Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Spoiler
RasmusL kirjutas:

Tervist KIBU! Olen nõus, pea kõik ütlesid, et päris elus on palju maskuliinsem ja laiem, kui piltidel. Ma just ise pole kõige parem pildistaja oma telefoniga, aga mingi aeg tuleb Soome Bomber Magazinesse ka esitlus, seal pildistatakse vast vähe paremini. Seda tagakiige torulahendust on palju kommenteeritud, enamus eestlaste arvamus oli, et ei pea vastu..no kurat, kiige tehtud mad kuusaa soome poiste poolt, samast materialist, mis mad mike busal, kes kurvides suudab 260kmh driftida ja kestvus on super hea, kiige pole kordagi alt vedanud, minu oma sellist retsimist päris saama ei hakka, niiet arvan et kestab :mrgreen: Jahutusvedeliku voolikuga ma tõesti ka ise 100%rahul ei ole, ja see saigi viimase lahendusena suht kiirelt tehtud, kuna tahtsin enne näitust asja käima saada..kuumaga kokku ei vaju, kuna erinevalt teistest silikonvoolijutest on sellel rauast spiraal sees, ehk siis hoiab koguaeg ümmargusena, teised oleks jah kokku vajunud. Arvan, et mingi aeg peaks tegema ümber tegema nt roostevabast kuidagi kenasti, aga tuleviku poole peab nagunii täiendusi tegema, et saada perfektne fighter. Garaasipildil olev kuldne lenksuamort hiinast ei kõlba ka seav***u mitte(vabandan väljenduse pärast) nii, et ka selle tahaksin lisada korraliku bitubo vms toodangu..jällegi ca 500e väljaminek. Summuti teen ka ümber enne soome näitust mis on 3-5 aprill helsinkis, teen nii nagu enne oli, aga parempoolse jalaraua alt siis tuleb simonsi reso välja, hetkel ikkagi hääl liiga kõva, kuigi minu pillil hakkab hääl ja jõud käima käsikäes, aga siiski väga lärmakat ei taha. Pidurdusvõime kohapealt kurta ei saa, tagaratas nt blokki lastes on sama madal vilin nagu autodel :mrgreen: aga see selleks, masin pidurdab minu meelest piisavalt hästi, alt ei lähe. Ainus probleem on jällegi hiinast tellitud jalaraudadega, mille hoovastikud lihtsalt painduvad läbi ja on nagu kellassepa kruvidega kinni pandud.. ka neid ma pean täiustama. Esipiduri puksid on samuti teinud mehaanik soomes, kes tegi ka selle ülekande, ning tegeleb igapäevaselt nitro h-d ehitamistega, läbi ei paindu, kestavad väga hästi. Eelmine suvi sai sõidetud suht palju nii headel kui halbadel teedel, ja miskeid probleeme ei tekkinud ümberehitustega. Eks nûüd siis nãis varsti, kui hästi mootori pool kestab ja seadesse saab, arvan, et kõik pole päris 100% õieti tehtud, aga see ka minu esimene turbo pill. Järgmise kui teen, siis kindlasti vast kiiremini, paremini, kuna endal ka nüüd ehituse kohapealt know-howd mingilmääral on. Ma loodan, või tahan vähemalt aprillis saada sõitma, kui ei siis mais ikka :D Näha ja kuulda ja ka proovida saad kindlasti, kui kohtub kusagil. Oleksid võinud messil tulla juttu ajama, mul oli suht igav seal istuda :mrgreen:

Soomes....kus see näitus on, tulex ka ehk vaatama :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”