Sidesüsteemid mootorrattal
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Mul on selline küsimus, et kustkohast saaks kõige mõistlikuma hinnaga 2 tk Sena 20S?
Ehk keegi hiljuti tellinud kuskilt
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
tere
palun natuke abi sidesüsteemi nö komplekteerimiseks. vajadused: vaja sõites telefoniga rääkida (peamine põhjus) ehk ka muusikat kuulata, vahest harva kaassõitjaga vestelda ja reisil olles teiste reisikaaslastega suhelda. viimase punkti kohta niipalju et on siiani ilma hakkama saadud kuid on tulnud ette juhuseid kus eessõitja kelle navi järgi liigutakse ootamatu manöövri vms tõttu pildilt kaob ja tundub hea olevat sellisel juhul side kaudu ühenduses olla.
ideed: kuna üks mees pändist kasutab Midland bt nexti siis ehk oleks mõistlik soetada endalegi sama aparaat. kuna kogemus ütleb et pändis vähemalt 1 mees kellel liig kiire ratas kipub aeg ajalt ära kaduma ja nägemisulatusest kaob pigem tihti siis liigub mõte ka pmr käsiraadiojaama liitmise poole. silma jäi selline seade lapsehoidja funktsiooniga http://tehnoturg.ee/raadiosaatjad/vabak ... dland.html kuna ideeliselt saaks seda ka nö tsiklivalvena kasutada rattast eemale kolama minnes.
minu nägemus: kiivri külge näiteks mingisugune midlandi intercom seade, et oleks ühendus midlandi juba omava sõbraga lühikeste vahemaade puhul, lisaks siis kas juhtmega ühendatult käsiraadiosaatja või kasutades sinihambaadapterid http://tehnoturg.ee/raadiosaatjad/mooto ... -icom.html , saaks ühenduse ka eksima läinud kaaslastega. lisaks saaks ehk suhelda teise komplektis oleva lällari abil kaasreisijaga kellele võiks lisaks paigaldada peakomplekti.
lisaks oleks väga tore kuulata raadiot sõidu ajal.
kuna pean ennast elektrooniliste vidinatega mitte just eriti sinapeal olevaks ja enese harimine selles teemas hetkel ei mängi välja küsin ehk keegi juba teab milliseid mudeleid on kõige mõistlikum omavahel ühendada ja kuidas seda teha.
tänud ette
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
JAWAmees kirjutas:Mul on selline küsimus, et kustkohast saaks kõige mõistlikuma hinnaga 2 tk Sena 20S?
Ehk keegi hiljuti tellinud kuskilt
Mine MotoDepoosse. Neilt saad, väljamaa saitidelt paremat hinda hetkel vaevalt et leiad.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
KIBU kirjutas:ideed: kuna üks mees pändist kasutab Midland bt nexti siis ehk oleks mõistlik soetada endalegi sama aparaat.
minu nägemus: kiivri külge näiteks mingisugune midlandi intercom seade, et oleks ühendus midlandi juba omava sõbraga lühikeste vahemaade puhul, lisaks siis kas juhtmega ühendatult käsiraadiosaatja või kasutades sinihambaadapterid http://tehnoturg.ee/raadiosaatjad/mooto ... -icom.html , saaks ühenduse ka eksima läinud kaaslastega. lisaks saaks ehk suhelda teise komplektis oleva lällari abil kaasreisijaga kellele võiks lisaks paigaldada peakomplekti.
lisaks oleks väga tore kuulata raadiot sõidu ajal.
Kui ühel mehel on juba Midland, siis see on mõistlikeim valik,
Võta endale Midland BT Next Conference. http://goo.gl/mHEtu4
Selle külge saad vajadusel ühendada läbi mainitud BT adapteri ka PMR jaamad. Jaama valikul pead vaatama, et laadija poleks selline, kus saatjad aluse peale käivad.
BT Next võimaldab jaama ühendada muide ka juhtmega, kui sulle see äkki meeldima peaks
Mõte, et kasutusele on risti-rästi nii saatjad kui BT on suht vilets lahendus - liiga plaju segadust. Omavaheliseks sideks kasuta siiski ainult ühte neist.
