asi.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
- Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
- Asukoht: Tartu
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Otsisin vanad küünlad ka ülesse ja need olid hallikas-pruunid (läbisõit ca. 5000 km). Gaas tuleb iseenesest ilusti kiirelt ja ühtlaselt maha. Honda shop manuali järgi karburaatorite nõelu reguleerida ei saagi. Mida need karburaatorite remontkomplektid endast sisaldavad? Tihendid, peadüüs ja nõel?
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
- Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
- Asukoht: Tartu
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
franz125 kirjutas:Hondad on õhufiltrite suhtes piprad,kui karpasi näppida ei taha siis OEM filter ainus mõistlik asi.
Mis see HiFlo oma teisem on? Kui teaks kindlalt, et sellest abi käiks Catweesist läbi
-
- Postitusi: 855
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Remontkomplekt sisaldab üldjuhul tihendeid ja ujukinõela koos kaevuga. Vaata ebayst järgi. Düüse ja nõelu müüakse eraldi
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Veiko2 kirjutas:franz125 kirjutas:Hondad on õhufiltrite suhtes piprad,kui karpasi näppida ei taha siis OEM filter ainus mõistlik asi.
Mis see HiFlo oma teisem on? Kui teaks kindlalt, et sellest abi käiks Catweesist läbi
ei ole sellest abi ma arvan. kuigi jah HiFLo filtrite puhul peab hoolega jälgima et raami kuju klapiks ja auke raamil sees poleks. olen päris huvitavaid näinud. tegelt paras pask kui vähegi keerulisema kujuga filter. filtrielement ise on ok olnud. aga enda rattale võtan järgmise ka Catweesist.
kui sa manuali lingi paned siis võin vaadata äkki tuleb mõni päris idee ka mida teha.
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
- Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
- Asukoht: Tartu
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
KIBU kirjutas:kui sa manuali lingi paned siis võin vaadata äkki tuleb mõni päris idee ka mida teha.
Kahjuks oma dial-up ühendusega õiget linki ei leia, mul endal paberist CB600F shop manual laual.
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Veiko2 kirjutas:KIBU kirjutas:kui sa manuali lingi paned siis võin vaadata äkki tuleb mõni päris idee ka mida teha.
Kahjuks oma dial-up ühendusega õiget linki ei leia, mul endal paberist CB600F shop manual laual.
Honda CB600F Hornet.pdf (zip fail - 180MB)
Honda CB600F.pdf (zip fail - 80MB)
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Kui kõik on originaal, siis ei ole päris õige tegu nõela tõsta / langetada või düüsi vahetada. Miskit peab ikkagi (pigem karpades) viga olema ning see viga tuleb üles leida.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Kas sul sisselaskmise pool on 100prossa originaal,pole mingeid plastitükke eemaldatud,midagi retsitud?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Mis bensiiniga sa sõidad?
Oled erinevaid proovinud ja ikka sama jama?
Muidu võib olla ka see varjant, et nõelad on peadüüsid ovaalseks kulutanud ja just nendel pööretel tõuseb nõel düüsist täielikult välja.
Seega sel hetkel läheb segu täiesti paigast.
Seda ovaalsust silmaga raske näha, aga juhuseid on olnud sama probleemiga. Pigem on see endurokate ja krossitsiklite probleem, kus nõela liigutatakse pm randmega;)
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
- Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
- Asukoht: Tartu
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Sisselaske peaks olema orig. ise mingit lõikumis/ratsimist märganud pole. Bensiini olen proovinud 95, 98, 98 Nitrot - erilist vahet pole küll tundnud.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
tere
manuali veits vaadates tekkis järgmised mõtted: tuleks lähtuda sellest et remonditöökodades kus käisid "ei tehtud midagi" ja alustama peaks uuesti algusest. karpal eriti seadistusvõimalusi pole jäätud seega peab see originaalkonditsioonis töötama nagu Piipz eespool ütles. esiteks võtaks ikkagi kõik karpad laiali ja KÕIK düüsid välja. vaata igat düüsi vastu valgust et veenduda kas auk on ümmargune (selleks peab olema hea nägemine kui endal pole palu mõni ILUS tüdruk appi. veendu et tüüsid originaalid. Kui on oksiidi jälgi tuleb need eemaldada. kummidetailid vaata kõik väga hoolega üle. eriti membraanid ja O ringid. nõela kohal olev O ring tundub nõrk koht. kogu see protsess on aeganõudev tegevus, seega varu aega. mõistlik on teha järjest mitte nii et ühel päeval lammutad siis puhastad ja nädalapärast hakkad kokku panema. niimoodi võib koostamisel vigu sisse tulla. kui O ringid tunduvad kulunud (kumm on kohati matim) või kõvad (erineva kõvadusega näpuall), vaheta välja.
