Kus asub rolleritel õlipump?

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
malone322
Postitusi: 157
Liitunud: 11 Apr 2005, 22:07
Asukoht: Põlvamaa/Veriora

Kus asub rolleritel õlipump?

Lugemata postitus Postitas malone322 »

Tahaks siis teada kus asub tavaliselt rolleritel õlipump?
Viimati muutis malone322, 30 Juun 2005, 23:05, muudetud 1 kord kokku.
Praegu siis rollerita
Kasutaja avatar

Teema algataja
malone322
Postitusi: 157
Liitunud: 11 Apr 2005, 22:07
Asukoht: Põlvamaa/Veriora

Lugemata postitus Postitas malone322 »

tekkis veel küsimus, et kas see õlipaak on ainult selleks, et seal olev õli läheb edasi karpasse kus ta segatakse bentsuga? Kui on, siis kas tohib nii teha, et õli sinna ei pane ja segad bentsu õliga varem valmis!
Viimati muutis malone322, 30 Juun 2005, 23:08, muudetud 1 kord kokku.
Praegu siis rollerita
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

malone322 kirjutas:
tekkis veel küsimus, et kas see õlipaak on ainult selleks, et see õli ja bentsu segu segatakse ise karpas valmis. Kui on ainult selleks siis kas tasub õli sinna mitte panna ja lisada õli hoopis bentsule(segada bents õliga valmis)
Ei saa midagi aru.
Aga õlipump asub variaatori taga.
Mudakoll
Kasutaja avatar

Teema algataja
malone322
Postitusi: 157
Liitunud: 11 Apr 2005, 22:07
Asukoht: Põlvamaa/Veriora

Lugemata postitus Postitas malone322 »

kuidas ma sinna ligi pääseksin?
Praegu siis rollerita

R1s7o
Postitusi: 421
Liitunud: 26 Apr 2004, 15:55
Asukoht: Võru/X8r-X

Lugemata postitus Postitas R1s7o »

Endal on ju palju lihtsam üks kord pudel õli õlipaaki valada, kui iga kord tankides mingi õli juurde valamisega oma ajusid nussida..
Kasutaja avatar

Teema algataja
malone322
Postitusi: 157
Liitunud: 11 Apr 2005, 22:07
Asukoht: Põlvamaa/Veriora

Lugemata postitus Postitas malone322 »

asi selles, et mul läksid rolleril heastpeast kolvirõngad puruks mis lõhkusid ära ka kolvi, õnneks silinder jäi täiesti terveks ja kahtlustan õlipumba purunemist.
Praegu siis rollerita
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

malone322 kirjutas:
kuidas ma sinna ligi pääseksin?
Võtad kogu variaatori süsteemi eest ära siis on kohe näha, ettevaatust õlipumba rihma eemaldamisel, tasa ja targu tee asja.
Mudakoll
Kasutaja avatar

Teema algataja
malone322
Postitusi: 157
Liitunud: 11 Apr 2005, 22:07
Asukoht: Põlvamaa/Veriora

Lugemata postitus Postitas malone322 »

ütleme nii, et tükk tööd siis vaja teha :P
Praegu siis rollerita
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

malone322 kirjutas:
ütleme nii, et tükk tööd siis vaja teha :P
Minul 5 minuti töö ja mul on õlipump peos.
Mudakoll
Kasutaja avatar

Teema algataja
malone322
Postitusi: 157
Liitunud: 11 Apr 2005, 22:07
Asukoht: Põlvamaa/Veriora

Lugemata postitus Postitas malone322 »

aga ma pean siis eemaldama terve variaatori süsteemi? et nagu võtan selle täiesti küljest, et alles jääb ainult mootor? ma nagu pole varem üldse seda süsteemi lahti võtnud :P muidu tahtsin veel küsida seda, et mul roller tahab jõhkralt pöördeid et kohapealt minema saada, tal on vist sidur seatud nii, et suurematel pööretel alles minema hakkaks kuna siis on see kiirenduse hetk parem ja jõudu rohkem. mina aga tahaks, et roller hakkaks väiksematel pööretel kohapealt minema. mida ma siis peaksin tegema?
Praegu siis rollerita
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

malone322 kirjutas:
aga ma pean siis eemaldama terve variaatori süsteemi? et nagu võtan selle täiesti küljest, et alles jääb ainult mootor? ma nagu pole varem üldse seda süsteemi lahti võtnud :P muidu tahtsin veel küsida seda, et mul roller tahab jõhkralt pöördeid et kohapealt minema saada, tal on vist sidur seatud nii, et suurematel pööretel alles minema hakkaks kuna siis on see kiirenduse hetk parem ja jõudu rohkem. mina aga tahaks, et roller hakkaks väiksematel pööretel kohapealt minema. mida ma siis peaksin tegema?
Kui sa pole variaatorit näinutki siis parem ära näpi, lase mõnel targemal teha, vaata pealt ja järgminekord võid juba proovida ise, muidu keerad lihtsalt asja perse.
Mudakoll
Kasutaja avatar

sqanx
Postitusi: 141
Liitunud: 15 Mai 2005, 21:56
Asukoht: Viljandi // Keeway Focus

Lugemata postitus Postitas sqanx »

Poiss tahab vist oma vigadest õppida .. :>
Pilt

Liikleb Keeway Focusel..