Kui sinu ainsaks probleemiks kaaslane, kes aeg-ajalt kaotsi läheb, siis on lihtsaimaks lahenduseks BT peakomplektid ja telefoni kiirivalimine. Siis pole muud, kui kiirvaliku nuppu vajutada ja saadki oma kadunud kaaslase hetkega kätte. Telefonikõne hinnad pole küll need, mis Eestis aga midagi tapvat ka pole, et päeva jookusl ei jaksaks korra või kaks helistada.
PS. Kui sul ikka käsi saatjate järgi sügeleb, siis mul on kaks kasutamata ja üleliigset Interphone Tribe jaama, mis ideaalselt koos Midlandiga töötavad (kontrollitud). Soetasin need umbes sarnaseks juhtumiks, kui sul. Paraku jäi meie seltskonna kolmas tsikkel lõpuks tulemata ja nii need jaamad kasutust ei leidnuki.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
aitäh. tundub nüüd mullegi loogiline intercom ja kiirvalimine lisaseadme asemel. helistab ja maksab see kellel vaja leitud saada
saan aru et sa olid varemalt midland btx2 kasutaja. kas oskad seletada mis vahe on praktilises kasutamises btx2-l ja nextil. andmetest loen et intercomi levi 800m versus 1600m ja next toetab konverents intercomi btx2 aga mitte. mida see päriselus tähendab? lisaks tahaks teada kas seljakotile oleks mõistlik omavaheliseks suhtlemiseks osta btx1, ma saan aru et tsiklipeal olles suhtlemist juhiga ta ju võimaldab, kui arvestada et seljakott ei peagi/taha poiste patramisest osa saada? kuidas selline ühendus üldse toimib et ma seljakotiga saaksin suhelda nö privaatselt? kas selleks peab nupuvajutusega midagi sättima? pean silmas just vox kõnealustuse puhul. kui seljakotil on seade mis konverentsi ei toeta kas see tähendab seda et seljakott ei kuule juttu mis on nö kõigile mõeldud vaid ainult seda juttu mis ainult talle mõeldud ja seda peab enne rääkimist nupulevajutamisega suunama? või siis seljakott saab krupivestlusest osa st kuuleb aga ise rääkida ei saa või siis saab ka rääkida aga ainult juht kuuleb?
lihtne oleks muidugi osta nexti kahene komplekt ja oleks ilmselt kõik nii hea kui olla saab, kuid ostes ühe nexti ja ühe btx1- e on hinnavahe ca 70euri mille eest saaks näiteks mingi raadiosaatja. ehk et jälle teeb ihnus asja keeruliseks.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
KIBU kirjutas:kas oskad seletada mis vahe on praktilises kasutamises btx2-l ja nextil. andmetest loen et intercomi levi 800m versus 1600m ja next toetab konverents intercomi btx2 aga mitte. mida see päriselus tähendab?
BTX2 on umbes 7-8 aastat vana tehnoloogia. See 800m on tegelikkuses mitte rohkem, kui 400 heades oludes ja 1600 jääb unistuseks - ma olen tühjal lennuväljal suutnud saada vahemaaks ca 1000m. Kui ostad, võta ikka BT Next.
lisaks tahaks teada kas seljakotile oleks mõistlik omavaheliseks suhtlemiseks osta btx1, ma saan aru et tsiklipeal olles suhtlemist juhiga ta ju võimaldab, kui arvestada et seljakott ei peagi/taha poiste patramisest osa saada? kuidas selline ühendus üldse toimib et ma seljakotiga saaksin suhelda nö privaatselt? kas selleks peab nupuvajutusega midagi sättima? pean silmas just vox kõnealustuse puhul. kui seljakotil on seade mis konverentsi ei toeta kas see tähendab seda et seljakott ei kuule juttu mis on nö kõigile mõeldud vaid ainult seda juttu mis ainult talle mõeldud ja seda peab enne rääkimist nupulevajutamisega suunama? või siis seljakott saab krupivestlusest osa st kuuleb aga ise rääkida ei saa või siis saab ka rääkida aga ainult juht kuuleb?
lihtne oleks muidugi osta nexti kahene komplekt ja oleks ilmselt kõik nii hea kui olla saab, kuid ostes ühe nexti ja ühe btx1- e on hinnavahe ca 70euri mille eest saaks näiteks mingi raadiosaatja. ehk et jälle teeb ihnus asja keeruliseks.