Komplekteeri manuali järgi mitte mälu järgi (juhuks kui enne oli midagi valesti). kui on O ringile paigaldamisel õli ette nähtud (nagu nõela pesa omale), siis pane.
ujuki tasapind tuleb üle mõõta. ilmselt tuleb selleks abinõu teha. hälbe korral ujuki vahetus. hädapärast tegelt saab ka sättida kuigi tehas seda ette ei näe.
kaasiasendi anduri võiks igaks juhuks üle mõõta kui manualis takistused antud (ei viitsind praegu otsida ise)
kui loogiliselt mõelda siis 7-9k pööretel koormuse all peaks membraanid olema täiesti üleval ja nõel väljas. kuna jõud kaob ära siis mingil karpal/karpadel nõel piisavalt üles ei tõuse nendel pööretel. (või kui tõuseb siis pena ei tule läbi peadüüsi ikkagi piisavalt.) kui lõpuks pöörded üle 9k veetakse siis esiteks ei vaja mootor enam nii rikast segu ja ilmselt imetakse ka vigase karpa nõel üles ja mootor käib piirajani välja. võimalus et imeb ka ujukikambri korra kuivaks.
kas on vahet ka kas kiirendada järsult 7k pöördeni kaas põhjas või aeglaselt mitte täis kaasiga käigud üles lapates ja suurel kiirusel vaikselt pöörded üles ajada? või näiteks suurel kiirusel käike alla vahetades pöörded üles ajada ja siis kiirendada?
pingis sõites leiaks selle vigase silindri üles infrapuna termopüssiga leegikaid mõõtes. vigane peaks oluliselt erineva temperatuuriga olema. ehk näeb ka niisama kohapeal ilma koormusetta proovides.
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
- Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
- Asukoht: Tartu
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Jutt täitsa õige, et segu jääb lahjaks. Rahulikult kiirendades on mootori töö ja kiirendus ühtlane aga nii kui "põhja" keerad hakkab kakkuma. Lisaks proovisin seda, et lahtiühendatud TPS anduriga on madalamalt nagu jõudu rohkem. Seega mõõdan ka kaasiasendi anduri üle. Sellest termopüssi värgist lugesin ise ka aga ei tea kui täpset infot see peale sõitu anda võib, sest keskmised leegikad nigunii kuumemad. Aga ega muud vist üle ei jää kui karburaatorid maha ja pulkadeks.
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 10 Apr 2011, 00:24
- Tsikkel: 2003 Suzuki DL1000 V-Strom
- Asukoht: Tartu
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
KIBU kirjutas:võimalus et imeb ka ujukikambri korra kuivaks.
See eeldaks, et kuskil midagi täitsa umbes?
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Veiko2 kirjutas:Sellest termopüssi värgist lugesin ise ka aga ei tea kui täpset infot see peale sõitu anda võib, sest keskmised leegikad nigunii kuumemad.
said valesti aru. tempi mõõdetakse reaalajas mitte pärast. lahjalt töötava silindri väljalase palju kuumem. mõõta saab tünopingis sõitu imiteerides näiteks. võib ka proovida enne laiali kiskumist kohapeal palju kaasi andes mõõta. ehk näitab. tegelt esiratas vastu takistust ja rehvi põletades peaks kah tünopinki matkida saama.
kui kütusevoolik kinni pigistada mis paagist tuleb võib proovida ka pöörde peal vaadata milline silinder kõige varem kustub. tõenäosus väike aga ehk joppab.
kui ujukikambri kuivaks tõmbab võib olla tegu osalise ummistusega pealejooksu kanalis või madala kütusetasemega ujukikambris. peadüüs imeb küll kõige madalamalt kuid ka teised tüüsid võtavad toitmisest osa ja ka peadüüs võib lõpuks kuivale jääda. kuna manual juhendab ujukitasapinna mõõtmist võib sellega ka probleeme olla ma eeldan.
asendianduri näidu järgi reguleerib aju süüte ajastust ilmselt. sellise ratta puhul eeldan et keerab süütenurka hilisemaks ja ilma anduritta süüde varasem ja seepärast ka rohkem jõudu.
edu ja anna ikka teada kuidas läheb.
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Veiko2 kirjutas:Mure järgmine, et 2004 a. Honda CB600 2,3 jne käiguga puterdab pöörete vahemikus 7000-9000 pööret, peale mida käib piirajani ilusti lõppu.
Ratas käinud selle probleemiga kahes erinevas mototöökojas, kus puhastati karburaatorid, sünkroniseeriti, vahetati küünlaid ( tava, iridim, tava ). seadistati TSP andurit aga viga ikka alles. Ise vahetasin süütepoolid, kontrollisin paagi vaakumklappi, paagi tuulutust, andurite pistikuid jne jne. Täna sai ka klapivahed ära mõõdetud kus kõik väärtused olid paigas va. 4 silindri parem sisselaske klapp kus 0.15 kaliiber vahele ei läinud, seega seal vahe nõutud 0.16+/-3 asemel 0,12-0,13Kas kellelgi sama probleem olnud või oskab keegi veel lahendusi välja pakkuda?
Mul oli sama mure , et teatud pöörde vahemikus hakkas puterdama . Ei leidnud viga kuskilt . Juhuslikult vahetasin bensiinipaagi korgi ära ja peale seda kadus puterdamine võluväel . Ei tea kas see oli mingi juhus või mis , aga proovida võid vast .
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Honda CB600 puterdab kõrgetel pööretel
Mul oli mõned aastad tagasi analoogne probleem, käisin mitmel pool. Kõik muudkui puhastasid ja tasakaalustasid ehku peale, abi ei miskit.
Läksin ühe teise küsimusega Motoremi töökotta, mainisin mehhaanikule möödaminnes ka jõnskutamise probleemi. Mees keeras paar korda gaasirulli ja ütles veenunult, et ta teeb selle korda. Tegigi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.