Kiku

Lugemata postitus Postitas Kiku »

malone322 kirjutas:
tekkis veel küsimus, et kas see õlipaak on ainult selleks, et seal olev õli läheb edasi karpasse kus ta segatakse bentsuga? Kui on, siis kas tohib nii teha, et õli sinna ei pane ja segad bentsu õliga varem valmis!
sa võid bensu sisse ka segada õli...aga õlipaagis peab kah õli olema...sest kõik see õli ei lähe aind bensuga segamiseks
Kasutaja avatar

Teema algataja
malone322
Postitusi: 157
Liitunud: 11 Apr 2005, 22:07
Asukoht: Põlvamaa/Veriora

Lugemata postitus Postitas malone322 »

variaatorit olen ikka lahti võtnud, kuid mitte täielikult eemaldanud. aga no vastus saadud. teema lukku!
Praegu siis rollerita
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

???

Lugemata postitus Postitas Mix »

Kiku kirjutas:
...sa võid bensu sisse ka segada õli...aga õlipaagis peab kah õli olema...sest kõik see õli ei lähe aind bensuga segamiseks
Ja mida siis veel selle õliga õlitatakse, või - kuhu teda siis veel, (peale karburaatori ja sealt kaudu koos seguga mootorisse) satub?
Ja ma ei pea silmas õlipumpa ennast...

contra

Lugemata postitus Postitas contra »

õli läheb veel väntvõlli laagritele
Kasutaja avatar

Alv15
Postitusi: 374
Liitunud: 05 Aug 2003, 00:28
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alv15 »

malone322 kirjutas:
aga ma pean siis eemaldama terve variaatori süsteemi? et nagu võtan selle täiesti küljest, et alles jääb ainult mootor? ma nagu pole varem üldse seda süsteemi lahti võtnud :P muidu tahtsin veel küsida seda, et mul roller tahab jõhkralt pöördeid et kohapealt minema saada, tal on vist sidur seatud nii, et suurematel pööretel alles minema hakkaks kuna siis on see kiirenduse hetk parem ja jõudu rohkem. mina aga tahaks, et roller hakkaks väiksematel pööretel kohapealt minema. mida ma siis peaksin tegema?
sul on rolleril all 3g ised rullid kui tahad et asi hakkaks madalatel pööretel juba taha võtma sis kaob sul pool tõmbe tugevusest ära aga kui tahad sis tahad selleks pane kuskil 5 esed rullid alla.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

contra kirjutas:
õli läheb veel väntvõlli laagritele
Väga õige! Kuid - SEE pole ju põhjus, miks kod. Kiku kirjutas, et õli peab kindlasti ka õlipaagis olema, sest õlitatakse ka midagi muud.
OK! Norisin sellepärast, selle "õlipaagi" kallal, et tegelikult ei ole kohustuslik sinna õli valada kui õli on segatud otse bensiinisse. Täpselt (no pea-aegu täpselt!) sama moodi saavad õlitatud kõik need 2T mootori osad, mille pärast seda õli üldse kasutataksegi. On need siis väntvõlli raamlaagrid, kepsulaagrid või silindrisein. Lisaks saab seguõlituse korral õlikile peale ka karburaatori segusiiber.
Ainult, kuna enam ei doseerita õli etteandmist vastavalt mootori pööretele/koormusele, siis kipub väikestel pööretel ja koormustel õli "üle jääma" ja seda satub siis rohkem tossutamiseks põlemiskambrisse ja suureneb ka selle õli hulk, mis kasutust leidmata lendab otse sumpasse.
Kasutaja avatar

Teema algataja
malone322
Postitusi: 157
Liitunud: 11 Apr 2005, 22:07
Asukoht: Põlvamaa/Veriora

Lugemata postitus Postitas malone322 »

aga kui õlipump on katki ja enam ei tööta, kas siis ei peaks minema amatuuris see õlituli põlema, või on see armatuuris ainult õli andur, et näitab palju õli sees on.
Praegu siis rollerita
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

malone322 kirjutas:
aga kui õlipump on katki ja enam ei tööta, kas siis ei peaks minema amatuuris see õlituli põlema, või on see armatuuris ainult õli andur, et näitab palju õli sees on.
Armatuuris läheb õli siis põlema kui õli hakkab otsa saama, kui õlipump katki siis ei lähe ükski tuluke põlema.
Mudakoll
Kasutaja avatar

Teema algataja
malone322
Postitusi: 157
Liitunud: 11 Apr 2005, 22:07
Asukoht: Põlvamaa/Veriora

Lugemata postitus Postitas malone322 »

sellist tulukest läheks küll vaja :P
Praegu siis rollerita
Kasutaja avatar

Teema algataja
malone322
Postitusi: 157
Liitunud: 11 Apr 2005, 22:07
Asukoht: Põlvamaa/Veriora

Lugemata postitus Postitas malone322 »

vot nüüd tuli alles välja mis viga oli, tegelt pole katki üldse õlipump vaid katki oli hoopis kolvi sõrmelaager mis oli täielikult tükkideks ja see oli ka mootori ära lõhkunud!
Praegu siis rollerita
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”