Seljakott on sellisel juhul kogu aja isolatsioonis. Päev läbi vaikust. Ta ei kuule mitte midagi ega saa öelda midagi. Kui teil on ühendus käimas ja ta soovib rääkida, siis sõltub selle saamine sinu heast tahtest - sina, kuuldes kutsungit pead katkestama konverentskõne ja ühenduma seljakotiga. Pärast vestluse lõppu pead jälle konverentskõnesse tagasi ühenduma. Pole väga lahe. Proovitud. Kui ülejäänud omavahel päev läbi latravad, siis vaikuses istuda pole just parim, mis sinuga juhtuda saab. Lisaks ütleb kogemus, et paberil näevad need ümberlülitamised head välja aga tee peal võib mõndagi juhtuda. Omal nahal kogenud. Väga vale koht kokkuhoiuks. Eriti kui kavatsed seljakotiga veel edaspidi, pärast matka ka veel suhelda.
Ma ei ciirsi BT Next Conference juhendit uurida, aga mälu järgi (kontrolli palun ise üle): kui teie kolmesest seltskonnast ainult ühel on mitte-konverentseade, siis ühe mitte-konverentsseadme peaks saama teistega kokku haakida küll. Kas kõige esimese või kõige viimase.
Või mine poodi ja uuri sealt - äkki saad isegi koha peal katsetada.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Macintosh kirjutas:BTX2 on umbes 7-8 aastat vana tehnoloogia. See 800m on tegelikkuses mitte rohkem, kui 400 heades oludes ja 1600 jääb unistuseks - ma olen tühjal lennuväljal suutnud saada vahemaaks ca 1000m. Kui ostad, võta ikka BT Next.
Aitäh sulle. ... ja ongi lihtne.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kui eelarve on väike, siis katsu leida kasutatud seade. Näiteks pane siia foorumisse ostu&müügi teemasse kuulutus. Saad teada, kuidas töötab ja kui ei meeldi, on häving väiksem.
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
- Tsikkel: Ducatisti
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Sidesüsteemidest rattal
Valik suur aga paistab, et tootjad ei kavatsegi võtta suunda, kus erinevad tootjad omavahel ühilduvad...
Mida võtta, mida jätta?!
-
- Postitusi: 301
- Liitunud: 15 Sept 2008, 19:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900 Stratoliner
- Asukoht: Harku - Halliste
Re: Sidesüsteemidest rattal
KIBU kirjutas:aitäh. tundub nüüd mullegi loogiline intercom ja kiirvalimine lisaseadme asemel. helistab ja maksab see kellel vaja leitud saada
![]()
saan aru et sa olid varemalt midland btx2 kasutaja. kas oskad seletada mis vahe on praktilises kasutamises btx2-l ja nextil. andmetest loen et intercomi levi 800m versus 1600m ja next toetab konverents intercomi btx2 aga mitte. mida see päriselus tähendab? lisaks tahaks teada kas seljakotile oleks mõistlik omavaheliseks suhtlemiseks osta btx1, ma saan aru et tsiklipeal olles suhtlemist juhiga ta ju võimaldab, kui arvestada et seljakott ei peagi/taha poiste patramisest osa saada? kuidas selline ühendus üldse toimib et ma seljakotiga saaksin suhelda nö privaatselt? kas selleks peab nupuvajutusega midagi sättima? pean silmas just vox kõnealustuse puhul. kui seljakotil on seade mis konverentsi ei toeta kas see tähendab seda et seljakott ei kuule juttu mis on nö kõigile mõeldud vaid ainult seda juttu mis ainult talle mõeldud ja seda peab enne rääkimist nupulevajutamisega suunama? või siis seljakott saab krupivestlusest osa st kuuleb aga ise rääkida ei saa või siis saab ka rääkida aga ainult juht kuuleb?
lihtne oleks muidugi osta nexti kahene komplekt ja oleks ilmselt kõik nii hea kui olla saab, kuid ostes ühe nexti ja ühe btx1- e on hinnavahe ca 70euri mille eest saaks näiteks mingi raadiosaatja. ehk et jälle teeb ihnus asja keeruliseks.
olen mõlemat kasutanud ning nii kehvake kui see BT oligi, samavõrd hea on Next...mul muideks kasutatud paar üle . Kui huvi- privasse.
SREU Nr. 0288

Re: Sidesüsteemidest rattal
Piimanina kirjutas:Valik suur aga paistab, et tootjad ei kavatsegi võtta suunda, kus erinevad tootjad omavahel ühilduvad...
Mida võtta, mida jätta?!
Ei vasta päris tõele. Ühilduvad küll kasutades sama ühendust, mis on kõikidel tootjatel ühesugune - mobiiltelefoni ühendust. Lihtsustatult öeldes teeb üks seade sellise näo pähe, nagu ta oleks mobiiltelefon ning teine ühendub sinna külge nagu mobiili käed-vaba seade. Nagu siin foorumis on juba mainitud, ajab see asja ära, kui väga vaja on. Nimetatakse seda funktsiooni enamasti "Universal Intercom" või "Talk To All", "Cardo Gateway".
"Mobiiltelefoni" nägu oskavad teha ehk seadmed, mille külge saab panna suvalise teise tootja sideseadme, millel on mobiili käed-vaba seadme tugi:
- Nolan B3, B5, BX5, M5, Multi 3
- Interphone F3MC, F4MC, F5MC
- Sena SMH5, SMH10, 20S
- Midland BT Next, BTX2, BTX1
- Cardo Packtalk
Kindlasti on veel selliseid seadmeid, eriti just vanemaid mudeleid ja ka teisi, väiksemaid tootjaid. Ülaltoodud andmed on korjatud tootjate kodulehtedelt. Selle funktsionaalsuse toetamiseks võib olla vajalik seadmete tarkvara uuendus.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
isandpauk kirjutas:Ei vasta päris tõele. Ühilduvad küll kasutades sama ühendust, mis on kõikidel tootjatel ühesugune - mobiiltelefoni ühendust. Lihtsustatult öeldes teeb üks seade sellise näo pähe, nagu ta oleks mobiiltelefon ...
Unusta ära. See "universal intercom" on keskmine pullis***t. Olen seda korduvalt kasutanud ja alati ahastanud, et kui vilets saab üks asi siis olla. Sõltumata tootjast (tõele au andes pole ma proovinud Interphopne F5-te. Kas keegi oleks valmis minuga seda proovima?). See on täpselt selline kasutusjuht, kus veneaegse transistorraadioga saab ka naela seina aga ükski normaalne inimene seda ei tee. Võtad ikka haamri.
See mida inimesed tahavad on universaalne protokoll (nagu USB, WiFi või GSM) - ostad seadme, paaritad ära ning saad enam-vähem sama tulemuse suvalise brändi tootega.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Miks nii negatiivne? Mis on sulle keskmine pulli**** on tõenäoliselt paljude teiste jaoks täiesti kasutatav asi. See kogukond, kes kunagi tulevikus universaalse protokolli valmis kirjutab, tahab praegu mootorratastega sõita, mitte kodus arvuti ees programmeerida. Samas kui kellelgi on huvi ise enne hooaja algust arendustööd teha, siis kiibitootja leiab http://www.csr.com ning Linux operatsioonisüsteemis saab püsivara vahetamiseks vajaminevad tööriistad paigaldada "bluez" nimelisest paketist.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Negatiivne põhjusega: hetkel eksisteeriv barjäär on ebaloomulik. Tootjad kiidavad oma poolikut lahendust, kui midagi enneolematult ägedat soovimata tegelikult anda oma kundedele reaalset ühilduvus. Ei ole äge. See on hädalahendus, mida saab kasutada kui muud üle ei jää. Jah ta toimib tõesti aga ...
... kujuta ette, et meil kõikidel on ägedad (nuti)telefonid aga rääkida saame vaid oma brändi piires. Samsungid omavahel, Sony kamp iseksekis, HTC vennad omasugustega jne. Iga kord, kui Samsungi omanik tahab Nokia mehega rääkida läheb kõne automaatselt moodsasse ja üliägedasse kesjaama, kus kommutaatorineiu soovijad kiirelt, veatult ja elegantselt omavahel kokku ühendab. Ühilduvus missugne! [iroonia lõpp] No siin lihtsalt pole ju millestki emale koju kirjutada.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
KIBU kirjutas:Macintosh kirjutas:BTX2 on umbes 7-8 aastat vana tehnoloogia. See 800m on tegelikkuses mitte rohkem, kui 400 heades oludes ja 1600 jääb unistuseks - ma olen tühjal lennuväljal suutnud saada vahemaaks ca 1000m. Kui ostad, võta ikka BT Next.
Aitäh sulle. ... ja ongi lihtne.
tegelt siiski ei ole veel lõpuni lihtne:) küsimus kas pidasid silmas uusimat BT Next-c (conference) või lihtsalt BT Next??? ma saan aru et konverentskõnet võimaldab ainult Next-c. või olen jälle valel teel?
kui next-c ainult konverentskõnet võimaldab siis kas mina omades next-c mudelit saan näiteks seljakoti ja teise rattaga rääkida korraga juhul kui teise ratta mehel on näiteks tavaline next?. sesmõttes et nemad kuulevad mõlemad mis ma ütlen lihtsalt nemad saavad vastata kas ühele või teisele või?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7410
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1990 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Macintosh kirjutas:Negatiivne põhjusega: hetkel eksisteeriv barjäär on ebaloomulik. Tootjad kiidavad oma poolikut lahendust, kui midagi enneolematult ägedat soovimata tegelikult anda oma kundedele reaalset ühilduvus. Ei ole äge. See on hädalahendus, mida saab kasutada kui muud üle ei jää. Jah ta toimib tõesti aga ...
...hea,et need seadmed vähemalt kõiki telefone tunnistavad.Puhta pees oleks asi,kui iga side tootja omale "meeldiva" telefoni tootja välja valiks.
Aga olen sinuga igati sama meelt,et see on ebanormaalne kui seadmed,mis on mõeldud nö ühele kogukonnale kasutamiseks, ei ühildu omavahel.Keegi ei eeldagi,et kaevuritega või metsameestega peaks saama sidet luua,aga omavahel ju võiks.
Kogu see asi jätab vägisi sellise mulje,et iga tootja unistab väikestviisi ,et tema toode saab maailmas turuliidriks ja siis kõik ostavad ainult seda,et saada teistega suhelda.Aga meie kannatame tootjate märgade unenägude pärast,mis on määratud mitte täitumisele.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
KIBU kirjutas:KIBU kirjutas:Macintosh kirjutas:BTX2 on umbes 7-8 aastat vana tehnoloogia. See 800m on tegelikkuses mitte rohkem, kui 400 heades oludes ja 1600 jääb unistuseks - ma olen tühjal lennuväljal suutnud saada vahemaaks ca 1000m. Kui ostad, võta ikka BT Next.
Aitäh sulle. ... ja ongi lihtne.
tegelt siiski ei ole veel lõpuni lihtne:) küsimus kas pidasid silmas uusimat BT Next-c (conference) või lihtsalt BT Next??? ma saan aru et konverentskõnet võimaldab ainult Next-c. või olen jälle valel teel?
Õigel teel oled. Konverentskõnet teeb ainult Next C.
Kui next-c ainult konverentskõnet võimaldab siis kas mina omades next-c mudelit saan näiteks seljakoti ja teise rattaga rääkida korraga juhul kui teise ratta mehel on näiteks tavaline next?. sesmõttes et nemad kuulevad mõlemad mis ma ütlen lihtsalt nemad saavad vastata kas ühele või teisele või?
Vaatsin juhendist järgi, kahjus peab konvernetsi jaoks ikka kõikidel olema BT Next C. Kui ühel on midagi muud, siis on võimalik ainult üks ühele suhtlemine.
http://store.lipsiasoft.com/uploads/362 ... _-_WEB.pdf (lk 23)
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ega keegi siitsamast oleks huvitatud sena 20s tellimisel (dual kahepeale vms)? Kas keegi teab selgitada, et mis vahe on Sena 20S single ja dual pakil?
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Eedu kirjutas:Ega keegi siitsamast oleks huvitatud sena 20s tellimisel (dual kahepeale vms)? Kas keegi teab selgitada, et mis vahe on Sena 20S single ja dual pakil?
miks sa Motodepoost ei osta??? karantiiga vajadusel lihtsam kui väljamaalt tellides ja saad katsuda enne. Jaanus leti taga ilmselt oskab ka ühtteist rääkida seadme kohta. dual pakk on kaks seadet koos seadmete juurde kuuluva mudruga lihtsalt ühes karbis ja nad on ette ära paaritatud või pead sa midagi muud silmas mida ma läbi ei hammustanud?
Re: Sidesüsteemidest rattal
Motodepoost ma ei leidnud ja kusagil jäi silma ca. 400€ maksis. USA'st saaks samahinnaga kaks dual paki. Või ma ei oska motodepoo kodulehel seda leida.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Eedu kirjutas:Motodepoost ma ei leidnud ja kusagil jäi silma ca. 400€ maksis. USA'st saaks samahinnaga kaks dual paki. Või ma ei oska motodepoo kodulehel seda leida.
Kodulehel seda polegi. Letis on olemas. Hinda ei mäleta.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Tere
Käisin ostsin Kadake tee Tehnoturust Midlandi BT Next-c. Aparaat tundub esmamulje põhjal nö... korralik. eraldi mainimist väärib aga asjaolu et sain sealt VÄGA POSITIIVSE ostukogemuse. alates poodi sisenemisest, vähemalt pool tundi äärmiselt pädevat konsultatsiooni BT-de ja teiste mind huvitavate toodete teemal, ilma et keegi oleks sellejuures tilkagi levinud viisil nö "müügijuttu" ajanud, kuni sõbraliku küsimata allahindluseni. Tõesti väga viis pood.
Re: Sidesüsteemidest rattal
KIBU kirjutas:Tere
Käisin ostsin Kadake tee Tehnoturust Midlandi BT Next-c. Aparaat tundub esmamulje põhjal nö... korralik. eraldi mainimist väärib aga asjaolu et sain sealt VÄGA POSITIIVSE ostukogemuse. alates poodi sisenemisest, vähemalt pool tundi äärmiselt pädevat konsultatsiooni BT-de ja teiste mind huvitavate toodete teemal, ilma et keegi oleks sellejuures tilkagi levinud viisil nö "müügijuttu" ajanud, kuni sõbraliku küsimata allahindluseni. Tõesti väga viis pood.
Pean samad sõnad saatma siinkohal ka Tartu Tehnoturule. Sama moodi sügisel BT Nexti komplekti sealt soetades sain ülipositiivse kogemust
Ja mina oma Nextiga olen seni küll väga rahul. Kuna aga kiiver kõige vaiksem pole, siis muusikat nt. maantekiirusel sõites kuulata väga ei kannata. Aru saab, mis lugu käib, aga pigem on see lärm. Seega plaaningi juhmed puruks lõigata ja panna vahele 3.5mm ots, millega saaks siis mõistlikult nööbid taha ühendada. Ja vajadusel saaks ühe seadme nt. autosõitjale anda, kellel oleks üks klapp peas ja saaks ka omavahel rääkida. Ei pea seal kiivriga istuma, nagu Stig.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Tom. kirjutas:Seega plaaningi juhmed puruks lõigata ja panna vahele 3.5mm ots, millega saaks siis mõistlikult nööbid taha ühendada. Ja vajadusel saaks ühe seadme nt. autosõitjale anda, kellel oleks üks klapp peas ja saaks ka omavahel rääkida. Ei pea seal kiivriga istuma, nagu Stig.
Kas BT Nextil mitte 3.5mm stereo pistikut polnud, kuhu saab "nööbid" otse külge ühendad. Ma justkui mäletaks, et selline võimalus oli. Kontrolli igaks petteks.
Autosõitja jaoks on neil olemas riiulist võtta "kõrvaklapid" kuhu BT Next külge käib.
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Enne juhtmete puruks lõikamist ja "nööpide" külge ühendamist soovitaks kaks asja ära proovida:
1) Sõida nööpidega üks tunnikene ja hinda pärast seda, kas on tunne, et kõrvad tahavad otsast kukkuda või võiks teise tunnikese veel sõita
2) Proovi kõrvatroppidega sõita ja vaata, kuidas siis muusika olemasolevatest kiivri valjukatest kostab. Enne säti valjukad kindlasti kiivris täpselt kõrva äärde. Sentimeeter siia-sinna muudab uskumatult palju.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
BT Next-il ei ole standartne 3.5mm pistikupesa vaid 2.5mm AUX. Kaasasoleva vahejuhtmega, mille teises otsas isane 3.5mm saad ühendada telefone, MP3 pleiereid, raadiojaamu muid heliseadmeid.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Eedu kirjutas:Motodepoost ma ei leidnud ja kusagil jäi silma ca. 400€ maksis. USA'st saaks samahinnaga kaks dual paki. Või ma ei oska motodepoo kodulehel seda leida.
Käisin täna motodepoos uurimas. Sena 20S single on hetkel otsas, uus partii peaks jõudma ca. 2 nädala pärast. Kui õigesti mäeltan siis maksis vist 240€
Loodab, et äkki selle aja jooksu leidub veel üks huviline kes on huvitatud antud komplektist ja saaks võtta sena 20s double pack, mis maksab 319€ (ehk pooleks ostes 160€ - võimalik, et nati soodsam, kui depoo teeb hinnast alla).
Re: Sidesüsteemidest rattal
joel kirjutas:Enne juhtmete puruks lõikamist ja "nööpide" külge ühendamist soovitaks kaks asja ära proovida:
1) Sõida nööpidega üks tunnikene ja hinda pärast seda, kas on tunne, et kõrvad tahavad otsast kukkuda või võiks teise tunnikese veel sõita
2) Proovi kõrvatroppidega sõita ja vaata, kuidas siis muusika olemasolevatest kiivri valjukatest kostab. Enne säti valjukad kindlasti kiivris täpselt kõrva äärde. Sentimeeter siia-sinna muudab uskumatult palju.
Olen nööpidega sõitnud nii linnas kui maanteel. Maanteel pikki maid maha sõidetud ja takistab täpselt õigel määral müra ja linnavahel keeran üldiselt vaiksemaks ning kuuleb ka muud liiklust. Ma üldiselt klappidest väga valjult muusikat ei kuula ja seega pigem tahavad kõrvad otsast kukkuda kui BT Nexti "originaalklappe" kasutada, mis peavad tuulest üle möirgama.
Macintosh kirjutas:Kas BT Nextil mitte 3.5mm stereo pistikut polnud, kuhu saab "nööbid" otse külge ühendad. Ma justkui mäletaks, et selline võimalus oli. Kontrolli igaks petteks.
Autosõitja jaoks on neil olemas riiulist võtta "kõrvaklapid" kuhu BT Next külge käib.
2.5mm sisend on olemas, aga 3.5mm väljundit mitte. Autosõitja klapid oleks muidu hea variant, aga nt. käed-vabad süsteemi seda AUXi juhtmega ikka ei ühenda.
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Tom. kirjutas:Ma üldiselt klappidest väga valjult muusikat ei kuula ja seega pigem tahavad kõrvad otsast kukkuda kui BT Nexti "originaalklappe" kasutada, mis peavad tuulest üle möirgama.
Ma pidasin tegelikult silmas seda, et "nööbid" kipuvad kõrva peale suruma ja see on pikema sõidu korral hirmus piin. Aga kindlasti sõltub see nii konkreetsest kiivrist, kõrvadest kui ka "nööpidest". Mul endal on BT1 kiivris ja ilma kõrvatroppideta seda üldse ei kasutagi, sest tuulemüra on kõva ja helikvaliteet pehmelt öeldes saast. Aga kõrvatropid korjavad selle saasta kenasti ära, nii et troppidega kuulates on täitsa rahuldav. Heli saab piisavalt valjuks keerata, et troppidest läbi kostaks.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Mis viimane seis on hiina sidevahenditega?
Selleks hooajaks vaja midagi, mis teeb järgnevat:
Saab tagasõitjaga rääkida
Saab mobiili handsfreena kasutada
Saab mussi kuulata
Üldiselt teiste gruppidega sobivus ei ole primaarne, kuna suurtel matkadel veel ei plaani käia suure seltskonnaga.
DX EU laost saaks normaalse transpordiga ning juba maksud makstud sellise lahenduse: http://eud.dx.com/product/bluetooth-v2- ... S_Q8_mUclR
On paremaid ideid? Ali Expressist tellida ei viitsi, Ebay, DX jms on okei, mis Paypali vastu võtavad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.